Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Errrm. Noen som blir sittende fast etter de har snakket med NPC (noen ganger)?

 

Spillet fryser her et par ganger. Alt står stille 1 sec eller 2 fra tid til annen.

 

Noen som faktisk går for en stamina build i dette spillet? Virker som staff blir veldig populært i dette spillet :/ Melee føles så tregt og sluggy

Lenke til kommentar

OMG. Er skikkelig stuck nå... Er på Errinorne Isle(The Veiled Keep) i Aldermi Dominion(?) der jeg skal ned i dungeon på "The Veil Falls" questen, jeg skal cleare første rommet, men jeg er altså stuck her. Jeg har prøvd både "/Reloadui" og "/stuck" men det hjelper meg ikke vekk fra denne plassen. Kan se rundt meg, men jeg står helt bom fast og jeg kan bare se fra POV

 

Noen tips? :S

Lenke til kommentar

OMG. Er skikkelig stuck nå... Er på Errinorne Isle(The Veiled Keep) i Aldermi Dominion(?) der jeg skal ned i dungeon på "The Veil Falls" questen, jeg skal cleare første rommet, men jeg er altså stuck her. Jeg har prøvd både "/Reloadui" og "/stuck" men det hjelper meg ikke vekk fra denne plassen. Kan se rundt meg, men jeg står helt bom fast og jeg kan bare se fra POV

 

Noen tips? :S

Prøvde du trikset over? Hvis ikke funker sikkert en relog.

Lenke til kommentar

Ingenting av det dere skreiv hjalp meg noe. Kunne hverken se beina min eller noe... Men av en eller annen grunn så funker det igjen nå. Muligens bare noen relogginger som skulle til? hmm

 

Foruten det så er det en del quests der personen du skal møte/drepe aldri spawner... 3. questen der jeg må snu og gå tilbake!!

Lenke til kommentar

 

 

Er det bare meg som håpet på mer Neverwinter kampsystem?

Hvordan da, mener du?

 

 

Jeg synes kampsystemet til Neverwinter hadde litt bedre flyt og var kjappere.

 

 

Liker nok bedre ESO sitt kamp system der. Å slå med våpen skal ikke være som i et arkade spill. Liker at det er vekt bak angrep og slag. Samt at det er ikke passiv kamp i tradisjonell mmorpg stil er ekstremt befriende.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som håpet på mer Neverwinter kampsystem?

Ja :) Neverwinter har elendig kampsystem. Når du er vant med moderne systemer som TSW og GW2 der movement og battle går hand i hand blir Neverwinter sitt alt for stillestående, akuratt som nesten alle andre mmo. Blir også lei av og holde inn den j''' museknappen i Neverwinter :)

Endret av GnilreG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...