Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en "ARTIG" opplevelse med en kødd på Online Seasons i går, har ikke spillt på PS3 på over 1 mnd da jeg liker og spille på PC med Moddingways modder osv.

 

Men uansett, hiver meg på med United, møter en garp som selvfølgelig er Real Madrid.

 

Jeg tar ledelsen 1-0 etter noen få min og så.... Bildene snakker for seg selv..

 

null-32.jpg

null-33.jpg

 

null-34.jpg

 

null-36.jpg

 

null-37.jpg

null-38.jpg

 

Og selvfølgelig etter 85 min..

 

null-39.jpg

 

 

Det var seasons og ikke pokker at jeg skulle terge meg frem til å quitte og gi han poengene for detta.

 

Møter dere han der, grus han så jævlig! Burde ikke være vanskelig.

Lenke til kommentar

 

Synd at det er sså mange småunger på FIFA, og FUT spesielt. Etter å ha opplevd scripting på FUT, så ble jeg tilslutt så irritert at jeg ga opp FUT. Så begynte jeg å spille H2H-seasons, og det er mye morsommere. I tillegg har jeg et inntrykk at det er vanskeligere å drive pace-abuse, og å generelt være en drittsekk.

Ja er mindre folk som pace-abuse på H2H. UT og Pro clubs er de værste når det kommer til pace. Tror at de som bare bruker fart tror dem er gode og gjør noe ingen andre klarer. Pro clubs er egentlig den moden eg liker best men i år er det sirkus. Mange dårlige valg som gjør hele opplegget så lite givende.

Lenke til kommentar

Det sku gått ann å hatt en mulighet å filtrere ut folk på, det er så mye numbnuts atte hjelp! De skulle ikke hatt lov til å eie en Internett tilkobling en gang, Gud veit hva andre ting de driver med online..

 

Ja... Jeg tror ikke at FIFA14 vil bli noe bedre, men jeg har et lite håp om at FIFA14 vil handle om ferdigheter og ikke pace-abuse.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Ratingsystemet på clubs er så fantastisk elendig. Lå på 6.6, begynte å drible og ble lagt i bakken. Boom, 6.0.

Mye som er dårlig i Pro clubs i år desverre. Ser fort at det ikke er en mode EA bryr seg særlig om. Any kan ikke slippe inn mål om man skal få god Rating. Leaderboards funker sånn at man favorisere folk uten liv som spiller hele dagene. Om en spiss har 10 i rating i 200 kamper er han ikke med på leadboards. Mens folk som har spilt 2k kamper med 6.6 i rating kan ligge på topp 10 i verden. Leaderboards på Fifa er så lite pålitelig. Alt av leadboards er favorisert til at man blir best av å spille ekstremt med kamper.

Lenke til kommentar

Prøvde en FUT-kamp igjen i dag, men kom opp mot en jævla tulling som bare lobber over forsvaret og løper etter ballen med sine 90+ pace-spisser. Veldig frustrerende å spille mot slike.

Dette er jo en helt vanlig motstander. Møter sjeldent noe annet enn disse fantastiske spillerne. Fifa er ødelagt de siste årene med denne spillestilen.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at Virtual Pro er på et anstendig nivå i neste versjon. I FIFA 13 var det der jeg mener det hadde vært akseptabelt første gangen det ble introdusert.

 

Og tenk om, ja, tenk om, at når du vant ligaen så hadde det faktisk blitt registrert at du vant ligaen slik at du ikke gikk glipp av masse ferdighetspoeng kun fordi EA har misset noe helt fundamentalt i programmeringen.

Lenke til kommentar

Any kan ikke slippe inn mål om man skal få god Rating.

 

Jeg spiller som regel CDM, og jeg blir alltid straffet for baklengsmål, samme hvor langt fra min skyld det var. Så det er ikke bare any eller forsvarere som får den smellen.

 

Som defensiv spiller er mye av "gleden" i pro clubs å få høy rating, bli banens beste osv. Og da er det jævlig frustrerende å bli trukket ratingpoeng for noe som ikke er min skyld, og ikke minst få fratrekk for noe jeg burde fått pluss for.

 

Lurer også på hvordan EA vil forklare hvorfor man blir trukket så voldsomt de siste 10 min, men ofte ender på en høyere rating enn hva man hadde da dommeren blåste av kampen. Bonus for å ha fullført kampen eller noe? Bare vås.

 

Veldig flott at jeg også kan bli banens beste på min skjerm, mens andre får opp helt andre ratinger og en annen banens beste.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Folk klager uansett hvilken måte du spiller på. Er det innlegg det går i, med stor sterk spiss foran er dette gale. Raske spisser med mye gjennombruddspassninger. Og spiller du posession så er denne stilen bare kjedelig.

Du må jo enig i at det er uting det med høye gjennombrudds pasninger de siste årene? Tror ikke eg lyver om eg sier at åtte av ti spiller bare høyt. Når man spiller UT eller Pro Clubs er dette ekstremt enkelt å gjøre. UT er en forenklet versjon av Fifa der alt er enkelt. Pro clubs blir ikke jobbet med fordi alle pengene ligger i UT.

Lenke til kommentar

Folk klager uansett hvilken måte du spiller på. Er det innlegg det går i, med stor sterk spiss foran er dette gale. Raske spisser med mye gjennombruddspassninger. Og spiller du posession så er denne stilen bare kjedelig.

 

Variasjon. Hvis man BARE lobber over forsvaret eller BARE crosser i 90 min, da er ikke det noe særlig. For meg er crossinga verst, siden det er mer flaksavhengig.

 

Posession kan jeg uansett ikke fordra, samme med pace abusing. Spiller med raske spillere selv og lobber gjerne over forsvaret, men jeg skiller mellom følgende:

 

1. Komme meg forbi forsvaret og deretter gi full gass.

 

2. Løpe i en bue rundt forsvarerne og komme meg forbi bare ved å bruke pace.

Lenke til kommentar

Jeg spiller for å vinne kamper. Om jeg ikke klarer å spille meg igjennom, rundt eller gode stikker igjennom så benytter jeg gjerne muligheten til å lobbe om det er hva som skal til og muligheten byr seg. Hvorfor skal en ikke gjøre det?

 

Jeg bruker raske kanter og backer, gjerne en rask spiss også. Er ikke dette helt normalt i virkeligheten også? Lag som spiller med vinger har som oftest raske vinger og backer så de kan kjøre dobling på kant.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...