Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Herregud så elendig battlefield er på xbox one. Er så kraftige fps drops (micro stutter) at det ikke er gøy å spille:(. Ps4 var en helt annen verden. Ingen andre som har det så ille? Viste xbox hadde dårligere grafikk men at spiller knapt er spillbart setter jeg spørsmål ved....

 

 

Om destiny betaen og lugger går maskinen på service

 

 

Edit: problemet jeg har opplever i conquest og andre store games. Rush fungerer mye bedre

Du kjøper ikke Xbox over PS4 om du bryr deg om grafikk og FPS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har sett en halv 3D-film hjemme og det blir nok med det. Fullstendig vås i mine øyne, men det er fint at MS gir muligheten :)

Jeg har en fet Sony 2D/3D projektor og 90-tommers lerret. Aktive 3D-briller.

 

Det er forskjell på 3D og 3D altså, kan jeg bare fortelle deg :)

 

Hehe ja, det ene er elendig, og det andre suger :p

 

 

Hadde en 55" Sony TV og aktive briller og det var rimelig lite vits for min del. Spillte itt Uncharted 3 og såg halve Tin-Tin eller noe før jeg låg stiv på sofaen i koma med brillene på halv åtte. Har faktisk ikke orket å prøve ut 3D-funksjonen på nye Samsung 65" en gang.

 

Men med 90" lerret blir det jo nok en litt annen oplevelse, 3D eller ei.

 

Men jeg syns det er ett bortkastet og unødvendig fokus, og det ser ut til at det dabber greit av i grunn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra

 

Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min...

 

Videoer hvor fps er 25fps uansett kanskje?

 

For deg som er glad i FPS og fps (haha, se den du!) betyr såpass mye, vel, spar penger, selg konsollen og kjøp en PC.

Lenke til kommentar

 

 

 

Har sett en halv 3D-film hjemme og det blir nok med det. Fullstendig vås i mine øyne, men det er fint at MS gir muligheten :)

Jeg har en fet Sony 2D/3D projektor og 90-tommers lerret. Aktive 3D-briller.

 

Det er forskjell på 3D og 3D altså, kan jeg bare fortelle deg :)

 

Hehe ja, det ene er elendig, og det andre suger :p

 

 

Hadde en 55" Sony TV og aktive briller og det var rimelig lite vits for min del. Spillte itt Uncharted 3 og såg halve Tin-Tin eller noe før jeg låg stiv på sofaen i koma med brillene på halv åtte. Har faktisk ikke orket å prøve ut 3D-funksjonen på nye Samsung 65" en gang.

 

Men med 90" lerret blir det jo nok en litt annen oplevelse, 3D eller ei.

 

Men jeg syns det er ett bortkastet og unødvendig fokus, og det ser ut til at det dabber greit av i grunn.

 

Jepp.

 

Jeg bruker 3D`n ytterst sjelden, men det er jo mest fordi det er så dårlig med kompatible spill. Jeg kjøpte et eller annet Batman spill husker jeg, kun for å teste spill i 3D. Det var faktisk verdt det for min del, men jeg fortsetter ikke å handle spilla etter 3D-kompatiblitet naturligvis.

 

og...det er deilig å se en film i 1080p uten å ha på seg briller.

 

Men likevel, jeg synes det er relativt fett de få ganger jeg bruker det.

 

3D ble vel i bunn og grunn en flopp. Det kom aldri noen skikkelig coole greier og det hele stoppet litt opp føler jeg..

 

Uansett: flott at det blir tilgjengelig på One for de som bruker det mye :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

 

Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra

Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min...

 

Videoer hvor fps er 25fps uansett kanskje?

For deg som er glad i FPS og fps (haha, se den du!) betyr såpass mye, vel, spar penger, selg konsollen og kjøp en PC.

Har kunnet spille på ps3 og xbox 360 uten at dette har plaget meg. Snakket om at det er så nye fps drops at spillet ikke er spillbart da det er hardt å sikte når det hakker bortover.

 

 

Og skal harddisken ha så høyfrekvent lyd at den høres godt fra sofaen? Selv med lav lyd på anlegget høres det godt

Lenke til kommentar

 

 

Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra

Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min...

 

Videoer hvor fps er 25fps uansett kanskje?

For deg som er glad i FPS og fps (haha, se den du!) betyr såpass mye, vel, spar penger, selg konsollen og kjøp en PC.

Har kunnet spille på ps3 og xbox 360 uten at dette har plaget meg. Snakket om at det er så nye fps drops at spillet ikke er spillbart da det er hardt å sikte når det hakker bortover.

 

 

Og skal harddisken ha så høyfrekvent lyd at den høres godt fra sofaen? Selv med lav lyd på anlegget høres det godt

Nei, min One hører jeg ikke uansett hva den driver med. Så spørs om det er no galt med din. For det er ikke så ille de fps droppa at det går ut over gameplayet såpass som du beskriver. Siktig osv er smooth på met hvertfall.

Lenke til kommentar

Om det er en veldig høyfrekvent lyd, kan det komme fra strømforsyningen. Har du lyttet til denne ved standby/belastning? Men det har også forekommer støy fra HDD basert på andre sine tilbakemeldinger her inne.

 

 

Men lytt litt rundt konsoll og PSU og finn kilden :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra

Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min...

Videoer hvor fps er 25fps uansett kanskje?

For deg som er glad i FPS og fps (haha, se den du!) betyr såpass mye, vel, spar penger, selg konsollen og kjøp en PC.

Har kunnet spille på ps3 og xbox 360 uten at dette har plaget meg. Snakket om at det er så nye fps drops at spillet ikke er spillbart da det er hardt å sikte når det hakker bortover.

 

 

Og skal harddisken ha så høyfrekvent lyd at den høres godt fra sofaen? Selv med lav lyd på anlegget høres det godt

 

 

 

Nei. Høres det ut som en vanlig harddisk som jobber?

Lenke til kommentar

Om det er en veldig høyfrekvent lyd, kan det komme fra strømforsyningen. Har du lyttet til denne ved standby/belastning? Men det har også forekommer støy fra HDD basert på andre sine tilbakemeldinger her inne.

 

 

Men lytt litt rundt konsoll og PSU og finn kilden :)

 

Det skal ikke komme støy. Den konsollen jeg hadde som fungerte som den skulle kom det knapt en lyd fra. Man kan selvfølgelig høre vifta om man legger øret mot konsollen.

Lenke til kommentar

Det skal ikke komme støy. Den konsollen jeg hadde som fungerte som den skulle kom det knapt en lyd fra. Man kan selvfølgelig høre vifta om man legger øret mot konsollen.

 

 

Jeg har slått av always on-funksjonen pga. jeg hørte en konstant klikking fra PSUen hele tiden når konsollen var avslått. :p

Lenke til kommentar

Det stemmer. Min var også slik, sett bort i fra litt surrelyd fra PSU under standby. Tenk liten vifte som såvidt tar borti ett eller annet...

 

Det er ikke viften som lager støy i min konsoll. Enten er det harddisken, eller så er det noe elektrisk i PSU eller GPU som lager lyden. Den forsvinner også så snart jeg går inn i et spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Det stemmer. Min var også slik, sett bort i fra litt surrelyd fra PSU under standby. Tenk liten vifte som såvidt tar borti ett eller annet...

 

Det er ikke viften som lager støy i min konsoll. Enten er det harddisken, eller så er det noe elektrisk i PSU eller GPU som lager lyden. Den forsvinner også så snart jeg går inn i et spill.

 

i filmen du postet så er det hdd som lager lyd. knittring, av lesehodet

hvordan kan en gpu lage lyd?

Lenke til kommentar

 

Det skal ikke komme støy. Den konsollen jeg hadde som fungerte som den skulle kom det knapt en lyd fra. Man kan selvfølgelig høre vifta om man legger øret mot konsollen.

 

 

Jeg har slått av always on-funksjonen pga. jeg hørte en konstant klikking fra PSUen hele tiden når konsollen var avslått. :p

 

 

Ja det er akkurat dette jeg sikter til, og det var tilfellet med One jeg tidligere eide. Ikke stort sjenerende, men når man først la merke til det en rolig kveld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...