Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme "problemet" her, men mmo spilleren i meg nekter å gi opp.

 

Men å huske at jeg så en film hvor det var nevnt at crafte soul shard var viktig da dette trengtes for å revive players i pvp. Er det Alchemist som kan lage dette?

Du kan ihvertfall kjøpe tomme shards fra npcs så kan du fylle dem ved å bruke en ability som fanger sjela til mobs i dem.

Lenke til kommentar

 

 

31 Mars kan ikke komme fort nok...hater å vente!

 

Indeed! Nå kommer det forhåpentligvis en ny beta test til helgen, skal bli godt - jeg har abstinenser :confused:

 

 

Hvordan kommer man inn i betan? Og finnes det en måte å laste ned client slik at jeg har det klart?

 

 

Må vel søke på hjemmesiden til spillet tror jeg. Her er link til spillet.

 

EDIT: Går utifra dem kjører en åpen beta nå på slutten..så kan være greit å starte å laste ned nå. Er i underkant av 30gb som skal lastes ned :D

 

EDIT: Ser ut som vi som allerede har lasta det ned må laste ned på nytt...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Etter to betatester er jeg veldig fornøyd med hvordan de har ordnet crafting, selv om det tydeligvis ikke var helt rett frem for alle (Med tanke på mengden folk som lurte på hvordan man fikk smeltet jernmalm til jernbarrer og lignende).

 

Skulle ønske det var mulig å se nåværende rustninger og våpen kontra det man ev. kan lage i crafting-vinduet, var kjedelig å lukke crafting-vinduet for å sjekke om den rustningen jeg kunne lage faktisk var noe bedre enn den jeg allerede hadde på osv. Det er bare en små-irritasjon vel å merke :p Flott guide forresten!

Lenke til kommentar

Æsj=( Har ikke fått mail! Kanskje de ikke inviterer like mange igjen denne gangen? Jeg har spill-browseren oppe, men det er ikke mulighet til å installere eller oppdatere noen ting. Hadde så lyst til å være med en gang til!

 

Er liksom helt "tomt" under games. Der det tidligere stod install/update og sånn

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...