Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske enhetskortene ikke så så forferdelige ut... de er så stygge og utydelig at det faktisk er vanskelig å se hva de fremstiller. Dette kan raskt bety forskjell på liv og død når du er i kampens hete.

 

Bare se forskjell

 

5tYUxvR.jpg

 

I forgjengerne er bildene generelt tydelige og klare, men det kan man ikke si for Rome II.

 

Kommer nok uansett garantert mod for å fikse dette rimelig kjapt, men irriterende er det likevel.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Phalanx da? Synes det ser utrolig bra ut. :)

 

Ser lovede ut, jeg ender vel opp med masse phalanx slag, da jeg skal spille som epirus, så da er jeg omringet av andre faksjoner som også bruker phalanx. Eventuelt kan jeg prøve få få fred og økonomisk samarbeid med dem(håper hellas er et rikt sted som i Rome 1, hvor du kan tjene masse penger om du får igang handel)

 

Hvis jeg får fred med macedonia, sparta og Aten, kan jeg hoppe over vannet og invadere roma.

Men tror det er vanskelig å holde fred i hellas, både sparta og aten er innesperet, og vil de ekspandere må de angripe meg og macedonia.

Lenke til kommentar

Nå blir det i hvert fall masse factions å velge i. Fantastisk at så mange av de blir gratis også. Takk, CA! :)

 

Fantastisk at så mange blir gratis? Helt idiotisk at noen ikke er gratis spør du meg. Microtransaksjon veldig dårlig forkledning. Hvordan gikk vi fra masse factions i tidligere spill, alle gratis. Til tusen takk for at ikke alle factions koster penger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Fantastisk at så mange blir gratis? Helt idiotisk at noen ikke er gratis spør du meg. Microtransaksjon veldig dårlig forkledning. Hvordan gikk vi fra masse factions i tidligere spill, alle gratis. Til tusen takk for at ikke alle factions koster penger.

På en måte enig med deg, men jeg syns utvikling er positiv fra shogun 2 hvor du måtte betale ekstra for en faction som var helt lik de åtte-ti andre i spillet. Det går i hvert fall i riktig retning igjen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...