Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Har denne legendary staffen tilsalgs. Level 53, veldig bra til det levelet grunnet level requirement reduced med 6 fra 59. Selger den billig til noen her på forumet.

 

1197786.jpeg

 

Edit:

 

Har denne macen til salgs også level 49 men reduced med 11 fra level 60. Selges billig den også.

1197796.jpeg

Endret av @CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var litt for rask på avtrekkeren når jeg kjøpte et Stormshield nå nettopp for 3 mill, så det akkurat hadde blitt lagt ut og fikk litt panikk. Så ikke at det kun hadde 17% block som er det laveste man kan få på den :(

 

Ligger ute nå så får vi håpe jeg klarer å minimere tapet..

Lenke til kommentar
Edit: Wow, jeg fant ett Stormshield skjold til bare 3,5m! Sweeet! Buyout

 

Synd du var før meg :(

 

Men det ble faktisk solgt nå! Så da var det bare å finne ett med 25% block eller mer. Får dem jo opp til 32%, og det jeg kjøpte hadde kun 17%

Lenke til kommentar

:)

 

Uansett.. økonomien er vel litt ustabil pr. idag, så med mindre man kan bruke noe nå så er det kanskje bedre å bare selge unna litt billig.. ting vil kanskje falle i pris etterhvert som det blir flere og bedre items tilgjengelig - man kan vel "kjøpe tilbake" tilsvarende gear om noen uker for mindre enn det det går for i dag, antar jeg..Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Det er riktig at det blir flere og bedre items etterhvert, men etterspørselen blir også større fordi det blir flere characters.. Og kjøpekraften blir større fordi folk får mer gold.. Og ikke minst så kommer RMAH som kommer til å sette ting i et helt annet bilde.

 

Vanskelig å si hva som kommer til å skje med prisene :) Hvis jeg skulle tippe vil jeg tro at de bare går opp.

Lenke til kommentar

melee classes er meget glad i life on hit, så ringen kan nok selge for litt. Dog mangler dex/str så altfor mykje blir det vel kanskje ikkje, men pluss for resist.

 

Quivers har eg omtrent gitt opp å legge ut. Noken rutinerte DH der ute som kan dele korleis en prime quiver skal sjå ut?

Lenke til kommentar

er dette noe for en munk? noen som vil kjøpe?

 

Nei. Monks bruker stort sett en eller to one-handere. Dessuten har våpenet du linker veldig lav damage.

 

Våpen fra act i er så godt som umulige å selge, da de har langt lavere damage enn våpen fra act iii og iv og damage er det soleklart viktigste.

Lenke til kommentar

Det er jo et fint billig våpen å starte Inferno med, selv om jeg slet grundig med et 5xx dps våpen.

 

Har prøvd å selge noen av disse selv, men virker vanskelig selv å gi bort.

 

edit: så først nå det var 2handed.

Vendor trash

 

Hmmm..

trykte rediger, men det ble ny post.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...