Gå til innhold

Emnetittel: Jomfru søkjer jomfru


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så leit. Stor underholdning i å se snertne små jenter dytte rundt på gressklippere mens man er på jobb. Hvilket firma skal du begynne i?

Gravdal Hage&Anlegg.

 

Hvem er hu jenta som jobba i Brønndalen i dag?

I selskapet er det fire kvinner, sett bort frå reinhaldaren. Skal ikkje nemne namn, men to av dei var på Damsgard. Av dei to andre har ei allereie mann og ungar, og båe er oppunder 30 år gamle. Ho andre er ikkje materiale for meg uansett.

Lenke til kommentar

Av dei to andre har ei allereie mann og ungar, og båe er oppunder 30 år gamle. Ho andre er ikkje materiale for meg uansett.

 

Det var ikkje å dine vegne eg spurte. :) Er det hu mørkeblondeish med lengst hår av dei som har mann og unger? (Tror hu andre hadde kort hår og så litt eldre ut).

Det er omvendt. Men eg kjenner enno ikkje til sivilstatusen til ho med asiatisk opphav, ;)
Lenke til kommentar

Kongetråd, men det funker nok bedre på sextreffsider, hvor du legger ut bilde. Er en del kvinner som søker uerfarne gutter, til de som ikke søker det så trenger du vel ikke si at du er uerfaren.

 

Andre tips, dra til syden på slike ungdomssteder. Om du ikke har noen å dra med så sjekk ut reisevenner.no Om ingen der har lagt ut en annonse så legger du ut en selv.

 

Begynn å studer på jentestudier. Meld deg også frivillig til å jobbe på studentpuben.

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar

Hva er typiske jentestudier? Veterinærstudiet, for eksempel?

 

ja, studier med høy jenteandel.

Sykepleier og tannlege er andre muligheter. Tannlege er jo også et av de betalte yrkene. Eneste ulempe er jo at det krever gode karakterer for å komme inn, men det er jo bare å ta opp fagene. Kanskje treffer han kan få pult hos privatisten også.

Lenke til kommentar

Kongetråd, men det funker nok bedre på sextreffsider, hvor du legger ut bilde.

(...)

 

Har meldt meg inn i ulike sider, til dømes sexmøte.com.

 

 

(...) Er en del kvinner som søker uerfarne gutter, til de som ikke søker det så trenger du vel ikke si at du er uerfaren.

(...)

 

Der kvinnene sjølve er heilt uerfarne? Les post#1.

 

 

(...)

Begynn å studer på jentestudier. (...)

 

Sjølvsagt noko å vurdere, men eg har ikkje høve no da eg skal fullføre lærlingtida mi.

 

 

(...)

 

Jeg vet ikke om trådstarter har noen krav til alder, men det finnes land der den seksuelle lavalderen er så lav som 12 år, eller ikke eksisterer i det hele tatt. Det åpner for mange muligheter.

 

Eg har eitt krav. Og det er det einaste kravet. Og det kjenner de. Gjer de ikkje de, bør de lese fyrsteposten. Har ikkje krav til alder. Så i praksis kan ho vera 30, eller veldig ung*.

(Eitt sjølvsagt krav eg ikkje har nemnd er at det skal vera prat om friviljug samleie. Ho skal vera så utvikla at det ikkje førekjem ulemper for henna under samleie grunna manglande pubertal utvikling.)

Lenke til kommentar

Har du prøvd å lage profil på kvinneguiden? Eg merker det er ein del jenter der som skriver om at de var jomfruer til de var godt over 20. Kanskje det er fleire som gjemmer seg rundt i krokene der inne.

Eg prøvde meg med ein tilsvarande tråd på kvinneguiden.no. Det kom inn mindre fornuftige svar, og morgonen etter vart tråden sletta. Så slik gjekk det.

Brukte sjølvsagt ikkje nokon anonym/gjestefunksjon då.

 

Får vel lage eit referat. Ser ut til at mykje er på tur til å kome opp att.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...