Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Om dette er resultatene mine, hvor lang tid tror dere jeg hadde brukt sånn cirka på å laste ned Foza da?

http://gyazo.com/8a0ccc9ed4b1c3ce13c5a058c9f68396

 

2-3 timer tenker jeg

 

Kan uansett begynne å spill etter 15 min så spiller ikke så stor rolle :)

 

Er dette noe nytt? Spillet må altså ikke være innstalert før det kan spilles?

 

 

Vært der helt fra starten det. Man kan spille mens spillet innstalleres. Pleier å kunne spille single player, mens multiplayer må man vente til alt er lastet ned. Jeg spilte forza fra det stod jeg kunne spille det og ble aldri avbrutt mens resten lastet seg ned

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er Thief virkelig så dårlig som alle skal ha det til? 214 kr er jo en fin pris!

jeg likte det i starten, men etter hvert ga jeg opp, og det er ganske ille når jeg ikke spiller det ferdig engang, jeg har en greie med å spille ferdig spill.

Lenke til kommentar

Klarte aldri å sette meg inn i historien, og ironisk nok gikk jeg fort lei av å stjele ting. Spesielt tidlig i spillet er det bare å rappe med deg alt som ikke er skrudd fast uten å tenke på konsekvensene eller om du blir oppdaget. Det er jo ingen folk der uansett. Resultatet var at jeg bare surret rundt og plukket meg med ting jeg ikke har bruk for, glemte historien og ga blaffen i spillet etter noen timer. Prøv demoen først.

Lenke til kommentar

Spillet er ikke verdt penger. Kjøpte det dessverre selv. Gameplay er elendig, da den ser ut som xbox 360 skyrim i stilen. Selv om du har visse valg i hvordan du vil gå frem føles spillet også spillet alt for linært i forhold til type spill det skal være.

 

Til spillets forsvar skal det sies at jeg ikke har spilt så veldig mye da jeg ble lei det ganske kjapt, da jeg har luksusen av å ha en god del bra spill på de forskjellige konsollene og pv som jeg har til gode å spille. Kanskje jeg fullfører det en gang når jeg har fullført en del andre spill på listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...