Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ha sesong 1 av californication ned på min Iphone 5. åpner Itunes og prøver å dra episodene over, men det skjer ingenting, ingen feilmelding eller noe :S

 

Noe som vet hva jeg kan gjøre?

 

Kva filformat er serien i? iOS støtter berre .mp4 .mov og nokon andre filtypar. Du må laste ned en app for å kunne spele dei av. Eit gratis alternativ er iMedia Player, et betal-alternativ er AVPlayer.

 

Berre last ned en av dei, og koble telefonen til datamaskina. Under "Apps" på telefonen i iTunes skal det kome opp ein meny nede til venstre der du ser appen du har lasta ned. Der skal du kunne dra og sleppe serien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med 1Password? Ser den har fått mye skryt, men ønsker å vite hva dere evt. synes. Den er jo dyr til app å være (koster nå i overkant av hundre kronasjer), så er usikker på om jeg kjøper.

 

Takk på forhånd!

 

Bruker LastPass selv til slikt. Den er crossplatform:

 

ckiooBT.jpg

 

 

Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen?

Litt trist at det er så få tjenester i Norge som benytter seg av det.

Forstår det slik at man kan lage egne pasbooks selv, men det bryter vel med en del retningslinjer?

 

http://passkit.com/

Lenke til kommentar

Bruker LastPass selv til slikt. Den er crossplatform:

 

ckiooBT.jpg

 

 

Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen?

Litt trist at det er så få tjenester i Norge som benytter seg av det.

Forstår det slik at man kan lage egne pasbooks selv, men det bryter vel med en del retningslinjer?

 

http://passkit.com/

 

Brukte den en gang då eg skulle på kino, berre for å teste det ut :p Eg kan likevel ikkje bekrefte at det fungerte, då billettkontrolløren ikkje hadde scanner med seg, så han berre såg på dato osv, og sa det gjekk greit. Vil tru det hadde fungert då :)

Lenke til kommentar

Forøvrig, noen som benytter seg av Passbook appen?

Ikke så mye det funker på enda , jeg har bare brukt Passbook-appen til Lufthansa boardingpass og Hotels.com hotellbestillinger. Meldte feil til hotels.com, da dato for bookingen vistes 1 dag feil i Passbook etter export fra appen deres. Lufthansa funket fint.

Lenke til kommentar

Ikke så mye det funker på enda , jeg har bare brukt Passbook-appen til Lufthansa boardingpass og Hotels.com hotellbestillinger. Meldte feil til hotels.com, da dato for bookingen vistes 1 dag feil i Passbook etter export fra appen deres. Lufthansa funket fint.

Bestilt tur til Toronto. Ser at Air Canada har støtte for det, så blir nok å teste det ut når jeg får boardingpass.

Men det burde være enklere å legge ting til. Er jo egentlig genialt å kunne samle alle viktige reisepapirer på en plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...