Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det blir tett integrering mot xbox live med blant annet tilgang til hele filmbibloteket via den offisielle appen og den vil (med kabel enn så lenge) native støtte 360pæd som en del av øko-systemet.

 

Har skumlest at MS vil at arcade-spill på xboxlive skal være tilgjenglig på win8 uten om jeg husker riktig, så ta det med en type salt eller start å google det opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Topp. "Reckless Racing" kom ut til WIndows 8 i dag, og det stod at det støttet Xbox 360-kontroller, men ikke om det gjaldt for ARM også. Men da skal jeg kjøpe meg en kablet kontroller.

 

Microsoft har annonsert første bølge med Xbox-spill til Windows 8. Det er et par XBLA-spill der, blant annet A World of Keflings og Hydro Thunder Hurricane.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

De samme spillene. De spillene som er ute nå, Kabal, Minesveiper, 4 Elements, Reckless Racing, Pinball osv, støtter hvert fall ARM. Det vil være merkelig om apper og spill i Windows Store ikke støtter ARM. Bortsett fra skrivebordsapper, da, så klart.

 

Reckless Racing og 4 Elements koster 70 kr, så det er vel den prisen spillene kommer til å legge seg på.

 

Liste over kommende spill:

http://windowsteamblog.com/windows/b/windowsexperience/archive/2012/08/31/first-wave-of-xbox-games-for-windows-8-unveiled.aspx

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Ja, det blir tett integrering mot xbox live med blant annet tilgang til hele filmbibloteket via den offisielle appen og den vil (med kabel enn så lenge) native støtte 360pæd som en del av øko-systemet.

Har skumlest at MS vil at arcade-spill på xboxlive skal være tilgjenglig på win8 uten om jeg husker riktig, så ta det med en type salt eller start å google det opp.

 

Spillutviklerne gleder seg også til å se Suface, på grunn av disse mulighetene.

 

"Xbox Controller Gaming Has Developers Psyched About Surface". Hentet fra Wired.

Endret av didas1
Lenke til kommentar

Verste er at det kan backfire til den store gullmedaljen - jeg har siklet på surface en lang stund, men vi vet jo egentlig ingenting og det er under en måned til lansering, og blir den lansert i Norden?

Noe annet kan jo være samsung sin versjon som jeg også fort kan ryke på om ikke MS seriøst gir noe info snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg tror ikke du blir noe mindre fornøyd om du kjøper et Samsung-nettbrett :)

Men jeg er enig med det du skriver. Det er utrolige 4 måneder siden de annonserte Surface.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Imponert over reklamene. Viser Windows 8 på en flott måte. Håper de dukker opp på norske TV-kanaler.

 

Fy tusen, så herlig det ser ut å bruke Windows 8 på nettbrett!:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...