Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg også, men fuck microsoft og xboxen ass. Ikke noe kvalitet fra dem noen gang. Software selskap som lager plastikk ting. Kommer bare til å kjøpe den for ekslusive spill sånn som når Gears of war herja.

 

Jeg gikk igjennom 3 xboxer forgje gang, med den samma sauen på døra som henta den, første gang måtte jeg sende den inn. Nei Sony er som Bmw kvalitets produkter med flere eksulsive spillstudioer.

 

HAHAHAHA!!!! BMW??? Møkkabil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også, men fuck microsoft og xboxen ass. Ikke noe kvalitet fra dem noen gang. Software selskap som lager plastikk ting. Kommer bare til å kjøpe den for ekslusive spill sånn som når Gears of war herja.

 

Jeg gikk igjennom 3 xboxer forgje gang, med den samma sauen på døra som henta den, første gang måtte jeg sende den inn. Nei Sony er som Bmw kvalitets produkter med flere eksulsive spillstudioer.

 

Dumt for deg at du var så uheldig, men så lenge Microsoft dekker reperasjonskostnadene, så er det ikke et stort problem. Mye større problem når selskaper risikerer kundenes personopplysninger ved å ta innpass på et marked med en tjeneste som er totalt udugelig.

 

Microsoft kommer nok med noe nytt skal du se. Er jo tross alt en ny konsoll, og Xbox sin utvikling har bare blitt bedre og bedre, så blir nok noe eksklusivt godis også når de viser frem konsollen. Jeg håper spesielt på GTA5 addon-eksklusivitet. Det vil være et genialt trekk fra Microsoft. Er nok ikke mange som velger Playstation 4 da, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer GTA5 i det hele tatt på de nye konsollene?

 

Er ikke blitt nevnt at det skal komme. Men når spillet lanserer rett før dem nye konsollene kommer så virker det veldig rart om det ikke dukker opp....

 

Jeg kommer ihvertfall ikke til å kjøpe det til PS3/X720 på lansering, da jeg tipper det kommer til PS4/X720 og forhåpentligvis PC....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Om det er at alle nye spill må ha nett tilgang første gang for å registreres til din maskin/profil så ser jeg ikke et problem med det. Men om det blir at en må ha kontinuerlig nett tilgang så kan MS se langt etter noen kroner ifra meg.

 

Men kan aldri tro dem vil kreve kontinuerlig nett...det er galskap isåfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar har historisk sett ikke lagd nye versjoner av gamle GTA-spill. PSP-versjonen av Chinatown Wars er det nærmeste en kommer, men de har aldri gjort det med hjemmekonsollspillene.

 

Det er selvfølgelig ikke umulig at Take-two og Rockstar har andre planer for GTAV, men jeg kommer ikke til å holde pusten for å si det sånn.

 

Edit: Rykter, rykter, rykter. Jeg tror jeg heller venter til MS har annonsert konsollen før jeg bestemmer meg for om jeg skal ha den eller ikke.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Om det er at alle nye spill må ha nett tilgang første gang for å registreres til din maskin/profil så ser jeg ikke et problem med det. Men om det blir at en må ha kontinuerlig nett tilgang så kan MS se langt etter noen kroner ifra meg.

 

Men kan aldri tro dem vil kreve kontinuerlig nett...det er galskap isåfall.

 

Virker som det blir samme system som Sim City bruker, bare at MS er "snille" og gir deg 3 minutter til å koble på igjen før alt går galt. De blir vel i tillegg å kreve gullabonnement for at du skal kunne logge på i det hele tatt.

 

Rockstar har historisk sett ikke lagd nye versjoner av gamle GTA-spill. PSP-versjonen av Chinatown Wars er det nærmeste en kommer, men de har aldri gjort det med hjemmekonsollspillene.

 

Det er selvfølgelig ikke umulig at Take-two og Rockstar har andre planer for GTAV, men jeg kommer ikke til å holde pusten for å si det sånn.

 

Edit: Rykter, rykter, rykter. Jeg tror jeg heller venter til MS har annonsert konsollen før jeg bestemmer meg for om jeg skal ha den eller ikke.

 

Rykter er rykter, men PS4 traff blink på omtrent alle ryktene.

Lenke til kommentar

Sant nok. ...men jeg kommer uansett ikke til å tolke ryktet som bekreftet informasjon. Kotaku har hatt en tendens til å være litt raske på avtrekkeren når det gjelder å poste rykter.

 

Edge har bekreftet det samme flere ganger. De traff ihvertfall spikeren når det gjaldt ryktene til PS4.

Lenke til kommentar

SJekk hva han skrev på forumet EvilAvatar, det som er skremmende er at dette kan være sant. Han er tross alt CEO for Microsoft Studios, en sånn CEO tror jeg ikke ville trolle om noe sånt, men vi får se:

 

Given that legally I cannot confirm or deny if this information is true, nor can I comment on rumor or speculation, all I can say is be sure to pay your ISP bills.

 

http://www.evilavatar.com/forums/showpost.php?p=2200505&postcount=46

 

Dette ryktet er ryktet angående Xbox 720 som nekte rå dø og har vært i flere måneder. EDGE lekekt blant anne tdette ut og de ahdde rett på mellom 80-90% av PS4 ryktene. Eneste de ikke hadde rett på tror jeg var at det skulle være 8 GB DDR5 RAM i det, men det ble endret i "siste sekund" før Sony sin konferanse, så fort at ikke en gang Naughty Dog og andre utviklere visste om det.

Lenke til kommentar

Dette sa Microsoft sin "Creative director" på Twitter:

 

“Sorry, I don’t get the drama around having an ‘always on’ console,” Orth said on Twitter. “Every device now is ‘always on’. That’s the world we live in. #dealwithit.”

 

 

 

 

http://gematsu.com/2013/04/microsoft-creative-director-defends-always-online

 

Les loggen og se hvordan Microsoft behandler kundene sine.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Edge har bekreftet det samme flere ganger. De traff ihvertfall spikeren når det gjaldt ryktene til PS4.

De har ikke bekreftet noe som helst. For alt vi vet stammer ryktene fra den samme kilden.

 

SJekk hva han skrev på forumet EvilAvatar, det som er skremmende er at dette kan være sant. Han er tross alt CEO for Microsoft Studios, en sånn CEO tror jeg ikke ville trolle om noe sånt, men vi får se:

 

Given that legally I cannot confirm or deny if this information is true, nor can I comment on rumor or speculation, all I can say is be sure to pay your ISP bills.

 

http://www.evilavata...05&postcount=46

Hvem er det du snakker om nå? Jeg tviler på at Don Mattrick eller Phil Spencer har kontoer på den siden.

 

Edit: Jeg fant nettopp ut at fyren bak det sitatet ikke jobber for Microsoft i det hele tatt. Han jobber for en utvikler som heter The Workshop. Det betyr riktignok ikke at det han sier ikke er sant, men han er langtifra "CEO" for Microsoft Studios.

 

Dette sa Microsoft sin "Creative director" på Twitter:

 

“Sorry, I don’t get the drama around having an ‘always on’ console,” Orth said on Twitter. “Every device now is ‘always on’. That’s the world we live in. #dealwithit.”

 

http://gematsu.com/2...s-always-online

 

Les loggen og se hvordan Microsoft behandler kundene sine.

Fyren er en idiot, men legg merke til at han ikke er Microsoft sin Creative Director. Han er en av flere Creative Directors som jobber for Microsoft Studios. Av andre creative directors finnes for eksempel Chuck Osieja (Black Tusk Studios), Josh Holmes (343 Industries), Gary Carr (Lionhead) og Simon Woodroffe (Rare).

 

Adam Orth gir dog ryktene mer troverdighet. Skumle saker dersom de viser seg å stemme. Da blir i så fall valget enkelt for min del. MS kan bare drømme om å få mine penger dersom konsollen krever internett for å fungere. I beste fall blir det et kjøp når maskinen synker i pris, men multiplatformspill kommer uansett til å bli kjøpt til andre maskiner.

 

Edit: Ganske mange artikler om denne fyren nå. Forhåpentligvis legger dette mer press på MS slik at de kommer med noe konkret informasjon om maskinen snart. Det sies at "All PR er god PR", men i dette tilfellet tviler jeg litt på den påstanden.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

De har ikke bekreftet noe som helst. For alt vi vet stammer ryktene fra den samme kilden.

 

Hvem er det du snakker om nå? Jeg tviler på at Don Mattrick eller Phil Spencer har kontoer på den siden.

 

Fyren er en idiot, men legg merke til at han ikke er Microsoft sin Creative Director. Han er en av flere Creative Directors som jobber for Microsoft Studios.

 

Adam Orth gir dog ryktene mer troverdighet. Skumle saker dersom de viser seg å stemme. Da blir i så fall valget enkelt for min del. MS kan bare drømme om å få mine penger dersom konsollen krever internett for å fungere. I beste fall blir det et kjøp når maskinen synker i pris, men multiplatformspill kommer uansett til å bli kjøpt til andre maskiner.

 

Adam Orth er en idiot som rakker ned på folk som ikke bor i byene og eier supernett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...