Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt før, men fant en snedig app som lar deg styre led lyset på telefonen.

 

Den lar deg bla. velge at når jeg mottar en melding, skal lyset blinke fort og lyse gult, mens når jeg har et tapt anrop skal den lyse grønt. Du kan også deaktivere en varsling, som f.eks ladevarsel.

 

Light Flow heter appen. Finnes i Lite og Pro versjon :)

 

Den appen er kjent for å dra mye batterier, anbefales derfor ikke.

 

jarle

Vet ikke hvor dette er kjent ifra. Men ser ikke hvordan appen, som tar 0.5% av batteritiden, kan betegnes som en stor strømsluker. Kan i hvertfall avbekrefte det her og nå!

Lenke til kommentar

Får opp storm...

 

Hva kan det være med telefonen min?

 

Jeg får ikke opp storm når jeg søker på "Play Butikk"!

S3 er vel kanskje ikke på kompatibilitetslista til appen?

 

Er no' herk dette med playstore. De forhåndsdefinerer hvilke apper som passer til hvilke telefoner, selvom de fleste vitterlig kjører det meste av apper....har også opplevd at bare å justere oppløsning kan gjøre at playstore nekter å vise apper som fint går på telefonen min.

 

En løsning kan være å få tak i apk'en

Lenke til kommentar

Har dere samme konto på begge telefonene? Hva slags abb. har du? Finner du appen hvis du går inn på Google Play med din PC?

 

Edit: Finner ikke storm med en telefon som har Tele2...

 

Takk for tipset!

 

Har Tele2 abonnement på SGS3 mobilen. Fra 23. juli Netcom på begge.

 

Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar

Får opp storm...

 

Hva kan det være med telefonen min?

 

Jeg får ikke opp storm når jeg søker på "Play Butikk"!

S3 er vel kanskje ikke på kompatibilitetslista til appen?

.........

En løsning kan være å få tak i apk'en

 

Takk!

 

Hva er apk'en?

 

Hvor finner jeg den og kompatibilitetslista til app'en?

Lenke til kommentar

Har dere samme konto på begge telefonene? Hva slags abb. har du? Finner du appen hvis du går inn på Google Play med din PC?

 

Edit: Finner ikke storm med en telefon som har Tele2...

 

Takk for tipset!

 

Har Tele2 abonnement på SGS3 mobilen. Fra 23. juli Netcom på begge.

 

Krysser fingrene! :)

Tele2 bruker svensk registrerte sim, om en app er kun tilgjengelig informasjon Norge såvidt du ikke får det opp på tlf din, alternativ er å sette tlf på flymodus og koble opp på wifi og laste ned app du bil laste. Endret av jic
Lenke til kommentar

Noe har definnitivt endret batteri kapasiteten etter siste oppdatering. Hva som gjør det er jeg ikke sikker på, om det er en endring i settingsene eller hva.

 

Mobilen har gått fra å vare 4-5 dager med lite bruk til under et døgn. La meg i går med fullt batteri, når jeg sjekket det en time eller to etter jeg hadde stått opp var det på 45%.

 

Noen ting jeg har registrert er at telefonen ikke går i "Deep Sleep". I wifi settings så er den satt til "alltid" på under hvilemodus.

Innstallerte en batteri app, og i den så var batteriet registrert som 1500 mah, kunne endre det i en kalibrering og satt den til 2100 mah.

Ikke sikker på åssen de tingene der var før updaten.

 

Har lest at andre har hatt feil anvisning på batteri kapasiteten og, de fikset det med å ta av telefonen og tok batteriet ut og satte det inn igjenn.

 

Håper jeg finner ut av det, for samenlignet med mine tidligere telefoner var batteritiden skikkelig bra, men nå er den blitt veldig dårlig.

Endret av Shaka82
Lenke til kommentar
Tele2 bruker svensk registrerte sim, om en app er kun tilgjengelig informasjon Norge såvidt du ikke får det opp på tlf din, alternativ er å sette tlf på flymodus og koble opp på wifi og laste ned app du bil laste.

 

Du er inne på noe her, jic!

 

Fant dette hos Tele2:

 

http://www.tele2.no/...ce/android.html

 

Nå har vel de fleste leverandørene sitt å stri med, men dette problemet synes jeg Tele2 burde ha løst for lenge siden!

 

Får nytt simkort fra Netcom som virker fra 23.7.... :)

Lenke til kommentar

Får opp storm...

 

Hva kan det være med telefonen min?

 

Jeg får ikke opp storm når jeg søker på "Play Butikk"!

S3 er vel kanskje ikke på kompatibilitetslista til appen?

.........

En løsning kan være å få tak i apk'en

 

Takk!

 

Hva er apk'en?

 

Hvor finner jeg den og kompatibilitetslista til app'en?

 

er som en exe fil;) legges inn på telefon som en manuel instalasjon.

Lenke til kommentar

Som sagt mistet jeg root etter siste oppdatering. Etter litt sjekking rundt, viser det seg nå at man vil miste root hver gang man oppdaterer firmware fra Samsung da cwm recovery erstattes av samsungs egen stock recovery.... Kjekt å vite. Dog skal det ikke by på noen problemer å roote på nytt igjen.

Endret av TigerJack
Lenke til kommentar

hei alle, jeg sliter med og få sent mms, så jeg ringte chess om å sette op tlf for mms wap etc over nett, Etter jeg gjorde det ble nettverksikonene på toolbar borte, der det viser 3G H etc, er dette noe bare jeg har oplevd eller er det en måte og få det tilbake, for nå kommer jeg ikke på nett når jeg er ute, Takker for alle svar,HAR GLX S3.

Lenke til kommentar

Som sagt mistet jeg root etter siste oppdatering. Etter litt sjekking rundt, viser det seg nå at man vil miste root hver gang man oppdaterer firmware fra Samsung da cwm recovery erstattes av samsungs egen stock recovery.... Kjekt å vite. Dog skal det ikke by på noen problemer å roote på nytt igjen.

Skjedde det samme her. Tenkte kanskje OTA rootkeeper ville gjøre susen, men det gikk altså ikke. Hvilken root benytter du deg av når du skal roote igjen nå?

 

Edit: Ekstraspørsmål: ettersom CWM og root forsvinner, er det på en eller annen måte mulig å spore tilbake at jeg har benyttet meg av det?

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...