Microprosessor Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Du vil ha apps fra mobilen til iTunes? Klikk oppe i venstre hjørne, på menyen som kjem opp, velg "show menu bar/vis meny" velg deretter "file/fil", og "devices/enheter", og til slutt "transfer purchases/overfør kjøp" Takk, det gikk som smurt! Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Noen her som har erfaring med 1Password? Ser den har fått mye skryt, men ønsker å vite hva dere evt. synes. Den er jo dyr til app å være (koster nå i overkant av hundre kronasjer), så er usikker på om jeg kjøper. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Noen fler som får veldig mye støv inn i øre-høyttaleren? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som bruker sportsarmbånd her, som opplever at telefonen er fuktig etter trening? Skal den ikke være helt tørr da? Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Vil ha sesong 1 av californication ned på min Iphone 5. åpner Itunes og prøver å dra episodene over, men det skjer ingenting, ingen feilmelding eller noe :S Noe som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Vil ha sesong 1 av californication ned på min Iphone 5. åpner Itunes og prøver å dra episodene over, men det skjer ingenting, ingen feilmelding eller noe :S Noe som vet hva jeg kan gjøre? Kva filformat er serien i? iOS støtter berre .mp4 .mov og nokon andre filtypar. Du må laste ned en app for å kunne spele dei av. Eit gratis alternativ er iMedia Player, et betal-alternativ er AVPlayer. Berre last ned en av dei, og koble telefonen til datamaskina. Under "Apps" på telefonen i iTunes skal det kome opp ein meny nede til venstre der du ser appen du har lasta ned. Der skal du kunne dra og sleppe serien. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Noen her som har erfaring med 1Password? Ser den har fått mye skryt, men ønsker å vite hva dere evt. synes. Den er jo dyr til app å være (koster nå i overkant av hundre kronasjer), så er usikker på om jeg kjøper. Takk på forhånd! Bruker LastPass selv til slikt. Den er crossplatform: Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen? Litt trist at det er så få tjenester i Norge som benytter seg av det. Forstår det slik at man kan lage egne pasbooks selv, men det bryter vel med en del retningslinjer? http://passkit.com/ Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Bruker LastPass selv til slikt. Den er crossplatform: Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen? Litt trist at det er så få tjenester i Norge som benytter seg av det. Forstår det slik at man kan lage egne pasbooks selv, men det bryter vel med en del retningslinjer? http://passkit.com/ Brukte den en gang då eg skulle på kino, berre for å teste det ut Eg kan likevel ikkje bekrefte at det fungerte, då billettkontrolløren ikkje hadde scanner med seg, så han berre såg på dato osv, og sa det gjekk greit. Vil tru det hadde fungert då Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Bare bruk applikasjoner som mvktomp4 eller handbrake for å remuxe eller konvertere fra det formatet du har serie i over til mp4 / mpeg-4 og synkroniser via iTunes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Konvertering hører jo fortiden til, med mindre AVplayer ikke støtter formatet er jo det bare tungvindt. Men absolutt en siste løsning ja Endret 13. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen? Ikke så mye det funker på enda , jeg har bare brukt Passbook-appen til Lufthansa boardingpass og Hotels.com hotellbestillinger. Meldte feil til hotels.com, da dato for bookingen vistes 1 dag feil i Passbook etter export fra appen deres. Lufthansa funket fint. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Konvertering hører jo fortiden til, med mindre AVplayer ikke støtter formatet er jo det bare tungvindt. Men absolutt en siste løsning ja Syntes det er praktisk at ting går rett til Apple TV og alt mulig Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Syntes det er praktisk at ting går rett til Apple TV og alt mulig Liker at muligheten er der ja, men er kjedelig å måtte konvertere en 10-12GB stor 1080p-film for å kunne streame rett til TV-en Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Prøv Beamer, drag and drop inn i prgrammet så dukkert filmen opp på Apple TV`en med en gang. Koster en knapp 100-lapp. Kan prøve det i 15 min av gangen førs da, sjekke ut hvordan maskina/nettverket takler de forskjellige formatene etc. http://beamer-app.com/ EDIT: Dette gjelder da Macs etc Må nesten presisere det. Endret 13. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Brukte den en gang då eg skulle på kino, berre for å teste det ut Eg kan likevel ikkje bekrefte at det fungerte, då billettkontrolløren ikkje hadde scanner med seg, så han berre såg på dato osv, og sa det gjekk greit. Vil tru det hadde fungert då har vi fått det til kinoer enda? trodde det bare var nattbuss i norge som hadde det jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 H*n tenker kanskje på eBillett, som er en tilsvarende app for kino etc.: https://itunes.apple.com/no/app/ebillett/id513025391?l=nb&mt=8 Har ikke noe med Passbook å gjøre. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Imedia player løste alle mine problemer, kjøper nok avplayer etterhvert takk MFS <3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ikke så mye det funker på enda , jeg har bare brukt Passbook-appen til Lufthansa boardingpass og Hotels.com hotellbestillinger. Meldte feil til hotels.com, da dato for bookingen vistes 1 dag feil i Passbook etter export fra appen deres. Lufthansa funket fint. Bestilt tur til Toronto. Ser at Air Canada har støtte for det, så blir nok å teste det ut når jeg får boardingpass. Men det burde være enklere å legge ting til. Er jo egentlig genialt å kunne samle alle viktige reisepapirer på en plass. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2013 Trenger hjelp til Itunes. Hvis jeg har mp3 filer på laptop og vil ha dem over til Iphone i en bestemt kvalitet, hva gjør jeg da? Må de legges inn i biblioteket først og deretter konverteres? Da sitter jeg igjen med to filer, men ønsker jo bare å beholde de "nye" konverterte filene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2013 Når du kobler til iPhonen så trykker du på enheten i iTunes, og du vil få opp modellnavn, størrelse igjen osv. Der skal det stå et valg om å konverte til en viss kvalitet hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå