Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Oppdatering på Motorboating FC: vi sikra opprykket til 3. div, selv om vi måtte vinne begge de to siste kampene. Står nå med 39-19-18. IcedInsanity er mestscorende med 27 mål på 42 kamper, mens jeg scorer best på pasninger (84 %) og taklinger (67 %). Da har jeg med min pasningssikkerhet notert meg for ÉN assist på 38 kamper. Fatter ikke at det kan være riktig.

 

Liten fun fact siden jeg aldri har noe å skryte av: jeg ble BB i minst 5 av de 7 siste kampene vi spilte i dag. En rage quit av motstanderen (umulig å vite hvem som var BB) og en hvor jeg ble nest best etter bestemann hos motstanderen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte drop-in og startet kampen som stopper, tenkte å prøve det ut litt. Men jeg må ha blitt flyttet fram til sentral midtbane eller noe. Ble satt til å ta avspark, og i angrep mente de stygge posisjoneringspilene at jeg skulle nesten opp til motstanderens 16-meter. Så ut som at vi fortsatt hadde fire bak, og bare fikk en annen stopper.

 

Var det en bug, eller kan f.eks. any eller keeper endre på posisjonene?

 

Fjerning av de pilene er nesten førstepri for min del. Klarer ikke å ignorere dem helt og bare velge den plasseringen jeg selv mener/vet er riktig.

 

Blir ofte satt til å ta corner, men hvis jeg f.eks. spiller venstre midtbane og blir satt til å ta corner fra høyre så gidder jeg jo ikke det. Må sprinte tilbake til venstrekanten raskest mulig for å ikke bli trukket "ratingpoeng", og bruker mye krefter på det. Og hvis klubben min f.eks. leder 1-0 og det bare er igjen noen få minutter, så vil jeg jo gjerne ligge lavere enn posisjonen min tilsier/tillater. Nå som jeg er stopper på en av brukerne skulle jeg gjerne sluppet å bli med opp på cornere også, selv om jeg har litt hodestyrke. Et ork å skulle løpe tilbake igjen.

 

Hvis man quit'er en drop-in, har man noe å tape på det? Passe drittlei av å spille 90 min med offside-felle og ha 2-3 medspillere som prøver å score selvmål.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Kapteinen på drop in kan endre posisjoner på alle utespillere, samt bytte dem ut viss det er spillere på benken.

 

Som om det ikke var kaos nok fra før, er som alle vet en lidelse å spille drop-in uten å få ny posisjon også.

 

Valgte å sette stopperen min som sweeper, for å slippe å spille med en stokk stiv kloss, og får da lavere overall rating. Må bare elske det.

Lenke til kommentar

Startet med southend united i npower league 2. Er nå i league 1 og har fått et utrolig bra lag. Grunnet fOr lite spillere, har jeg tapt en del i serien, så blir ikke opprykk denne gangen. Dog vant jeg j. Paint trophy og semifinale i capital one. Spiller på world class. Går bra så langt.

 

Skulle ønske det vat mulig med fler enn 15 sesonger. Har foreløpig 2 sesonger inn, men ville gjerne hatt mulighet for flere sesonger.

Lenke til kommentar

Tar det med til pc selv. Loading finnes nærmest ikke. 1080p med konstant 60fps.

 

Bruker ps3-kontroller og lener meg tilbake i stolen/sofaen og spiller på monitor/tv :)

 

Samme gjør jeg nå, gått lei på PS3 og kjøpte det for 150,- til PC.

 

Installert Moddingway.com sine patcher/mods pakker og koser meg med mer realistiske ansikter, detaljer, osv.

 

Til helga kommer mange av neste sesongs drakter :)

Lenke til kommentar

 

 

Samme gjør jeg nå, gått lei på PS3 og kjøpte det for 150,- til PC.

 

Installert Moddingway.com sine patcher/mods pakker og koser meg med mer realistiske ansikter, detaljer, osv.

 

Til helga kommer mange av neste sesongs drakter :)

Selv har jeg lastet ned grunnet mangel på penger for ttiden.jeg har også betalt 400kr for spillet på ps3en jeg solgte. Og at jeg ikke er særlig villig til å støtte ea :p

 

Men kan du lenke til denne patchen du prater om? Legger den til ansikter på unge spillere også (fra youth squad)

Lenke til kommentar

Samme gjør jeg nå, gått lei på PS3 og kjøpte det for 150,- til PC.

 

Installert Moddingway.com sine patcher/mods pakker og koser meg med mer realistiske ansikter, detaljer, osv.

 

Til helga kommer mange av neste sesongs drakter :)

Selv har jeg lastet ned grunnet mangel på penger for ttiden.jeg har også betalt 400kr for spillet på ps3en jeg solgte. Og at jeg ikke er særlig villig til å støtte ea :p

 

Men kan du lenke til denne patchen du prater om? Legger den til ansikter på unge spillere også (fra youth squad)

Værsego!!

 

Hva bruker dere når dere spiller Fifa på pc? Er det tastatur/mus eller kontroller?

Endret av ArneBelinda2
Lenke til kommentar

 

 

Værsego!!

 

Hva bruker dere når dere spiller Fifa på pc? Er det tastatur/mus eller kontroller?

Det skrev vi over? Jeg bruker alltid ps3-kontrolleren når jeg spiller kamper. I menyen bruker jeg ofte mus og tastatur da det er det jeg foretrekker. Men kamper går aldri uten kontroller :)
Lenke til kommentar

Selv har jeg lastet ned grunnet mangel på penger for ttiden.jeg har også betalt 400kr for spillet på ps3en jeg solgte. Og at jeg ikke er særlig villig til å støtte ea :p

 

Men kan du lenke til denne patchen du prater om? Legger den til ansikter på unge spillere også (fra youth squad)

 

Du laster først ned denne her: http://www.moddingwa...file/33541.html

 

Pakker ut denne i FIFA 13 mappen, alt innhold. Kjør moddingwayinstaller som administrator og installer.

Done.

 

Så laster du ned denne: http://www.moddingwa...file/33892.html og gjør akkurat det samme.

 

For å få oppdaterte squads når du ikke spiller online, så laster du ned denne som er den siste EA kom med men med mye transfers de ikke hadde tatt med. : http://www.moddingwa...file/35579.html

Gjør det samme med denne men IKKE moddingwayinstaller som, men MWselector el hva det programmet het og velger database 2.0 og apply.

 

Ganske rett frem, til helgen kommer det fler updates så verdt å følge med på Moddingway sine sider, facebook og Twitter.

 

Cardiff osv blir med i PL på neste update:

 

996821_10151727597044427_1580690638_n.jpg

 

 

Liverpool og City bortedrakter:

1000378_10151727506019427_638857943_n.jpg

 

Fernandinho i ny Hjemmedrakt:

1016553_10151726741494427_1143191016_n.jpg

 

RvP og Chicharito i ny bortedrakt:

 

9051_10151726480429427_1246984757_n.jpg

 

Gerrard i ny hjemmedrakt:

 

1003966_10151726657854427_737193418_n.jpg

 

Isco i ny drakt:

 

1000994_10151726284129427_363078712_n.jpg

 

Neymar i Barca 1013124_10151726209279427_1506006874_n.jpg

 

Er mye i de patchene, den første er på 600mb.. Inneholder mye adbords, sanger tror jeg, CL hymnen, EL hymnen, Trenerklær, Treningsdresser på inbyttere osv osv, mye detaljer!

 

Er virkelig verdt å betale 150,- hos CDON.com for instantdownload slik at man får spillt online, mye bedre fifa opplevelse med dette da :)

 

 

Håper det var til hjelp for noen :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for informasjonen. Skal se om jeg får installert detta :)

 

Tror ikke at jeg vil kjøpe fifa 13. I så fall må det et veldig godt tilbud til, men får sw hva jeg gjør.

 

Er det forresten ansikter til unge folk fra youth squad osv? I vanilla så er de helt svarte nemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...