Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Noen som kan redde livet mitt nord for elektro?... Ved varehuset så hoppet det en zoombie ut av en busk, og slo meg bevistløs. Fikk bandasjert meg og reconnecta så ikke zoombien er der lenger, men har kun 1300 liv igjen :O Er ca. på 98 - 100 vannrett og 125 - 128 loddrett :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Falt akkurat ned og ble slått helseløs i låven rett sør for noby sobor..... -_- Logget ut for å slippe å dø. Har epi-pen på meg, så hvis noen kunne gå dit og gjenopplive meg når jeg logger på hadde d vært fint ! Har endel c550 mags og kanskje noe annet stæsj som kunne vært interessant som belønning.(klarte å slette sniperen da jeg la den i sekken, så har ikke bruk for dem). Noen som tar på seg oppdraget, eller som vet om en annen utvei? Hadde vært fint å slippe å løpe dit på nytt ; )

Lenke til kommentar

Falt akkurat ned og ble slått helseløs i låven rett sør for noby sobor..... -_- Logget ut for å slippe å dø. Har epi-pen på meg, så hvis noen kunne gå dit og gjenopplive meg når jeg logger på hadde d vært fint ! Har endel c550 mags og kanskje noe annet stæsj som kunne vært interessant som belønning.(klarte å slette sniperen da jeg la den i sekken, så har ikke bruk for dem). Noen som tar på seg oppdraget, eller som vet om en annen utvei? Hadde vært fint å slippe å løpe dit på nytt ; )

 

Cheat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Falt akkurat ned og ble slått helseløs i låven rett sør for noby sobor..... -_- Logget ut for å slippe å dø. Har epi-pen på meg, så hvis noen kunne gå dit og gjenopplive meg når jeg logger på hadde d vært fint ! Har endel c550 mags og kanskje noe annet stæsj som kunne vært interessant som belønning.(klarte å slette sniperen da jeg la den i sekken, så har ikke bruk for dem). Noen som tar på seg oppdraget, eller som vet om en annen utvei? Hadde vært fint å slippe å løpe dit på nytt ; )

 

Cheat.

Hvordan? Jeg har ikke juksa på noen som helst måte til nå, hvis det er d du mener

Lenke til kommentar

Damn, dette var virkelig spennende. Spilte nettopp på en svensk server og nærmest dulta borti en annen spiller ved komarovo, lang kysten.

Kjente hjerte dunka da, men han lot meg være i fred. Gikk derfor videre til Balota og tok meg en tur på airstripen. Der fant jeg noe småtteri og gjett hva. Der kom med stor sannsynlighet den samme spillern jeg dyltet borti tidligere. Han er noe mer spektisk denne gangen, siden jeg holder øks.

 

Men han velger å gå videre og jeg går videre en annen vei. Jeg går ned til medical center nedenfor airstripen og finner mere småtteri. Er litt skuffet at jeg ikke fant blod, får det kunne jeg virkelig trenge.

Fargene på skjermen begynner å fade og bli svake.

 

Bestemmer meg så får å gå videre og tenkte å gå tilbake til airstripen fordi jeg hadde utelatt et par bygninger som jeg tenkte å explore. Dessverre så begynner jeg å bli såpass trøtt at jeg følte får å logge av før jeg nådde så langt. Før jeg logget av, så hørte jeg skudd fra noe som hørtes ut som en assualt rifle på god avstand. Ble ikke noe mindre nærvøs av den grunn :wee:

 

Godt å kunne overleve litt lengere enn 10min for engang skyld, får det har blitt noen restarter etter å ha fått juling av zombies. Kun en gang har jeg blitt drept av en annen spiller, når jeg løp inn i et farm house med en horde av zombies bak meg :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten så jeg skårte jackpot tidligere i dag på en av de norske serverne. Nettopp spawnet i elektro og på vei mot powerplanten ser jeg en kar ligge oppe i åssiden der det alltid ligger snipere. Springer hele tiden mens jeg er inne i elektro så jeg tror ikke han hadde særlig tro på å treffe meg, og derfor lot være å skyte. Satte retningen nordover etter å ha lootet det som var i elektro med en plan om å overaske personen i åssiden ved å flanke han med hatcheten min. Kommer med enkelt opp på åsen og kryper rolig ned mot der jeg tror personen ligger, da jeg plutselig ser en person ca 15 meter nedenfor meg krypende sidelengst med ghillie suit og as50. Legger meg direkte bak et stort tre slik at han umulig kan se meg mens jeg ser på at han kryper sakte til siden. Etter ca 10 sekunder bak treet slår et skudd fra en sniper på ukjent sted ned ca 10 cm fra armen min. Jeg endrer stilling bak treet slik at jeg ikke kan sees fra skogholtet over dalen bak powerplanten. Mannen med as50en har nå stoppet og sikter ned mot powerplanten og jeg bestemmer meg for å løpe fram å ta sjansen med hatcheten. Personen hører meg og snur seg litt forfjamset rundt og jeg nærmer meg hurtig. I det jeg er innen en armlengde fra personen og skal til å ta midt første slag, mens personen fortsatt ikke har fått rettet sikte mot meg, fører jeg et skudd i det fjerne. Jeg faller død om bokstavelig talt over personen i ghillie suit. Kan tro han fikk seg litt av en overaskelse, og jeg er rimelig sikker på at jeg ble tatt ut av en annen person siden karen med as50 fortsatt siktet ca 90 grader unna meg. Hadde ikke gjort noe om personen i ghillie-suit fikk seg en lærepenge heller, siden han i mine øyne aldri kunne skaffet seg ghillie, as50 med ammo og det som så ut som NVG på ærlig vis om han er så dårlig til å skjule seg selv mens han ligger å sniper.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Hm ser at jeg blir sett lettere av zombier nå etter patchen, men hva faen spawner på brygga ved cherno og får en horde med zombier på meg, blør selvfølgelig og hopper i havet, kan jo ikke bandasjere meg så flyter der og venter på å dø, så kommer wtf øyeblikket, 3 zombier svømmer over og stiller seg så oppå vannet og spiser meg

Lenke til kommentar

Hm ser at jeg blir sett lettere av zombier nå etter patchen, men hva faen spawner på brygga ved cherno og får en horde med zombier på meg, blør selvfølgelig og hopper i havet, kan jo ikke bandasjere meg så flyter der og venter på å dø, så kommer wtf øyeblikket, 3 zombier svømmer over og stiller seg så oppå vannet og spiser meg

 

Kan zombier gå på brygga nå? Tidligere har de ikke kunnet det, slik at betong-delen av brygga har vært en safe-zone fra zombier.

Lenke til kommentar

Hm ser at jeg blir sett lettere av zombier nå etter patchen, men hva faen spawner på brygga ved cherno og får en horde med zombier på meg, blør selvfølgelig og hopper i havet, kan jo ikke bandasjere meg så flyter der og venter på å dø, så kommer wtf øyeblikket, 3 zombier svømmer over og stiller seg så oppå vannet og spiser meg

 

Kan zombier gå på brygga nå? Tidligere har de ikke kunnet det, slik at betong-delen av brygga har vært en safe-zone fra zombier.

Oh kan ikke si at jeg visste det :p så da drepte jeg jo meg selv for ingen ting...

Lenke til kommentar

Dette var jo skikkelig spennende å spille! Er jo helt hjelpesløs når man starter uten våpen og noe, men en utrolig deilig følelse når man endelig finner no loot :)

 

Første liv endte med at jeg ble zombie mat på en eller annen gård i mørket. Andre forsøk gikk litt bedre, klarte å finne øks og noe annet småsnacks, men ble dessverre kaldblodig skutt av en snikskytter da jeg utforsket et fabrikkområde :(

Lenke til kommentar

Tja spawner og sjekker ikke hvor "byen" var så sprang til venstre og håpet på å komme til elektro eller cherno men kom til slutten av mappet i stedet, så etter en lang løpetur i skogen i håp å finne noe til å drepe meg med så kommer jeg over en deer stand og blir ekstatisk når jeg finner min første ak og bestemmer meg for å overleve samme hva, kommer over en deer stand til og finner litt småting der og kommer så til en 3 der jeg møter på 2 karer som sier friendly og spørr om jeg ville teame opp med dem, var så med dem og kom til en bygning etter 10 min så vi begynte å se etter loot da selvfølgelig jeg blir drept av en av dem med en øks mens jeg sto å lootet -_-

 

Btw noen andre som får grafikk glitcher etter patchen? føler meg ikke akkurat trygg mens jeg løper rundt i cherno og kan såvidt se en dritt når jeg stiller meg en viss vei

Lenke til kommentar

Fra Reddit.com

 

Got those giant shards and artifacts making the game unplayable? Fix is here:

Go to Documents/ArmA 2/playername.ArmaA2OAProfile

Open file in Notepad

Search for "sceneComplexity=;"

Change to "sceneComplexity=100000;"

Save changes and exit.

Launch DayZ with preferred method.

Enjoy.

 

http://www.reddit.co...es_artifacting/

 

Funker for noen men ikke alle dessverre,

dettte ga med 2fps.. hva var den gamle verdien?
Lenke til kommentar

Så hva skjer med green mountain? Skulle spille med en kamerat i dag, og det første han forteller meg, er om noe mystiske greier rundt green mountain. Ble litt nysgjerrig og valgte å lese litt om stedet på de DayZ forumene ... Der står det mye rart. Har personlig vært der 2 ganger, både alene og med en kompis, og aldri opplevd noe mystisk der. Noen her som har noe å fortelle om green mountain?

Lenke til kommentar

Så hva skjer med green mountain? Skulle spille med en kamerat i dag, og det første han forteller meg, er om noe mystiske greier rundt green mountain. Ble litt nysgjerrig og valgte å lese litt om stedet på de DayZ forumene ... Der står det mye rart. Har personlig vært der 2 ganger, både alene og med en kompis, og aldri opplevd noe mystisk der. Noen her som har noe å fortelle om green mountain?

Skjer vel ikke noe spesielt der, er 3 deerstands i umiddelbar nærhet.

Og mulig spawn for bil og atv.

Men er og et høyt Tv tårn, så muligheten for og få ei sniper kule i panna er jo der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...