Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Hvordan får jeg brukt xbox music? Finner ingen plass å få et abonnement fra

Du finner app til Android, iOS og Windows (Phone). Kan også kjøpes på Xbox.com og naviger deg til Music.
Lenke til kommentar

har youtube hatt 720p 60fps lenge?

 

60fps støtte kom igår faktisk. Endelig! Nå kan en vise hvordan spill faktisk skal se ut :)

 

-----

 

Prøvde Evolve på XBO idag da. Det var ikke så dumt det..var faktisk litt mer gøy en jeg hadde regnet med. Jeg spilte som monsteret og klarte å komme til fase 3 hvor han blir en svær jævel. Men spillet var vel under 20fps opp til flere ganger. Og ikke spesielt pent var det heller...mye grumsete detaljer.

 

Men er jo alpha så alt kan skje fra idag til lansering.

Lenke til kommentar

Det absolutt beste hadde vært om det kom en Spotify app som en kunne sett opp spillelister på å ha liggende i bakgrunnen. Jeg hadde vertfall satt enormt stor pris på det såpass jeg fikk mutet den fantastisk dårlige musikken som de har lagt til i Forza Horizon 2

Er vell mulig og bruke xbox music til det samme ?

Lenke til kommentar

Bytt så fort du kan. Den nye boksen er en drøm i forhold til den gamle Sagem-dekoderen.

 

Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller?

Endret av MrCradock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk testet Evolve litt igår. Jeg sugte. Som Monster forstod jeg dritten. Var litt vel mørkt og grafikken kunne vært bedre her. Dette er et spill der grafikk er viktig for å få med seg helheten, blir litt kaos i den formen det er nå. Det ble fort vanskelig å få oversikt, noe som i seg selv kunne vært en bra ting i denne typen spill, men her føles det mer som det er grafikken og lyssettinggen som lager kaos som ikke trenger å være der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fikk testet Evolve litt igår. Jeg sugte. Som Monster forstod jeg dritten. Var litt vel mørkt og grafikken kunne vært bedre her. Dette er et spill der grafikk er viktig for å få med seg helheten, blir litt kaos i den formen det er nå. Det ble fort vanskelig å få oversikt, noe som i seg selv kunne vært en bra ting i denne typen spill, men her føles det mer som det er grafikken og lyssettinggen som lager kaos som ikke trenger å være der.

 

jeg skjønte ikke en dritt av spillet, vet det er en Alpha men det føltes helt seriøst som et spill fra starten av 2000 tallet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Bytt så fort du kan. Den nye boksen er en drøm i forhold til den gamle Sagem-dekoderen.

 

Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller?

 

tja delevis enig, hvis det er spill som har orginal musikk som er der for å skape noe så er jeg enig.

men f.eks bilspill er ikke det så nøye, da er det artig med egen musikk. eller f.eks etter Strike nr 569 på Destiny.

uansett så er det merkelig at MS ikke har fått til dette enda, at man kan unsnappe ting mens det samtidig kjører, det er bare Party som kan det nå.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk testet Evolve litt igår. Jeg sugte. Som Monster forstod jeg dritten. Var litt vel mørkt og grafikken kunne vært bedre her. Dette er et spill der grafikk er viktig for å få med seg helheten, blir litt kaos i den formen det er nå. Det ble fort vanskelig å få oversikt, noe som i seg selv kunne vært en bra ting i denne typen spill, men her føles det mer som det er grafikken og lyssettinggen som lager kaos som ikke trenger å være der.

jeg skjønte ikke en dritt av spillet, vet det er en Alpha men det føltes helt seriøst som et spill fra starten av 2000 tallet.

Syns det var lite givende. Nå ga jeg det bare en drøy time med spilling før jeg slo av. Kjedelige karakterer av den gamle overmaskuliniserte sorten, overdrevne våpen pakket inn i gammel coop stil.

 

Eneste jeg fikk spille var en mot røkla. En spiller som var monster og så sku vi fange/drepe den. Tror jeg står over denne tittelen selv om jeg digget left 4 dead serien. Det ga ikke mersmak her.

Lenke til kommentar

 

Bytt så fort du kan. Den nye boksen er en drøm i forhold til den gamle Sagem-dekoderen.

 

Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller?

 

tja delevis enig, hvis det er spill som har orginal musikk som er der for å skape noe så er jeg enig.

men f.eks bilspill er ikke det så nøye, da er det artig med egen musikk. eller f.eks etter Strike nr 569 på Destiny.

uansett så er det merkelig at MS ikke har fått til dette enda, at man kan unsnappe ting mens det samtidig kjører, det er bare Party som kan det nå.

 

 

Stemningsmusikk som er med på å drive opp stemningen i spillet har jeg selvfølgelig på, men å høre et soundtrack med relativt bråkete musikk når jeg spiller et spill hvor det er alfa omega å høre fienden ser jeg ikke helt poenget med.

 

Spiller man kabal, Candy Crush etc så ser jeg poenget med å ha bakgrunnsmusikk. Det finnes helt sikkert mange indie-spill hvor dette passer inn. Spill man setter på for å slå ihjel noen minutter.

 

Som en bilentusiast så får jeg spasmer hver gang jeg hører musikk mens jeg kjører bilspill hehe ;)

Lenke til kommentar

I Evolve kan det til tider være ganske kjedelig å lete etter monsteret. 15 minutter med ren leting er ikke for alle.

 

Akkurat som L4D ikke var for alle, og det var et knallspill om man spiller det med folk man kommuniserer med (og som skjønner spillet).

 

Helt klart mye igjen å gjøre med spillet, men for en alpha så er det lovende. Litt knotete ja, men det er ting de får endret på grunn av feedback. FPS`en blir nok også betydelig bedre.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...