Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva skjer med green mountain? Skulle spille med en kamerat i dag, og det første han forteller meg, er om noe mystiske greier rundt green mountain. Ble litt nysgjerrig og valgte å lese litt om stedet på de DayZ forumene ... Der står det mye rart. Har personlig vært der 2 ganger, både alene og med en kompis, og aldri opplevd noe mystisk der. Noen her som har noe å fortelle om green mountain?

Aldri nevn det stedet! Du har blitt advart!

Lenke til kommentar

Hva er historien bak Green Mountain? Leser på dayzforumene og de snakker slik som dere og kaller det DayZ sitt Bermudatriangel. Høres spennende ut!

Er nok pga grafikk "tearing" er ekstrem rundt der. Var akkurat der en tur nå, og hadde kjempeproblemer med og se pga grafikken bare tuller..

Så ikke z før de var helt innpå meg.

Lenke til kommentar

Gikk inn i en residential bygning i går..første jeg ser er en Ghillie suit pakke..tar den opp og logger av et par sekunder etterpå...når jeg kom på igjen..tror du faen ikke at den er vekke fra invetaret mitt? 0.28% sjanse og jeg finner den og mister den..ARGGGHHH

Lenke til kommentar

Hva er historien bak Green Mountain? Leser på dayzforumene og de snakker slik som dere og kaller det DayZ sitt Bermudatriangel. Høres spennende ut!

 

Er en myte om at det er haunted. :p Har noe med at view distancen ikke fungerer skikkelig der oppe, og man blir kjapt overfalt av zeds.

 

Myten om Mountain Dew er jo enda mere utbredt, den er jo utrolig bad luck. Kan bekrefte det selv, alle gangene jeg har funnet den, har jeg blitt drept kort tid etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk inn i en residential bygning i går..første jeg ser er en Ghillie suit pakke..tar den opp og logger av et par sekunder etterpå...når jeg kom på igjen..tror du faen ikke at den er vekke fra invetaret mitt? 0.28% sjanse og jeg finner den og mister den..ARGGGHHH

 

Det kan lønne seg å vente ca 5 minutter før du logger ut hvis du looter noe.

 

 

Ang. Green Mountain

 

 

 

 

Det hele startet vel med en radio som ble funnet der eller noe i den duren. Urban legend så det holder i hvertfall.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Som om dette spillet ikke var ødelagt før har de i alle fall klart det nå. Kan knapt være i Cherno og flyplassen ved Bolota på grunn av de idiotiske artifactsa, og zombiene hører litt for godt nå... Allikevel kan jeg ikke legge det fra meg, men det er en annen historie.

 

Merker at jeg ser litt ekstra frem til The War Z nå.

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Er det mulig å varme sef ved et bål? Jeg får det i hvertfall ikke til. Jeg har heatpacks og har ikke noen umiddelbare problemer, men jeg leste at dette var mulig. Statusen forandrer seg i hvertfall ikke hos meg, selv om jeg står rundt eller oppå bålet, og jeg har ikke fått opp noen valg om å varme meg, på samme måte som jeg steker kjøtt.

Lenke til kommentar

Kunne man løpe forbi dem før? Så lenge man er i synsfeltet dems, ser de jo deg på ganske grei avstand, selv om man croucher. Kryping er fortsatt lik usynlighet, og de er lett å miste, spesielt i bakker og hus. Letteste måten å raide en by fort på (om det ikke er andre spillere), er å lede alle zombiene til en låve elns i byen, så raide resten mens de er mer eller mindre "stuck" inni låven og glemmer deg. Selv uten våpen er zombier ganske harmløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...