Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når denne kommer til Norge? Hvis prisen på 16Gb versjonen ikke overstiger 2000 noe særlig blir det kjøp på meg :D

 

Ifølge Google Norge så er den rett rundt hjørnet:

 

 

Nexus 7 tablet med 8 eller 16 GB minne kommer til Norge i midten av juli. Prisen er på bare $199 for 8 GB-utgaven, så det er bare å glede seg!

 

selv om jeg tviler veldig på det

Endret av deep750
Lenke til kommentar

Haha, fy faen i helvette. Ting tyder på at Nexus 7 vil shippe den 12. juli. Jeg reiser fra USA den 13. juli, og tabletene er her (altså i Georgia) sannsynligvis den 14. juli. Snakk om uflaks! Krysser fingrene for at jeg får de igjennom tollen i Norge uten å momse de, siden jeg må få de oversendt dagen etter jeg har reist...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kjøpte min på office depot her i USA i går. De hadde akkurat fått inn 5 stykker, var også innom gamestop. Der var de utsolgt og dama i kassen trodde ikke de fikk inn flere før i september :-) .

 

Eneste jeg ikke får til er bøker og slikt i Google play. Sikkert fordi google kontoen min ble laget i Norge?

Lenke til kommentar

Kan du si litt hvordan den er? Føler du at 7" er passe, eller er det litt lite? Hvordan er skjermen? Responstiden?

 

 

Størrelsen er fin for min bruk. Leser litt ebøker, og da blir 10" litt for tungt i lengden.

 

Responstiden virker fin så langt.

 

Eneste minuset jeg har merket så langt er at skjermen flimrer litt av og til. Såvidt merkbart, ser det best mot hvite bakgrunner. Leste i et eller annet forum at det antakelig var et driver problem som kan bli fikset etter hvert.

 

Det at deler av Google play ikke funker i Norge er også litt minus.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg med i tråden her. Ønsker meg Nexus 7 fordi den er billig og man slipper å vente i 2000 år på å kanskje få Android oppdatering (HTC Desire Z, jeg ser på deg). Har kanskje muligheten å få denne fra USA, men hvor lang er leveringstiden der nå? Prøvde å krangle meg frem med proxy i går, men det er rett og slett litt for avansert for meg :p Dessuten tenker jeg at det kan være greit å vente til den kommer i Norge pga forbrukerkjøpsloven. Noen tanker?

Uansett, har funnet en video vi kan kose oss med mens vi venter. Det virker som Nexus 7 ikke er bare-bare å få ut fra boksen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...