Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faren kan være at de vil lage DLC først og melke det som er, og deretter gi ut mod-tools. Slik at DLC og mods ikke konkurrerer.

 

Godt poeng. CA/Sega driver ikke veldedighet. At de slipper ut mod-verktøy først når de selv vet de ikke kommer til å gi ut mer innhold til et spill høres naturlig ut.

 

Jeg lurer allerede på hva neste spill er. Jack Lusted bekreftet at de har ting på gang. Ikke nødvendigvis i Total War-serien dog.

Lenke til kommentar

CA har alt å tjene på å slippe modverktøy tidlig. Er ikke tvil om at dette øker salg og hvor lenge folk faktisk spiller spillene. Lurer på hvor mange Kingdoms-ekspansjoner de har solgt pga Third Age: Total War til M2TW.

 

Eller hvor mange som kjøper rome 1 på tilbud på steam nå og da for å spille de nye RTR eller barberum moden.

Lenke til kommentar

Holdt meg langt unna båter i Shogun 2, og kommer aldri til å bruke de i Rome 2. Upkeep-costs.

Båter er geniale i multiplayer. Kan komme inn bak fiendens linjer med dem.

 

Så lenge det ikke er krigsskip, så får du de gratis. Alle stacker "bærer" rundt på en båt de kan bruke til å komme seg rundt på vannet.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Ja, er kult grafisk.

 

Det som ikke er så kult er at bymuren flytter seg mens byen vokser. Tror ikke det er så lett å flytte en mur...

 

 

(Og så store hester a gitt :p )

 

Om 1 turn er 1/2 (1?) år (som jeg hater) så vil jeg nå si at det er realistisk. Tror ikke byen blir megasvær på kun 2-3 turn..... MEN, sånn helt realistisk hadde de vel ikke flyttet muren i det hele tatt, bare forsatt å bygge byen utover og satt om flere murer.

 

Om bare AI'n blir halvparten så bra som grafikken så blir jeg fornøyd :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...