Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har alle her spilt sist beta ? og fått mail om beta alt ? :/

Jeg var med på sist beta men har ikke fått noen mail om denne runden. Men de sender visst ikke ut mail til de som har vært med på beta tidligere. Hvis du åpner spillklienten skal du kunne laste ned ny oppdatering på nytt eller noe, så har du automatisk tilgang.

 

Jeg har vært med to ganger allerede og fikk mail i går kveld. (Med en beta-key jeg kunne gi til noen andre vel å merke).

Lenke til kommentar

Jeg begynte en nordic mage sist. Rakk ikke spille så mye pga jobb, men tenkte å fortsette på den karakteren hvis det er mulig. Eller kanskje prøve en helt annen greie, kanskje jeg kan starte et annet sted. Så at AngryJoe sa at det var noe annet som var mye mer moro. Husker ikke helt hvilken allianse det var.

 

Hadde vært kult å treffe noen andre herfra i spillet. Men man må vel være ca samme level og starte samme sted for at det skal gå.. Kanskje litt som å finne en nål i en høystakk

 

Nord mage er vel ikke det beste akkurat, gå for altmer om du skal kjøre fullt ut magi :) Og startsonen til Edonheart er passe kjedelig, Daggerfall er bedre, Aldmeri er helt klart best - det er nå miin mening ihvertfall :) Har 6 chars, 3 over lvl 10 :p

Lenke til kommentar

 

Jeg begynte en nordic mage sist. Rakk ikke spille så mye pga jobb, men tenkte å fortsette på den karakteren hvis det er mulig. Eller kanskje prøve en helt annen greie, kanskje jeg kan starte et annet sted. Så at AngryJoe sa at det var noe annet som var mye mer moro. Husker ikke helt hvilken allianse det var.

 

Hadde vært kult å treffe noen andre herfra i spillet. Men man må vel være ca samme level og starte samme sted for at det skal gå.. Kanskje litt som å finne en nål i en høystakk

 

Nord mage er vel ikke det beste akkurat, gå for altmer om du skal kjøre fullt ut magi :) Og startsonen til Edonheart er passe kjedelig, Daggerfall er bedre, Aldmeri er helt klart best - det er nå miin mening ihvertfall :) Har 6 chars, 3 over lvl 10 :p

 

Hehe nei jeg vet, men det bare "ble" sånn. Jeg tok et random våpen helt i starten. Jeg trodde (som en person som spiller Skyrim året rundt) at jeg kunne plukke opp alt jeg ville. Men man ble jo "låst" til det ene våpenet man plukket opp. Så da ble det firebolt-stav. Etter hvert litt conjuration. Er så vant til det i Skyrim, så ble vel en dårlig vane. Usikker på om jeg vil starte på nytt. Var en del kjedelige "løp-frem-og-tilbake" quests i starten.

Lenke til kommentar

Hehe nei jeg vet, men det bare "ble" sånn. Jeg tok et random våpen helt i starten. Jeg trodde (som en person som spiller Skyrim året rundt) at jeg kunne plukke opp alt jeg ville. Men man ble jo "låst" til det ene våpenet man plukket opp. Så da ble det firebolt-stav. Etter hvert litt conjuration. Er så vant til det i Skyrim, så ble vel en dårlig vane. Usikker på om jeg vil starte på nytt. Var en del kjedelige "løp-frem-og-tilbake" quests i starten.

 

 

Er så enkelt som å bare ta ibruk et annet våpen...er jo ikke låst til det første du plukker opp.

 

EDIT: Skjønte hva du mente nå. I starten så velger du bare 1 våpen ja.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Hehe nei jeg vet, men det bare "ble" sånn. Jeg tok et random våpen helt i starten. Jeg trodde (som en person som spiller Skyrim året rundt) at jeg kunne plukke opp alt jeg ville. Men man ble jo "låst" til det ene våpenet man plukket opp. Så da ble det firebolt-stav. Etter hvert litt conjuration. Er så vant til det i Skyrim, så ble vel en dårlig vane. Usikker på om jeg vil starte på nytt. Var en del kjedelige "løp-frem-og-tilbake" quests i starten.

 

 

Er så enkelt som å bare ta ibruk et annet våpen...er jo ikke låst til det første du plukker opp.

 

EDIT: Skjønte hva du mente nå. I starten så velger du bare 1 våpen ja.

 

Kunne jo så klart skifte etterpå, men ble liksom aldri til det. I tillegg hadde jeg noe inventory-bugs som gjorde at jeg ikke kunne kjøpe eller selge ting. Litt kiipt for da måtte man til slutt begynne å "ødelegge" stæsj for å få plass til å plukke opp nye. Til tider mistet jeg alt jeg hadde også, sånn at det bare var equippa ting som var igjen. Håper det er i orden nå da, har lyst til å teste ut litt crafting. Noe som blir litt kjedelig om man ikke kan kjøpe noe som helst eller mister alt fra tid til annen.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Sannsynligvis ikke.

 

"BRING A FRIEND

Would you like a friend to accompany you on your adventures? Simply forward this e-mail and invite one friend to redeem this additional key:

XXXXXXXXXXXX"

Samme her, sikkert fordi de skal prøve å stressteste så mye som mulig. Forrige beta fikk jeg mail med min egen key for så vidt.

 

De som har vært med tidligere: Skal dere fortsette på deres "gamle" karakter? Evt. hvilken level er dere på? Jeg rakk bare å komme til lvl 7 eller noe.

Har en lvl 17 templar med elendige skills- og attributevalg, antar jeg lager en ny eller fortsetter på en magiker jeg lagde. Kommer ikke på hvilken level jeg kom til på den.

Lenke til kommentar

Jeg begynte en nordic mage sist. Rakk ikke spille så mye pga jobb, men tenkte å fortsette på den karakteren hvis det er mulig. Eller kanskje prøve en helt annen greie, kanskje jeg kan starte et annet sted. Så at AngryJoe sa at det var noe annet som var mye mer moro. Husker ikke helt hvilken allianse det var.

Aldmeri Dominion.

 

3110100-563330-1359566880.jpg

Lenke til kommentar

Kunne aldri ha tenkt meg å spille noe annet enn AD :)
Guildet jeg spiller i og havner nok der, så det er allerede en solid dose normenn på den siden. Gruer meg faktisk til å spille igjennom de andre sonene, har lest at de er mørke og triste. Ikke minst hørt mange guildies klage.

Mange som benytter seg av sjansen til å spille en annen rase, men likevel spille i AD alliansen.

Lenke til kommentar

Jeg håper de har gjort de to andre alliansene mer attraktive å spille, selv om det kanskje er vanskelig å gjøre noe med det såpass kort tid før release. Jeg koste meg såpass med Dominion under forrige beta at jeg ikke kan se for meg at jeg kommer til å spille noe annet nå i helga eller ved release, i hvert fall ikke med det første.

 

Hvis de ikke gjør noe med det kommer de sannsynligvis til å se at Dominion blir overbefolket av spillere.

Lenke til kommentar

 

Skal bli artig å prøve igjen til helga etter alle forandringene dem har gjort.

 

Kommer nokk ikke til å se noen store forandringer. Dette er ikke samme build som på PTS. Denne betan er for å teste servene.

 

 

Ah...ja det er det nok. Hadde håpet å få se hit detection i aksjon osv jeg. Og se hvordan det nye start området er.

 

Men ser dere og andre snakker mye om hvilke faction osv dere skal være. Er det noen spesiell grunn for dette? Er det pga historie ifra dem tidligere Elder Scrolls spillene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vil ha seg en liten BETA kode? Jeg har ingen planer om å bruke koden, så derfor får en heldig koden min:

 

L5HAFY59YGLPRC44YN9X

 

For å aktivere nøkkelen må du opprette en konto <a href=https://account.elderscrollsonline.com/register/account-information>på det offisielle nettstedet</a>. Deretter klikker du på «Redeem Key»-knappen nederst inne på «My Account» for å registrere nøkkelen. Deretter kan du laste ned klienten.


Serverne åpner fredag 28. rebruar klokken 18:00 og stenger tirsdag 5. mars på samme tid.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...