Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

den nye storen er mye bedre, mer minimalistsik. men når man går dypere i f.eks new games, så er det det samme, hadde vært stilig med store spillcover å se på

Lenke til kommentar

Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller?

Spill og importert musikk er fy-fy. Foretrekker musikk etter hvilket type spill det er, kan være vanvittig stemningsskapende med ett nydelig soundtrack. Men i bilspill kan det fort bli utrolig masete.

Lenke til kommentar

 

 

Rotete butikk er noe av det jeg har mislikt mest. Bra de tar tak i det.

 

 

Syns faktisk butikken på One er piss fra dimensjon ukjent, så dette er bra. MS skal ha mye skryt for kontinuerlig forbedring, det kan ikke sies nok. Sony er jo fullstendig utviklingshemmet på dette punktet.

Lenke til kommentar

JetCarrier adresse, helt topp. Eller en eller annen mongo adresse som foreslått, bruker fakisk sistnevnte løsning på One og JetCarrier løsningen på Amazon.com der jeg bestiller US PSN koder.

Joda. Har jukset med adressen på one i et år nå. Greit at det fungerer, men jeg ønsker å bruke den korrekte adressen på visa-kortet mitt (slik man egentlig skal gjøre ;) ) og da er vel pre-paid eneste alternativet.

Å bruke en fiktiv adresse eller jetcarrier-adressen vil vel gå som det samme i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Spilte Evolve litt mer igår kveld/natt og nå begynner jeg virkelig å like spillet. Og jeg har kun spilt som monsteret...så her er det mye å kaste seg over. Det er utfordrende og jeg kan bare tenke meg å mange ganger jegerne har driti i buksa når jeg kommer dundrende ned ifra et fjell og spyr ut flammer og kaster små fjell etter dem :D

 

Men spillet kan vel umulig kjøre i 60fps som endel sier? Synes det virker som 30fps og under det til tider...?

 

Laster ned PC versjonen nå...spent på å se hvordan den versjonen er.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...