Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei nei feil... 16% magic find kan være verdt enn del, søk offhand og magic find... da magic find items selger jævli bra pga farming!

 

Posten ovenfor min...

 

mellom 10-30k... men bruk AH, er så lett å søke seg fram ca pris.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Ok, takk for svar (og takk til nagina). Får vel la den ligge til jeg evt. får min Monk til 60 og se om jeg har bruk for den selv.

 

Vendor eller salvage. Å få tak i våpen med høyere DPS enn 600 på AH er ikke noe stort problem. Har selv et 600ish DPS på templaren min og det sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal

Man kan være heldig og crafte gode items, men det er veldig random + det blir fort dyrt isenere levels.

 

På hvilken vanskelighetsgrad og på hvilket level bør man være før det er noen vits i å tenke på å legge ting ut for salg?

 

Noen poeng å selge eller kjøpe på normal?

Lenke til kommentar

Finner man eller crafter man de beste items? På det nivået jeg er nå har jeg craftet bedre items enn jeg har funnet. Kun lavt level på normal

Man kan være heldig og crafte gode items, men det er veldig random + det blir fort dyrt isenere levels.

 

På hvilken vanskelighetsgrad og på hvilket level bør man være før det er noen vits i å tenke på å legge ting ut for salg?

 

Noen poeng å selge eller kjøpe på normal?

jeg solgte en lvl 23 ammu for 50k i dag.

alt er mulig, så lenge statsa er gode nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...