Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Denne hytta er kompatibel med Xbox One."

 

Blir vel noe sånt vi får se i hytteannonser snart.

 

Rart at denne diskusjonen om hytter ikke blir slått ned på, totalt irrelevant i denne og andre tråder.

Det bidrar til offtopic

 

Ontopic:

Har sendt email til Microsoft angående Day One Xbox One om vi får med 12 måneders Gold inkludert i pakken.

Lenke til kommentar

Rart at denne diskusjonen om hytter ikke blir slått ned på, totalt irrelevant i denne og andre tråder.

Det bidrar til offtopic

 

Ontopic:

Har sendt email til Microsoft angående Day One Xbox One om vi får med 12 måneders Gold inkludert i pakken.

 

I følge Xbox.com så får man ikke med Xbox Live Gold i pakken. Tipper man får 48 timer eller noe som tidligere, men blir neppe 12 måneder.

 

Selv om jeg ikke vet hva de mener med "Eksklusiv utmerkelse".

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

I følge Xbox.com så får man ikke med Xbox Live Gold i pakken. Tipper man får 48 timer eller noe som tidligere, men blir neppe 12 måneder.

 

Selv om jeg ikke vet hva de mener med "Eksklusiv utmerkelse".

 

xboxdayone.jpg?cda6c1

Står ihvertfall helt nederst at det skal følge med :p

Da er det vel USA som får det, hvorfor søren skal dem få alt, vi gamere her også fortjener like mye innhold.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Rart at denne diskusjonen om hytter ikke blir slått ned på, totalt irrelevant i denne og andre tråder.

Det bidrar til offtopic

 

Ontopic:

Har sendt email til Microsoft angående Day One Xbox One om vi får med 12 måneders Gold inkludert i pakken.

Hmm har da hørt at Day One skulle få 12 mnd Xbox Live Gold, men ser jo ikke ut som det nå lenger.

 

"Eksklusiv utmerkelse" er vel Day One achievement?

Lenke til kommentar

xboxdayone.jpg?cda6c1

Står ihvertfall helt nederst at det skal følge med :p

Da er det vel USA som får det, hvorfor søren skal dem få alt, vi gamere her også fortjener like mye innhold.

 

Er det i USA bare?

 

Legg merke til dette:

 

Dette følger med:

Xbox One-konsoll

Kinect-sensor

Kontroller (spesialutgave) <-- Dette er vel Day One kontrollen?

Eksklusiv utmerkelse <-- HVA er dette?

HDMI-kabel

Lenke til kommentar

Jeg tror det desverre. Ville gjerne hatt 1 års Gold i pakken.

 

De får ikke med Gold i USA eller.

 

Get the most from Xbox One with a Day One

Xbox Live Gold membership.

Make the most of Xbox One by adding a Day One

Xbox Live Gold membership, and play Killer Instinct: Round One with the exclusive Shadow Jago character.

With Xbox Live Gold on Xbox One, experience unrivaled multiplayer gaming, premier entertainment, and Skype. Plus, anyone in your home can access Xbox Live Gold benefits on your Xbox One.2

 

Altså det er en Xbox Live Gold pakke som heter Day One man kan kjøpe med!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jo, det kan være greit det. Men med den nye Xbox One kan jeg bare si:

 

"Dude, jeg har et fett spill du må prøve. Bare ta det fra spillsamlingen min og prøv det!".

 

- "Ah, takk dude! Da slapp jeg og vente til du kom hjem igjen for ferien. Hadde vært greit stress om jeg måtte vente i to uker fordi du befinner deg i Trondheim og jeg i Oslo liksom".

 

"Haha, ja ikke sant godt vi liksom er forbi den tiden hvor alt skulle vært i fysisk format".

 

- "Sant det. Det er liksom SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Playstation 4"

Post finnes, tar 2 dager.(det er vel kanskje litt for gammeldags for din smak)

nettet ser jeg for meg krever stort på Xbone, med tanke på den oppskrytte skyen.

Så nedlastingstiden til en stakkars som bare har en 250-500kbs linje, blir en lang laste tid om spillet er digitalt og ikke fysisk, da fysisk lastes i bakgrunnen, digitalt går muligens an om den streames til enhver tid som vil kreve enda mer nett.

Har nettleverandøren din nede tid sier du, vedlikehold? synd.

Har ikke kameraten som lånte deg det digitale spillet vært pålogget de siste 24 timene? Too bad, vi tar den kopien.

 

Jeg er gammeldags av meg, men NYTT betyr ikke BRA.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Er det i USA bare?

 

Legg merke til dette:

Sitat

Dette følger med:

Xbox One-konsoll

Kinect-sensor

Kontroller (spesialutgave) <-- Dette er vel Day One kontrollen?

Eksklusiv utmerkelse <-- HVA er dette?

HDMI-kabel

 

Mest sannsynlig den 0 gamerscoren. Tror utmerkelse er det norske ordet for achievement

Ah ok, man får ikke med nei, jaja det er lov å fiske etter informasjon :p

Bare man ikke trenger Gold for å spille singelplayer så er jeg reddet!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Siden Forza 5 skal bruke oss som spillere du kjører mot i Forza 5, betyr det at man må ha Gold for å få ned "spillere" fra skyen og inn i ditt spill? Eller vil dette fungere på Xbox Live Free?

 

Dem sa at man kan hente ned forskjellige folk og inn i ditt game, så er det disse som er dine motstandere, så jeg begynner å tro at man må ha Gold for å nyte Forza 5.

Håper noen her vet mer angående dette, for dette gjør meg urolig.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...