Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Ikke hodesett, er litt skuffende. Det som følger med 360-en, er jeg ok fornøyd med. Kjøpte det trådløse blåtann-hodesettet fra Microsoft, men syns batteritiden er laber.

 

Men jeg skal endelig investere i et godt hodesett denne generasjonen. Turtle Beach har allerede annonsert noen kommende hodesett.

 

12 måneder Gull er nok for mye å forvente.

Lenke til kommentar

Noen som vet om ett Turtle Beach headset til Xbox 360 vil være kompatibelt med X1?

Nei, du må nok kjøpe et helt nytt et dessverre. Ingen av de som fungerer på X360 vil være kompatibelt med XOne, ganske kjipt.

 

Edit: skriveleif.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

http://www.polygon.c...za-motorsport-5

 

"Developer Turn 10's Don Greenawalt said that Xbox One and cloud technology had allowed the company to improve its system of creating AI competitors. He said, "Now you never race alone". He added that the AI system "learns ro recreate your speed and style, how you attack corners, where you cut and where you play dirty. It's not about AI, it's about real human behavior."

 

Håper man kan være Xbox Live Silver medlem for å få disse tingene fra clouden, det er det alt faller på om kansje man må ha Gold for få disse nye motstanderene, noe jeg vil aldri godta. :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Er ganske enig i dette intervjuet. Slapp av, det er ingen Xbox-slakt, men en veldig god forklaring som kan virke støttende til Xbox og Microsoft. Si hva dere mener:

 

Han sier mye fornuftig og jeg tror at om Microsoft hadde forklart ting på en ryddig og fin måte så hadde flere forstått mer og etter tid akseptert det. Jeg har vært veldig motstander over valgene MS tar og er det delevis enda men jeg er på gli.

 

Begynner å se litt av visjonen MS muligens har, men det er endel ting en samtidig ofrer for å være med på hva som muligens er en modig og naturlig utvikling.

 

Og jeg synes prisen på XBO er helt grei, en får med Kinect som jeg håper er bedre en det første. Det å kunne åpne Skype å skravle litt kan bli så sømløst å enkelt at det er verdt prisen. Samt det å kunne filme deg selv mens du live streamer virker spennende synes jeg.

 

Men nå hørtes jeg jo nesten litt for positiv ut til XBO her...dummer DRM! Slik..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

http://www.xbox.com/...-order-xbox-one

 

Litt fete de "Day One" coverne man får.

 

Q: Can I use my current gamertag on Xbox One and will my Gamerscore and Achievements transfer?

A: Yes. Your current Xbox Live Gamertag will stay with you on Xbox One if you choose to keep it, and your hard-earned Gamerscore and Achievements will indeed carry over from Xbox 360.

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Når det gjelder Xbox-bruker, har en kamerat et kinkig problem. Da han opprettet profilen sin, for 7 år siden, brukte han en falsk epostadresse. Han var nok skeptisk til Internett og sånn på den tida, stakkars. Så med mindre det blir mulig å overføre profilen sin fra en Xbox 360 til Xbox One via en USB-penn, må han opprette ny profil og starter med en gamerscore på nytt, stakkars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Han har prøvd og prøvd. Men han må oppgi hva han valgte som sikkerhetsspørsmål og svar. Det husker han ikke, siden det bare var tull han skrev. Surrehue, altså.

Lenke til kommentar

Hva med å kontakte Microsoft å få endret epost adressen?

Det bør ikke være et problem.

 

Guttungen hadde et problem med Simcity(vet det er EA, og ikke MS). Han kom ikke inn på brukerprofilen sin og fikk ikke redigert alderen sin slik at han fikk spilt online. Support satte opp en ny konto med Simcity til han slik at han fikk spilt online. Det er jo ikke helt det samme, men det viser at de er behjelpelige hvis man spør pent og har en høflig tone. Jeg fikk faktisk med en "10% off" kode som jeg kunne bruke.

 

EDIT: Husker han passordet, da? I såfall trenger han vel ikke mer for å føre den over til XBone.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, han husker ikke passordet engang. Han fikk overført profilen sin fra den gamle 360-en til en ny 360 via en USB-penn. Overgangen til One blir nok ikke like glatt.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Nei, han husker ikke passordet engang. Han fikk overført profilen sin fra den gamle 360-en til en ny 360 via en USB-penn. Overgangen til One blir nok ikke like glatt.

Ok, den er kjip.

 

Brukte han en av de kjente gmail, hotmail, etc til å lage konto? I såfall kan han jo lage en konto med den adressen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...