Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff da kondoerer med kjøpet :dremel:

 

Er vel 2012 mest problem tv så langt side opp og side ned på uk avforum om misfornøyde eiere ...

 

Du kondolerer med en TV som leverer den beste bildekvaliteten fram Samsung?

 

Jeg kjøpte TVen kun for bildekvaliteten og ikke den andre funksjoner. Har hatt TVer fra 4-5-6-7 serien og det er ingen av dem som kommer i nærheten av denne som da er deres 8-serie. Har selv ikke hatt noen som helst problemer, men da bruker jeg verken de innebygde tilleggsfunksjonene eller 3D (foreløping).

 

Du framstår som en drittunge. Just saying..

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja desverre , med alle problemene denne tvn har :hrm: samsung kommer med en bedre high end tv i høst (ikke oled tvn) som vises på ifa 2012 i høst

 

ALLE problemene som denne TVen TYDELIGVIS har eksisterer ikke for meg så jeg skjønner ikke hva du forsøker å poengtere.

 

Dersom de lanserer en bedre high-end TV i høst så kjøper jeg den. Enkelt å greit.

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle samsung edge letd tv (e8000) siter med cloading (i mørket) på bak lyset returnerte selv min d8000 i fjor pga problemet. Årets e8000 sliter fortsatt med det og har faktisk coading i 3D som d8000 ikke hadde

 

Bare les på Uk avforum om alle som retunerer e8000 pga cloading og andre feil som linjer med døde pixler

holder meg langt unda i år har hatt c9000 og d8000 holder lenge

Lenke til kommentar

Alle samsung edge letd tv (e8000) siter med cloading (i mørket) på bak lyset returnerte selv min d8000 i fjor pga problemet. Årets e8000 sliter fortsatt med det og har faktisk coading i 3D som d8000 ikke hadde

 

Bare les på Uk avforum om alle som retunerer e8000 pga cloading og andre feil som linjer med døde pixler

holder meg langt unda i år har hatt c9000 og d8000 holder lenge

 

Som nevnt tidligere så har jeg ikke oppdaget noen slike problemer i sammenligning med alle de tidligere TVene jeg har hatt. Har skrudd av dets autofunksjoner og tweaket TVen manuelt slik at bildekvaliteten er konsistent og ikke forandres av dets autofunksjoner.

 

Den TVen jeg hadde før kunne skape noen slike problemer dersom jeg aktiverte 'LED-Motion' - Men har ikke oppdaget noe lignende med denne TVen.

 

Er du helt sikker på at problemet ikke har blitt fikset med ES8005U

 

Jeg kan bytte denne TVen når som helst og har tenkt å kjøpe de 'ordentlige' LED-TVene (OLED) når de blir tilgjengelig uansett.

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk nesen i en side quest da jeg hjalp en fyr med og samle inn fjær så han fikk laget en chicken drakt :D morsomt

 

Beklager dålig bilde da jeg måte zome in med htc mobilen

 

http://WP_000562.jpg

 

Wow, sjekk grafikken, herregud så utvasket imotsetning til på PC på medium... Jeg kunne knipset bedre bilde via mobilen og hatt enda mer kvalitet.

Synes enda PC versjonen ligger lysår forann med texturer, FPS som ligger på 60 mesteparten av tiden hos meg, konsoll har 30 og under... Ikke prøv å si at X360 er den beste versjonen uten å ha testet det begge plassene. Men siden du har sagt at X360 versjonen er best så får du leve i boblen din, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Wow, sjekk grafikken, herregud så utvasket imotsetning til på PC på medium... Jeg kunne knipset bedre bilde via mobilen og hatt enda mer kvalitet.

Synes enda PC versjonen ligger lysår forann med texturer, FPS som ligger på 60 mesteparten av tiden hos meg, konsoll har 30 og under... Ikke prøv å si at X360 er den beste versjonen uten å ha testet det begge plassene. Men siden du har sagt at X360 versjonen er best så får du leve i boblen din, enkelt og greit.

 

Det er et faktum og derfor mener jeg at han troller..

Lenke til kommentar

Har du muigheten for å opgradere til oled siden er det nok veien å gå :)

 

Har selv to stk oled bilde produkter som jeg er ganske fornøyd med selv ( sonys hmz-1 og lg lille 15" oled tv)

 

Venter selv på større oled tvr, for er lei av led tvr som skuffer meg selv lg nye nano led har bitt slaktet

Lenke til kommentar

Håper x720 klarer 4k resolusjon mot framtidige formater game reactor skriver at ps4 ryktes å klare dette

 

Med mindre Xbox 720 kommer til å koste 50000,-kr eller at de reduserer den generelle grafikken til et langt dårligere nivå enn før og øker derav resolusjonen så er det nok ikke mulig.

 

En spillbar FPS med 4k-resolusjon og bra grafikk vil minst kreve GTX 690 i SLI og en sinnsyk CPU...

Lenke til kommentar

1080p i 3D har vært et ønske fra min side lenge for konsoll spill i 3D ser (sensuret) ut mot 2D :dremel:

 

Tipper en opskalering fra 1080p til 4000p med software litt det samme som 720p til 1080p fungerer nå

(selv om det er fortsatt 720p i bunn og grunn)

Endret av samco
Lenke til kommentar

Faktisk er ikke høyere oppløsning så utrolig vanskelig med OpenGL. Så godt mulig den nye PlayStation faktisk greier det. Men hører den ikke skal ha ordentlig GPU denne gangen heller, så tviler sterkt =P Ser ikke særlig grunn til det heller. Altså, det er veldig få spill som faktisk er i HD på 360 (Tviler på at noen klarer å nevne et uten å gå på Wikipedia eller mobygames). Utrolig mange som snakker om HD-heten i CoD som kjører i 540. =P Et 3D spill i HD er forresten essensielt 4k.

 

For min del så vil jeg vel bare ha litt mindre lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...