Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

steam, mulig jeg kan spare en cola boks med å bestille en annen plass men tror jeg skal overleve fordom.

en colaboks?

 

ca 160 kr dersom du kjøper fra getgamego. Det blir mange colabokser det.

 

Sparer jævla mye penger på å kjøpe spill fra andre steder enn steam i det lange løp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis ingen bryr seg om prisen, og betaler gladelig hva butikken velger å selge det for, ender det bare med dyrere spill i lengden.

 

"Åja de betaler gladelig 500 kr for dette. Hva om vi setter det opp til 600, kanskje de fortsatt betaler uten å bry seg."

Endret av Nerowulf
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

160kr ja? Jaja, godt det er 10++ år siden jeg målte penger i ukelønn :)

mye for en student :)

 

klart vi har forskjellig økonomi, men du bidrar til høye priser med en slik holdning.

 

du får jo spillet på steam uansett hvor du kjøper det, og det er lettsparte penger.

 

for oss som kjøper mange spill i året, sparer man et par tusen++ i året på å bruke andre butikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får man med dlc'en med grekerne uansett hvor man forhåndsbestiller fra? Vil man motta steam key med en gang, slik at man får preloadet spillet, eller blir den sendt ut ved release? Vurderer å bestille fra coolshop, da jeg har grei erfaring med de fra før, og de har spillet til 300,-

Lenke til kommentar

Får man med dlc'en med grekerne uansett hvor man forhåndsbestiller fra? Vil man motta steam key med en gang, slik at man får preloadet spillet, eller blir den sendt ut ved release? Vurderer å bestille fra coolshop, da jeg har grei erfaring med de fra før, og de har spillet til 300,-

den følger med alle plasser jeg har sett, men kanskje ikke alle.

 

om du får kode før release kommer jo an på hvor du kjøper det, men jeg får som regel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...