Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min entusiasme kommer ene og alene fra at det er Insomniac games som lager spillet. Satser på mye småkul idiot humor og sjuke våpen. Storyen blir nok så som så, akkurat som med Ratchet and Clanck, men så er det disse våpnene da som er typisk Insomniac.

 

Grafikkmessig så synes jeg det ser ok ut men ikke så mye mer.

Lenke til kommentar

Resistance var jævla morsomt i co-op ihvertfall. Men hjalp selvsagt på at det ikke florerte av spill med split-screen på PS3 og 360. Det er noe jeg håper det blir mer av denne generasjonen, da lite er morsommere enn å spille sammen med en kamerat i samme sofa. Multiplayeren på Resistance 2 var også morsomt, nok en gang i split-screen. Var vel 92 spillere. Har treeren og, men har ikke åpnet det engang. Kunne vært morsomt å teste multiplayeren der og, men Sony har vært såpass idioter at de allerede har stengt serverne. Singleplayer skal dog være veldig bra.

Det siste Insomniac-spillet, Fuse skal være ganske dårlig, men nå ser jo dette ut som et spill hvor Insomniac gjør det de kan best, crazy våpen og generell galskap. Men skal innrømme at interessen har sunket betraktelig, som med alle andre eksklusive spill til denne generasjonen, unntatt Bloodborne og Quantum Break som vi uansett har sett lite til enda.

 

Edit: Forøvrig forstår jeg ikke hvorfor Resitance-serien går for å være så middelmådig/dårlig, da spillene har henholdsvis 86/87/83 på Metacritic (som absolutt ikke er noen fasit).

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

God morgen, har et par spørsmål ang. XboxOne!

 

Er One Wifi-vennlig? Finnes det versjoner som ev. ikke støtter wifi?

 

Bluetooth-vennlig? Er det slik at man har mulighet til å koble opp et BT-headset slik at man slipper å bruke det originale som følger med? (jeg er klar over at dette ikke er noe problem om man skal se film, hvor man kobler opp gjennom f.eks receiver. nå tenker jeg på spilling mot fiender)

 

Om ikke BT-vennlig:

Hva med oppkobling av et Logitech G930 headset, koblet opp via en HDMI direkte i boxen som overfører trådløst på samme måte som på en pc - klarer den det?

 

Takk for hjelp, og siden dette er en "kafe" - Skål og god helg! :)

 

EDIT: i tillegg, er det mulig å koble til en ekstern HD med filmer til One? kan jeg nå droppe Boxeebox eller appletv om jeg ønsker det?

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Child of Light
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare

Begge spill jeg hadde lyst til å spille videre etter alle achievements pluss DLC på sistnevnte.

 

Nutjitsu var greit småspill som jeg også har alle cheevos i.

 

Dead Rising 3 mangler jeg noen DLC-achievements, men har alle originale.

 

Watch_Dogs er kanskje det spillet jeg har som jeg minst har lyst til å fullføre nå selv.

EDIT: Til 360 tok jeg også alle achievements til GTA V nylig. Ting man gjør med 4 ukers hjemmeferie.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Wifi på alle, ikke BT. Du kan koble headset til kontrollen med en adapter.

Du kan koble til ekstern hdd men bare for lagring

 

Takk for hjelp! +1 :)

Satt den opp igår og fant ikke BT seru.. :hm:

 

Importert utgave, de såkalte begrensningene med denne kontra den som vil bli solgt her snart - er det kun dette med "butikken" som er det store aberet, det at man ikke får lagt inn payment options pgr.a feil region i settings, eller er det mer?

Alt ordner seg vel med Norge-updaten vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...