Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen rike demon hunters her?

 

Jeg aner ikke hvordan jeg får lagt inn et bilde, som ham over her, så jeg vil bare forklare statsene på legendary quiveret Dead Man's Legacy som jeg plukka opp i dag:

 

 

+78 Str

+82 Dex

+79 Vitality

Attack Speed Increased by 19%

Inceases Hatred Regeneration by 1.02 per Second

+8 Maximum Discipline

Increases Hunger Arrow Damage by 8%

 

 

Det ligger en million Dead Man's Legacy ute på AH, men min så bedre ut enn de fleste ut fra hva jeg kunne se (er dog ikke demon hunter selv, så har ikke helt kontroll). En var solgt til 2 mill, en annen til 1,5. Den til to så ut til å være bare litt dårligere enn min.

 

Så, noen som har to millioner? Listes på AH relativt kjapt om ingen melder seg her.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvordan jeg får lagt inn et bilde, som ham over her, så jeg vil bare forklare statsene på legendary quiveret Dead Man's Legacy som jeg plukka opp i dag:

Trykk på Print Screen-knappen, så havner bildene i Mine dokumenter (Documents) > Diablo III > Screenshots - Så kan du klippe ut bilde med et bildebehandlingsprogram som Paint, Photoshop osv. Laste opp bilder kan du enten gjøre her på forumet eller bruke sider som www.bildr.no www.tinypic.com www.imageshack.us osv. :)

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hvordan jeg får lagt inn et bilde, som ham over her, så jeg vil bare forklare statsene på legendary quiveret Dead Man's Legacy som jeg plukka opp i dag:
Trykk på Print Screen-knappen, så havner bildene i Mine dokumenter (Documents) > Diablo III > Screenshots - Så kan du klippe ut bilde med et bildebehandlingsprogram som Paint, Photoshop osv. Laste opp bilder kan du enten gjøre her på forumet eller bruke sider som www.bildr.no www.tinypic.com www.imageshack.us osv. :)

 

Ok, takk. Forøvrig kan jeg fortelle at quiveret ble revet kjapt vekk fra AH for 1,99M.

Lenke til kommentar

Noen interesserte? Evt. noen som kan komme med forslag til pris? Sjekket us AH (eu servere er jo nede for alt det er verdt), og der lå de for 1M - 5M, dog skal det sies at de fleste hadde litt høyere dmg og to av de hadde en ekstra stat, men så ingen med like høy increased poison dart dmg

 

1ex4xj.jpg

Lenke til kommentar

Sykeste itemet.

 

historicexecutor.jpg

 

1-hånds med tilsvarende dexterity, attack speed og dps med lvl 60 req ligger på rundt 1,5m. Denne her bruker store deler av itembudsjettet på å være tilgjengelig fra lvl 47!!! av. Helt insane for folk som levler, men de er nok ikke villige til å betale slike summer for det.

 

Hadde det bare vært Life on hit i stedet for lavere lvl req.

 

Noen som vil kjøpe?

 

 

(Forklar meg gjerne hvordan jeg legger til bilder her på forumet uten å gå via imageshack el.l.)

Endret av Kohan
Lenke til kommentar

Sykeste itemet.

 

http://imageshack.us...icexecutor.jpg/

 

 

 

1-hånds med tilsvarende dexterity, attack speed og dps med lvl 60 req ligger på rundt 1,5m. Denne her bruker store deler av itembudsjettet på å være tilgjengelig fra lvl 47!!! av. Helt insane for folk som levler, men de er nok ikke villige til å betale slike summer for det.

 

Hadde det bare vært Life on hit i stedet for lavere lvl req.

 

Noen som vil kjøpe?

 

 

(Forklar meg gjerne hvordan jeg legger til bilder her på forumet uten å gå via imageshack el.l.)

 

Jeg gikk inn på http://tinypic.com/ lastet opp bildet der, og når jeg svarte på en post her trykket jeg på 'bilde' og pastet inn URL'en som kom opp da jeg lastet opp på tinypic.com. Trengte ikke logge inn eller noe, var gjort på 2 sek....

Lenke til kommentar

Noen interesserte? Evt. noen som kan komme med forslag til pris? Sjekket us AH (eu servere er jo nede for alt det er verdt), og der lå de for 1M - 5M, dog skal det sies at de fleste hadde litt høyere dmg og to av de hadde en ekstra stat, men så ingen med like høy increased poison dart dmg

 

1ex4xj.jpg

 

1-5 mill er så langt unna du kan få for den der. Man mister jo 1000-2000 dps om man med den lave dmg på den der

 

Du er heldig om du får 10k for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...