Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Spiller forza PC, og der er det vel ikke slike funksjoner dessverre.

 

Ahhhh...skjønner. Om du har et Nvidia skjermkort så kan du aktivere "Øyeblikkelig reprise". Samme som DVR på konsoll. Der kan du justere alt av kvalitet og for hvor lenge DVR klippet skal være om det er 15sek til 20min. Det skal ha minimal påvirkning av spill ytelse.

 

EDIT: ALT+Z for å aktivere Nvidia overlay.

 

Jeg kom muligens over en som jukset igår...ser ikke dette veldig spesielt ut synes dere?

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg kom muligens over en som jukset igår...ser ikke dette veldig spesielt ut synes dere?

 

 

 

Tror du egentlig bare ble "wallbanget" når du ikke hadde så mye liv igjen. Det skjer ganske ofte i Cod ww2. Dessuten kan kill cams være bittelitt unøyaktige i forhold til akkurat hvor kulene treffer.

Lenke til kommentar

 

 

Tror du egentlig bare ble "wallbanget" når du ikke hadde så mye liv igjen. Det skjer ganske ofte i Cod ww2. Dessuten kan kill cams være bittelitt unøyaktige i forhold til akkurat hvor kulene treffer.

 

 

Ah ok. Har lagt merke til at jeg dør på litt rare plasser så det passer bra med hva du skriver. Jeg får vel bare "git gud" :p 

Lenke til kommentar

I 4K gjør en PC med middels god CPU, 8 GB ram og GTX 1060 det bedre enn en Xbox One X. Ser det har vært flere her, inkludert Larsen som tror den har ytet på linje med et GTX 1080 Ti, som blir helt feil.

 

Vet ikke hvem som har påstått det men.. Samtidig så bruker han thirdparty titler som sammenligning. Thirdparty er ofte dårlig optimalisert.

På spill laget KUN for Xbox One så vil Xbox One X yte like bra eller litt bedre enn den pcen.

 

Også verdt å nevne at sammenligningen er ganske teit. CPUen hans er 1.3! Ghz høyere enn Xbox One X sin, så selvsagt gir det utslag.

Skal en gjøre en slik sammenligning så må minnet være like mye (som drar opp prisen på pcen), harddisken må være like stor og en må ha en 4k blu-ray spiller om en skal sammenligne value.

Enten det eller så må en begynne å trekke fra på prisen for Xbox One X for å komme på et riktig grunnlag.

 

Uansett da, PC er og vil alltid være best. Sånn er det bare. Xbox One X er derimot akkurat det den påstår den er, verdens raskeste og sprekeste konsoll.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om man ser på topplisten over tidenes best anmeldte spill, og fjerner GTA og Tony Hawk, så er nesten alle spillene på toppen "japansk tull".

Betyr ikke at de er for alle for det om, anmeldere er veldig sjeldent representativ for hva folkemassen faktisk syns.

Veldig lett å se på f.eks. film. 

Lenke til kommentar

Fikk endelig bestilt denne fra Komplett, får bare satse på at den funker, Postnord bestemte seg for å gi den mye juling ser det ut som  :hrm:

 

 

Den der hadde jeg sendt i retur. Jeg liker samle på konsolleskene og slik også å ha de i mint condition, og å bare klistre sendingsslippen rett på eska uten noe ekstra embalasje så den blir smadra i frakta hadde jeg ikke akseptert.

 

Hvis du ikke bryr deg om esken og Xboxen fungerer så er det jo ikke krise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...