Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer Pro prisen?

 

Antageligvis i Januar.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

JANUAR!? Haha hadde forventet i slutten av uken eller lignende.. :wallbash:

Blir ikke Type tastaturet i farger heller?

 

 

Blir ikke helt klok på dette. Man kan velge ett tastatur med farge som ekstrautstyr. Flere farger i den amerikanske butikken enn den engelske. Da blir det en del hundrelapper ekstra. På 32 GB utgaven kan du velge mellom å kjøpe med og uten tastatur, og det som følger med er sort. Man kan derfor velge uten tastatur og kjøpe tastatur ved siden av slik jeg forstår det.

 

Kjøper du 64 GB så følger det med sort, og da må man kjøpe ett ekstra tastatur for å få farge? ....

Endret av NERV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Utifra hvor langt jeg kom i bestillingsprosessen ser det ut til at du kan få sendt den til Norge fra UK butikken. Men da får du vel enda 25% ekstra moms :/ Så det blir da 4500kr uten frakt for billigste modell...

Gikk bestillingen gjennom?

 

Jeg bestilte til Norge gjennom den tyske siden nå. Fikk ordrebekreftelse, og den norske adressen står under "shipping address".

Mon tro om dette går.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

 

Gikk bestillingen gjennom?

 

Jeg bestilte til Norge gjennom den tyske siden nå. Fikk ordrebekreftelse, og den norske adressen står under "shipping address".

Mon tro om dette går.

 

Jeg skulle bare sjekke om det var mulig jeg, men det blir nok heller å dra dit og få tak i en, ettersom jeg allerede skal dit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, muligens jeg var litt rask på avtrekkeren i går, og heller burde ha ventet.

 

Leser Windows RT ikke kommer på svensk før utpå nyåret. Gjelder det samme for norsk? Kan det være derfor Surface ikke kommer til Norge med en gang?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Du får oppdatere oss hvis du får noe svar.

Windows RT er ganske identisk som W8. Hva er det som drøyer? Å få lokalisere Office RT?

 

Microsoft Store Tyskland har forresten kun support via telefon. Håpløst. Tenkte å høre med dem om mva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Er inne på den tyske siden nå jeg også. Ser ut som man kan få den sendt kostnadsfritt til Norge. Får ikke noe forsendelseskostnad.

Ja, bestillingen min gikk jo gjennom. Forskjellen på den engelske og den tyske siden, er at på den engelske står det. "Where we ship:

Microsoft Store United Kingdom can only ship to United Kingdom locations at this time. For sales in other countries, please visit one of the international Microsoft Stores."

 

Mens på den tyske står det "innenfor Europa".

Lenke til kommentar

www.itavisen.no/904304/du-er-en-idiot-om-du-kjoper-surface-naa for noe tull, men enig at jeg holder ut litt til men MS gambler .. er andre konkurrenter tross alt.

 

iTavisen er håpløse, orker ikke å tenke på den siden lenger. Den er myntet på ungdom som liker Apple, enkelt og greit. Alt annet skal tråkkes ned i søla i form av oversettelser fra kilder en vanligvis aldri hører på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...