Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd å knekke nøtta på deg, men jeg er redd den armbolten ikke er verdt en dritt. Finner lett bedre våpen til 20k på AH.

 

:( fikk nettop bud på 300k, ligger en del ute med de affixene på AH for 500 og oppover! må da være verdt noe

 

Bra for deg! Den er fortsatt ikke verdt noe imo.

Lenke til kommentar

Det er synd å knekke nøtta på deg, men jeg er redd den armbolten ikke er verdt en dritt. Finner lett bedre våpen til 20k på AH.

Tror den er verd mere enn du tror ^^ Minst 300k vil jeg si.

Kommer litt an på hem du møter på som vil ha den. Men du bør ikke selge for under 300.

Lenke til kommentar

Solgte en 1h monk fist med 1.6 speed, 770 life on hit, 894 dps for 2 mill i dag. Trodde det var en grei pris, men buyouten kom ganske fort. Burde jeg fått mer for den?

 

Edit: og 1 socket, som jeg hadde en ruby i.

 

Den var nok veldig god, med tanke på at du kan sette +300 life on hit (finnes bedre gem men men) og da har man 1070 life per hit og det er jo gull verdt hos monks, så... tror du hadde fått enn del mer for den.

Lenke til kommentar

Det er synd å knekke nøtta på deg, men jeg er redd den armbolten ikke er verdt en dritt. Finner lett bedre våpen til 20k på AH.

 

:( fikk nettop bud på 300k, ligger en del ute med de affixene på AH for 500 og oppover! må da være verdt noe

 

Bra for deg! Den er fortsatt ikke verdt noe imo.

 

solgte den ikke for det, gikk for 500k etter 5 min på AH... nesten så jeg angrer på jeg ikke la den ut for mer :(

Lenke til kommentar

Solgte en 1h monk fist med 1.6 speed, 770 life on hit, 894 dps for 2 mill i dag. Trodde det var en grei pris, men buyouten kom ganske fort. Burde jeg fått mer for den?

 

Edit: og 1 socket, som jeg hadde en ruby i.

 

Det er nærmest et perfekt våpen for meleeklassene. Er ekstremt langt mellom de våpnene med så høy dps. Mangler ias, men tror allikevel du kunne fått femdobla den prisen, minst. Neste gang du finner noe sånt og bare vil ha to mill for det, ta kontakt med meg. Heldig **** han som snappa opp den der.

Lenke til kommentar

Solgte en 1h monk fist med 1.6 speed, 770 life on hit, 894 dps for 2 mill i dag. Trodde det var en grei pris, men buyouten kom ganske fort. Burde jeg fått mer for den?

 

Edit: og 1 socket, som jeg hadde en ruby i.

 

OMG!! Det er jo nesten Legendary våpen da! Du kunne lett få det tidobbelte imo. Ser lignende items går for svimlende 100 mill ol. ;(

 

Det er synd å knekke nøtta på deg, men jeg er redd den armbolten ikke er verdt en dritt. Finner lett bedre våpen til 20k på AH.

 

:( fikk nettop bud på 300k, ligger en del ute med de affixene på AH for 500 og oppover! må da være verdt noe

 

Bra for deg! Den er fortsatt ikke verdt noe imo.

 

solgte den ikke for det, gikk for 500k etter 5 min på AH... nesten så jeg angrer på jeg ikke la den ut for mer :(

 

Da skal du være glad. Vanlig dps på lvl 60 ligger over 1000k pr hånd. Selv med bonusene så vil jeg tro at itemet lå langt under det. 500k høres ut som en utrolig deal, imo. :)

Lenke til kommentar

Solgte en 1h monk fist med 1.6 speed, 770 life on hit, 894 dps for 2 mill i dag. Trodde det var en grei pris, men buyouten kom ganske fort. Burde jeg fått mer for den?

 

Edit: og 1 socket, som jeg hadde en ruby i.

 

OMG!! Det er jo nesten Legendary våpen da! Du kunne lett få det tidobbelte imo. Ser lignende items går for svimlende 100 mill ol. ;(

 

Det er synd å knekke nøtta på deg, men jeg er redd den armbolten ikke er verdt en dritt. Finner lett bedre våpen til 20k på AH.

 

:( fikk nettop bud på 300k, ligger en del ute med de affixene på AH for 500 og oppover! må da være verdt noe

 

Bra for deg! Den er fortsatt ikke verdt noe imo.

 

solgte den ikke for det, gikk for 500k etter 5 min på AH... nesten så jeg angrer på jeg ikke la den ut for mer :(

 

Da skal du være glad. Vanlig dps på lvl 60 ligger over 1000k pr hånd. Selv med bonusene så vil jeg tro at itemet lå langt under det. 500k høres ut som en utrolig deal, imo. :)

 

Oo Hvor får folk slike ideer fra?

 

Minstepris for enhåndsvåpen over 1k dps, alle mulige våpengrener tilgjengelig for barbar, er akkurat nå 2,8 millioner på AH. Det er eneste våpen under tre mill, og er et magic våpen uten stats. Det billigste rare enhåndsvåpenet med såpass DPS har buyout på 8,9 millioner. Hvordan går det an å påstå at vanlig dps på lvl 60 ligger over 1000 per hånd (1000k regner jeg med er en skrivefeil, ettersom jeg enda ikke har sett våpen med 1 million dps). Sjekka våpen for demon hunters også, i tilfelle du kun snakket om ranged, og der var det et rare våpen med elendige DH-stats til 2,2 mill buyout med over 1k dps, nærmeste over det var på 4 mill i buyout.

 

Vennligst forklar hva du mener, og ikke gi tilbakemeldinger til folk hvis du ikke aner hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg et 800dps ett hånds vapen som jeg sent på kvelden betalte hele 200k for. :/

 

Hvordan i allverden greier dere å samle så mye penger? Prøver forgjeves å selge lootet jeg kommer over til 20k men ingen vil ha noe gear fra meg om så jeg kaster det etter dem.

 

Ikke nok med det. Finner du noe som er lvl 54 som du **tror** er bra og prøver å selge for snittpris, så viser det seg at det bare er crap og du må vente 2 dager på at auksjonen skal bli ferdig.

:realmad:

 

/rant

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg et 800dps ett hånds vapen som jeg sent på kvelden betalte hele 200k for. :/

 

Hvordan i allverden greier dere å samle så mye penger? Prøver forgjeves å selge lootet jeg kommer over til 20k men ingen vil ha noe gear fra meg om så jeg kaster det etter dem.

 

Ikke nok med det. Finner du noe som er lvl 54 som du **tror** er bra og prøver å selge for snittpris, så viser det seg at det bare er crap og du må vente 2 dager på at auksjonen skal bli ferdig.

:realmad:

 

/rant

Tja. kommer litt an på itemet egentlig.

Feks til barbarian så er items som gir feks veldig mye All resistance (65-70+), samtidig som de har veldig høy strength og vitality.

Gloves som har høy Attack Speed (15%+), samtidig høy verdi av All Resistance, Strength/Vitality får man gode penger for. Bare samle på alt du finner, så sjekker du dem opp på AH. Da ser du fort om folk betaler mye eller lite for dem

Lenke til kommentar

Den er ganske ålreit iom. at den har en ekstra socket. Ellers tror jeg det varierer en del fra klasse til klasse mtp. unike stats og sånt. Nå er jo dette skjoldet ganske allsidig iom. at den ikke er class avhengig.

 

Hva er egentlig folk ute etter på shield? Fant denne men aner ikke om den er verdt noe...

4hqpeg.jpg

Lenke til kommentar

Hva er egentlig folk ute etter på shield? Fant denne men aner ikke om den er verdt noe...

4hqpeg.jpg

Det jeg ser på er ting som:

Høy Chance to Block

Høy Block Amount

All Reistance

Decrease Damage from Melee osv.

Gjerne at det gir Strength eller vitality også. Socket er en fin bonus.

 

Men skal man ha alt, så blir skjoldet veldig dyrt.. :(

 

Ditt skjold er ikke spesielt bra. Det gir mye hp, men ellers lite annet.

Lenke til kommentar

Merko. Har samlet på omtrent alt av funn :p Har kjøpt to tabs i kista alt og jeg venter bare på at auksjonene skal ende sånn at jeg kan starte nye. Men jeg finner meget sjeldent noe bra. Som oftest er det helt rare stats som +100 int og +100 strength ol. Jeg er kanskje ikke den største fan av farming, det er kanskje derfor. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...