Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Microsoft har startet en liten reklamekampanje i USA nå:

http://www.neowin.net/news/microsoft-surface-advertisement-spotted-in-new-york

http://www.theverge.com/2012/8/23/3264032/microsoft-surface-street-art-new-york

 

 

Men tre måned ekstra til pr0 versjonen ekke digg, jeg kan selge primen min med noe tap nå, men i januar er den sikkert ikke vært like mye, har MS lansert de offisielle oppløsningene som surface vil få nå?

 

Det eneste de har lansert om oppløsningene er RT = 10.6” ClearType HD Display og Pro = 10.6” ClearType Full HD Display , men ingen spesifikk info om oppløsningen enda. Vi må nok vente littebitt til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda et tillegg sporsmaal ; i android saa har jeg ics.abonnement-calender som vises direkte i calender-widgeten ; har winRT en calender som stotter dette ogsaa?

 

Blir mer og mer sikker paa RT, storste nederlaget er aa ikke ha synking paa bildene som jeg tar med mobilen direkte i fotoalbumet men pytt pytt. :)

Lenke til kommentar

Enda et tillegg sporsmaal ; i android saa har jeg ics.abonnement-calender som vises direkte i calender-widgeten ; har winRT en calender som stotter dette ogsaa?

 

Blir mer og mer sikker paa RT, storste nederlaget er aa ikke ha synking paa bildene som jeg tar med mobilen direkte i fotoalbumet men pytt pytt. :)

 

Live Tilen til kalender programmet viser den neste avtalen i kalenderen på start skjermen, og det vises evt på låseskjermen også.(kan slås av)

 

Fotoalbumet i Windows RT er integrert mot Skydrive, FaceBook og Fliker (husker ikke om det er flere pr d.d.). Min telefon laster automatisk bildene opp til Skydrive, så jeg har de tilgjengelig direkte i fotoalbumet.

Lenke til kommentar

Samsung skal vistnok ha rundt 5500 kr for sin RT (uten keyboard?) og 7k for atom versjonen, det er å prise seg ut tror jeg - asus skjer ikke takket være crap erfaring med prime brettet (selv om dem kanskje har lært) men er spent på prissettingen på surface og hva den reele hardwaren faktisk blir/er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, er det ikke 32 GB? Men nå er jo snakk om Samsung, ikke Surface. Husker Microsoft la seg på samme pris som ipod da de lanserte Zune, gjør sikkert det samme med Surface i forhold til ipad. Når det er sagt, vil jeg si at Dell XPS 10 frister veldig. Er veldig fornøyd med Dell-laptopen min, så det frister med et nettbrett også. Men, fanboyen som jeg er, kjøper nok Surface uansett.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

MS har jo uttalt at dem kommer til å prislegge seg billigere for å "kick-starte" salget, noe som er fornuftig; er derfor alle andre produsenter avventer med å sette en spesifikk pris på sine tablets, virker som dem venter på hva MS gjør.

 

Naiv som jeg er så vil jeg også ha surface(mon tro om batteritiden da de andre keyboarda fungerer som en ladingstasjon as well) men er spent på keyboardet og synes designet på surface er temmelig slick! Så er jeg livredd bloatware fra asus/samsung etc. -_-

Lenke til kommentar
Så for meg at den billigste Surface havnet rundt 3800, så 5500 var i overkant av hva jeg forvnetet for RT utgaven, men den har kanskje bedre spec enn iPad 16GB wifi?
Regn heller med rundt 4500 for 32GB og 5500 for 64GB (Surface RT)

 

Og MS sa at de skulle pris legge Surface rundt konkurrerende produkter av samme sort. Ikke for å utkonkurere sine OEM's ved lansering, men heller inspirere dem til å følge kraftig opp.

Endret av doffen45
Lenke til kommentar

4000 for RT 32gig og jeg sier take my money! Så får jeg håpe den støtter 3G og at RT viser seg å være noe å satse på; drømmer fortsatt at den IE lesern gir deg muligheten til å surfe slik som med pc, for da slipper jeg å vente på nettbank-app, så håper jeg at f.eks tv2sumo kommer samt spotify så vil den fungere som en fullverdig skolepc/surfing for min del. Håper ikke at jeg må gå for atomversjonen som har verre batteritid men win8pro (har ikke behov for alle de gamle programmene egentlig)

 

Verste er at jeg sitter på GSIII og asus prime tablet og gleder meg å skifte ut tabletten, litt kjipt da det er kongefett å ha synkingen mellom chrome/googledrive/bilder men det lar seg lett gjøre på WinRT tenker jeg (gmail, kalender kan synces mot begge, tilgang til bildene på google er "en fane unna"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...