Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får oppdatere oss hvis du får noe svar.

Windows RT er ganske identisk som W8. Hva er det som drøyer? Å få lokalisere Office RT?

 

Microsoft Store Tyskland har forresten kun support via telefon. Håpløst. Tenkte å høre med dem om mva.

Bestilte en nå, og de trakk fra tysk moms før de la til norsk. Så nå får jeg se hva som dukker opp om en uke...

Lenke til kommentar

Ser at det bare er sorte tastatur igjen. Kanskje kjøpe 32 gb uten tastatur, og bestille tastatur senere når surface kommer til Norge. Ca3600 kr. Det var slik at vi kunne bytte språk? Engelsk går bra, men Tysken min er ikke eksisterende.

 

Office pakken kan man velge språk der? Er det bare en prøveversjon eller eller er det noe man kan bruke fast?

Endret av NERV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

100 % sikkert at det er mulig å bytte språk. Engelsk er tilgjengelig, uvisst med norsk.

 

Like greit å vente med norsk tastatur. Da har du ø, æ og å synlig, samt at z og y er på riktig plass.

Lenke til kommentar

100 % sikkert at det er mulig å bytte språk. Engelsk er tilgjengelig, uvisst med norsk.

 

Like greit å vente med norsk tastatur. Da har du ø, æ og å synlig, samt at z og y er på riktig plass.

 

Ok, Euro - 19 % VAT + 25% Moms. Ingen toll og avgifter? Ingen frakt.

 

3600 kr for en 32GB versjon. Hvis det er slik så bestiller jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg kan ikke garantere at du ikke må betale mva. når pakken ankommer Norge. Ifølge UserBert, trakk de fra tysk mva. og la til norsk mva. ved bestilling.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke garantere at du ikke må betale mva. når pakken ankommer Norge. Ifølge UserBert, trakk de fra tysk mva. og la til norsk mva. ved bestilling.

Ja, det er slik det er fremstilt i ordrebekreftelsen.

 

100 % sikkert at det er mulig å bytte språk. Engelsk er tilgjengelig, uvisst med norsk.

 

Like greit å vente med norsk tastatur. Da har du ø, æ og å synlig, samt at z og y er på riktig plass.

Derfor venter jeg med Type Cover til det kommer på norsk/nordisk.

 

Samme pris i euro som i Tyskland (€579 for 32M m/touch cover + €40 for VGA-adapter). De deklarerer 25 % MVA innenfor prisen i stedet for 19 % som er MVA i Tyskland.

 

Rundt 4300 uten VGA-adapter, blir det ikke noe slikt?

Jepp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvor i ordrebekreftelsen?

Jeg kan ikke se noe som referer til norsk mva.

 

Produkt-SKU: 9JR-00026

Produktname: Surface mit Windows RT

Einzelpreis: 679,00 €

Gekaufte Menge: 1

Betrag: 679,00 €

 

Zwischensumme: 679,00 €

Steuer: 0,00 €

 

Gesamt: 679,00 €

 

 

Lenke til kommentar

Ser uansett ut til at jeg regnet feil. Det blir 4659 kr for 32 Gig uten tastatur, og 5631 med tastatur. 6604 for 64 G versjon med tastatur. Det er i overkant av hva jeg vil betale nå.

 

Hvis jeg får noen til å kjøpe den i USA så blir det 2825 for 32 Gig. Det blir en voldsomt mye dyrere maskin i tyskland, og da sikkert i Norge også.

 

Hva er oddsene for å få den igjennom uten MVA hvis jeg får en venn til å kjøpe den i USA og sende den som gave fra mamma. Med frakt skulle det bli ca 3000 kr, 1600 billigere enn å kjøpe i Tyskland.

 

2825 i USA, 3615 I GB. 3531 I Tyskland. Hvis en venn kjøper og sender + ca 200 i frakt.

 

Ativ S ligger til 5558. 64GB.

Endret av NERV
Lenke til kommentar

Hvor i ordrebekreftelsen?

Jeg kan ikke se noe som referer til norsk mva.

 

Produkt-SKU: 9JR-00026

Produktname: Surface mit Windows RT

Einzelpreis: 679,00 €

Gekaufte Menge: 1

Betrag: 679,00 €

 

Zwischensumme: 679,00 €

Steuer: 0,00 €

 

Gesamt: 679,00 €

Produkt-SKU: W7S-00002

Produktname: Surface VGA Adapter

Einzelpreis: 39,99 €

Gekaufte Menge: 1

Betrag: 39,99 €

Produkt-SKU: 9JR-00025

Produktname: Surface mit Windows RT

Einzelpreis: 579,00 €

Gekaufte Menge: 1

Betrag: 579,00 €

 

Zwischensumme: 495,19 €

Steuer: 123,80 €

Gesamt: 618,99 €

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...