Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så spillet tar allerede 30Gb plass på min HD, og når jeg skal instalere siste patch trenger jeg 60Gb til :o

 

STORT problem da min HDD har tatt kvelden og har kun en SSD:(

 

Skjønner ikke hvordan du får til dette?? Min install tar 29,4GB, ferdig patchet..

 

 

Skjønner ikke stort selv tbh. Som du ser på bildet gir patcher meg klar beskjed om å gjør klar nye 60Gb med plass. Har funnet frem en gammel ekstern hd som jeg instalerer på nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig dette spillet. Laster ned med kun 740kb/s og må ha 60Gb ledig plass selv når spillet kun tar 30Gb. I min MMO historie har jeg aldri opplevd noe lignende.

 

Hadde jeg ikke kjøpt spillet hadde dette vært grunn nokk til å boikotte spillet!

 

Boikott for så lite?

 

Jaja.

 

Aldri hatt mer enn 30-40 gig ledig selv, og har gått fint å oppdatere.

Endret av hugRmunR
Lenke til kommentar

Merkelig dette spillet. Laster ned med kun 740kb/s og må ha 60Gb ledig plass selv når spillet kun tar 30Gb. I min MMO historie har jeg aldri opplevd noe lignende.

 

Hadde jeg ikke kjøpt spillet hadde dette vært grunn nokk til å boikotte spillet!

 

En skal lese mye rart altså :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det tar flere tøgn å laste spillet og spillet trenger 30Gb kun for å pakke ut å instalere spillet så ja da er det grunn nokk for meg.

 

Har spillt sikkert 10 forskjellige mmo og aldri vært borti en så "kranglete" launcher.

 

Prøv å slett alt fra HDD'n din du, og start på nytt.. Har ikke hørt om noen andre enn deg som har slike problemer, så må ha skjedd noe under nedlastningen av klienten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liten harddisk? Så spillet krever mer enn 53GB plass? Er det liten HDD som gjør at jeg får en download speed på kun 740 Kb/s?

 

Har ikke hatt lignende problem med andre mmo eller andre spill jeg laster ned via steam, origin osv.

 

Så ja, kom som en overraskelse at jeg har såpass mye problem med å laste ned nettop dette spillet. Kjempe flott at ingen andre her har disse problemene men det gjør ikke min situasjon noe bedre desverre.

Lenke til kommentar

Ser at det er flere som opplever det samme "problemet" som meg selv.

Nemlig at dowload speed'en er latterlig dårlig.. jeg sitter på en 30MB fiberlinje fra Altibox, og laster ned alt annet med 2,5-3mb/s, men med denne launcher'en, snegler det seg avgårde med frustrerende 140kb/s, og jeg blir GAL!

 

Fikk Beta Invite for lenge siden, men grunnet jobb/karriere, så har jeg ikke hatt tid til å sette meg ned med dette enda. Så i dag tok jeg det opp igjen, da jeg viste at jeg hadde en nøkkel liggende. Men slik som det er nå, så ser det ikke ut til at jeg får testa det før etter den 14. mars.

 

Så mitt sprøsmål er; Hva gjorde dere for å få opp dampen på denne nedlastinger? Jeg søkte det opp, og fant "tips" om å skru av firewall'en, samt slå av antivirus midlertidig. Dette til min frustrasjon gjorde alt værre. Jeg startet nemlig på 700kb/s-1mb/s, noe jeg skulle ha sett meg fornøyd med.

 

Så noen tips?

 

-SP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...