Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3.

Kan det være navigasjonsappen som gjør det? Mange klager på at når den gir retning, så stopper den musikken.

 

************************************************************************************************

 

Litt offtopic, men interessant siden SGS3 sikkert får Android 4.1 snart.

Endringer fra ICS til Jelly Bean

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Er det noen som har testet noen mobil holdere, der en IKKE skrur skruer / ødelegger dash bordet? Og allikevel er bra holder?

 

Hva anbefallere dere?

 

Ja, kjøpte Brodit ProClip fra thandel.no. Fungerer supert, men er ikke plass til telefon med beskyttelsesdeksel.

thandel.no har en konfigurator som hjelper deg å finne riktig clip til din bil.

Lenke til kommentar

Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Skjer uregelmessig. Har prøvd default musikkspiller, samt Poweramp.

 

Jeg har deaktivert funksjonen som slår av lyden når man legger hånden over displayet.

 

Noen flere som har opplevd dette?

Plutselig stopper musikken hos meg også, og jeg bruker Spotify.
Lenke til kommentar

Angående batteriet på denne telefonen så er jeg imponert.

Jeg får ca 4timer skjermtid fordelt over ca 40 timer og da er jeg ikke fri, bare nødt til å lade pga behovet neste dag.

Jeg har GPS tjenestene, wifi, mobilt net, facebook og 2 mailkontoer i push kontinuerlig. Jeg er en facebook hore som hele tiden sjekker og leser.

 

At folk blir fri for strøm etter 10-11timer er for meg uforståelig.. det MÅ være en defekt tlf eller app.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående batteriet på denne telefonen så er jeg imponert.

Jeg får ca 4timer skjermtid fordelt over ca 40 timer og da er jeg ikke fri, bare nødt til å lade pga behovet neste dag.

Jeg har GPS tjenestene, wifi, mobilt net, facebook og 2 mailkontoer i push kontinuerlig. Jeg er en facebook hore som hele tiden sjekker og leser.

 

At folk blir fri for strøm etter 10-11timer er for meg uforståelig.. det MÅ være en defekt tlf eller app.

 

jeg er en av de 10-11 timer menneskene og jeg er svært skuffet over batteritiden, nå har jeg prøvd alt, roota den og ny kernel og alt etter jakten på bedre batteri!

Lenke til kommentar

fikk denne telefonen for ikke så lenge siden, men opplever at den sliter med å laste ned mms meldinger. har one call og har gådd igjennom instillingene di sa jeg skulle endre på. men hvis jeg slår av og på telefonen så laster den ned meldingen uten problemer.

Jeg tror det har noe med onecalls mmsfunksjoner. Iblant var det krevende å laste opp MMS med onecall fra min gamle mobil.

Lenke til kommentar

fikk denne telefonen for ikke så lenge siden, men opplever at den sliter med å laste ned mms meldinger. har one call og har gådd igjennom instillingene di sa jeg skulle endre på. men hvis jeg slår av og på telefonen så laster den ned meldingen uten problemer.

Jeg tror det har noe med onecalls mmsfunksjoner. Iblant var det krevende å laste opp MMS med onecall fra min gamle mobil.

 

rart, for på min forrige telefon som var en htc desire hd var det aldri noe problem med mms.

Lenke til kommentar

Opplever at musikken fader ut/ settes på pause på Galaxy S3. Skjer uregelmessig. Har prøvd default musikkspiller, samt Poweramp.

 

Jeg har deaktivert funksjonen som slår av lyden når man legger hånden over displayet.

 

Noen flere som har opplevd dette?

Plutselig stopper musikken hos meg også, og jeg bruker Spotify.

Samme her, spotify settes på pause, må trykke på play for starte, skjer med og uten navigasjon på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...