Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

MS Store UK har nå tilbud på 6mnd Live Gold til £12.50 (normalpris : £25) hvis folk er interessert.

 

https://www.microsoft.com/en-gb/store/d/xbox-live-gold-membership-digital-code/cfq7ttc0k5zm/0003

Har du selv kjøpt? Funker denne i Norge?

Jepp, fungerer helt utmerket ☺

Og hvis man huker av for automatisk fornyelse av abb. ved betaling så får man 1mnd gratis Live Gold i tillegg.

Kjøpte 4stk à 6mnd og fikk 1mnd gratis Live Gold for hvert kjøp ?

Lenke til kommentar

 

 

Krever engelsk adresse?

Niks

 

 

Så man bare fyller inn noe vas på adresse? Man kan jo ikke endre land..

 

 

 

Hva la dere inn på adresse?

Jeg valgte min adresse i Norge. Fungerte helt fint for meg.

 

Kan man kjøpe og spare koden?

 

Ja. Du får koden tilsendt pr e-post. Du kan også velge å redeeme koden der og da.

Lenke til kommentar

Takk til Kenito for tips. Fikk en ekstra måned for å sette opp automatisk fornyelse første gang. Men på andre forsøk ble det bare 6 måneder. Skrudde så av automatisk fornyelse og kjøpte for tredje gang. Men fikk ikke tilbud om ekstra måned for å skru på fornyelse da heller. Må kanskje vente litt, og prøve igjen senere? Skal prøve, og gi tilbake melding. "Stjal" bare en engelsk zip code fra London.

Lenke til kommentar

Takk til Kenito for tips. Fikk en ekstra måned for å sette opp automatisk fornyelse første gang. Men på andre forsøk ble det bare 6 måneder. Skrudde så av automatisk fornyelse og kjøpte for tredje gang. Men fikk ikke tilbud om ekstra måned for å skru på fornyelse da heller. Må kanskje vente litt, og prøve igjen senere? Skal prøve, og gi tilbake melding. "Stjal" bare en engelsk zip code fra London.

 

Der var tilbudet over visst, så rakk ikke å teste å få flere nye gratis måneder for å skru på automatisk fornyelse..

 

La forøvrig merke til noe litt rart. Før siste kjøpet mitt gikk Gold ut den 16.06.19. Plusset på med nye 6 måneder, og nå går Gold ut 14.12.19. MS har levert 2 dager for lite?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...