Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

War must be, while we defend our lives against a destroyer who would devour all; but I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend.

 

total-war-rome-2-concept-artwork-222.jpg

Gleder meg til å forsvare Nord-Europa fra Italienerne!

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

Hvis dere skulle/skal spilel Co-op med noen, hvilke land tenker dere da å spille som?

Hadde forsåvidt vært morsomt å snudd på historien og spilt som Carthage og knust Roma ellers tenker jeg å vente å se. Må og si at Roma frister da jeg tenker det er en faction som det er lett å lære spillet med for en som ikke har allverdens erfaring med TW serien.

Lenke til kommentar

Hadde forsåvidt vært morsomt å snudd på historien og spilt som Carthage og knust Roma ellers tenker jeg å vente å se. Må og si at Roma frister da jeg tenker det er en faction som det er lett å lære spillet med for en som ikke har allverdens erfaring med TW serien.

 

Jeg skal først spille som barbarer, men vil også overta hele Europa fra Afrika som Egypt + Carthage, enten i coop eller som allierte i enspiller.

Lenke til kommentar

Til de av dere som har bestilt på en "nøkkelside" Har dere fått nøkkelen ennå? Så nettopp at g2play ikke sender ut nøkkelen før spillet er utgitt og det blir litt kjipt siden det tross alt er noen gigabyte som skal lastes ned.

 

Bestilte fra go2arena og fikk nøkkelen min i går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...