Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker på det samme. Vurderer å ringe å kreve ny ordre med samme pris :p

 

Skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor de har gjennomført noen ordre som er plassert basert på en såpass åpenbar feilprising.

Jeg mener det burde vært enten eller,og ikke tilfeldig hvem som faktisk får.

Lenke til kommentar

 

 

Tenker på det samme. Vurderer å ringe å kreve ny ordre med samme pris :p

Skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor de har gjennomført noen ordre som er plassert basert på en såpass åpenbar feilprising.

Jeg mener det burde vært enten eller,og ikke tilfeldig hvem som faktisk får.

 

 

Enig i det.

Lenke til kommentar

Skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor de har gjennomført noen ordre som er plassert basert på en såpass åpenbar feilprising.

Sannsynligvis ønsker de at de som bestilte i "god tro" skal ikke betale for deres feil, men de ønsker heller ikke at de som ønsket å utnytte det skal lykkes i det. Skal ikke se bort i fra at det er manuelt gått gjennom ordrene og de har tatt en vurdering basert på tidspunkt og antall.

Lenke til kommentar

 

Skjønner ærlig talt ikke helt hvorfor de har gjennomført noen ordre som er plassert basert på en såpass åpenbar feilprising.

Sannsynligvis ønsker de at de som bestilte i "god tro" skal ikke betale for deres feil, men de ønsker heller ikke at de som ønsket å utnytte det skal lykkes i det. Skal ikke se bort i fra at det er manuelt gått gjennom ordrene og de har tatt en vurdering basert på tidspunkt og antall.

 

 

Med en såpass drøy feilprising er det ikke helt enkelt å se hvordan noen kan ha vært i god tro (i alle fall i fravær av betydelig promotering av kjempetilbudet i nettbutikken), spør du meg.

Lenke til kommentar

Med en såpass drøy feilprising er det ikke helt enkelt å se hvordan noen kan ha vært i god tro (i alle fall i fravær av betydelig promotering av kjempetilbudet i nettbutikken), spør du meg.

 

Hvis du går inn på microsoft butikken for å kjøpe noe, ser en veldig billig kontroller og kjøper den, da handler du i god tro. Kritisk tenking er ikke noe vi kan forvente av forbruker.

 

Hvis du hører om feilpriset kontroller, så går til microsoft butikken og kjøper så mange du kan, handler du ikke i god tro. Å tillate bli utnyttet kan vi ikke forvente av butikken.

 

For alt i mellom ekstremene må det vurderes, og det kan medføre at to like saker kan vurderes forskjellig av forskjellige personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du går inn på microsoft butikken for å kjøpe noe, ser en veldig billig kontroller og kjøper den, da handler du i god tro. Kritisk tenking er ikke noe vi kan forvente av forbruker.

 

Uenig. Dette kan dras til nokså drøye konklusjoner om man følger resonnementet. Men man kan ta avtale/forbrukerrettsdiskusjonen i et annet forum ;-)

Lenke til kommentar

Jeg bestillte kun 3, og fikk ordren annullert pga. at kortet var utgått. Men fikk ingen sjangse til å endre betalingsmåte som flere her inne.

 

Akk og ve, se om jeg orker og ta den telefonen til kundeservice :p

 

Hmm, jeg fikk denne mailen:

 

 

 

Hei, Emil.

 

Vi har et problem med godkjennelsen av kredittkortet ditt for ordre nr. XXXXX, som ble registrert 22. august 2013. Oppdater betalingsinformasjonen innen 10 dager etter at du har mottatt dette varselet for å unngå at de resterende elementene i ordren blir kansellert.

 

Ordre nr. XXXXXXX detaljer

 

Produktnavn Beløp Xbox One Wireless Controller 109.98 NOK

 

Logg deg på for å oppdatere betalingsinformasjonen

Så jeg bare oppdaterte og fikk i dag sendt kontrollene.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

 

Hmm, jeg fikk denne mailen:

 

 

 

Hei, Emil.

 

Vi har et problem med godkjennelsen av kredittkortet ditt for ordre nr. XXXXX, som ble registrert 22. august 2013. Oppdater betalingsinformasjonen innen 10 dager etter at du har mottatt dette varselet for å unngå at de resterende elementene i ordren blir kansellert.

 

Ordre nr. XXXXXXX detaljer

 

Produktnavn Beløp Xbox One Wireless Controller 109.98 NOK

 

Logg deg på for å oppdatere betalingsinformasjonen

Så jeg bare oppdaterte og fikk i dag sendt kontrollene.

 

 

 

Jeg fikk kun denne, og det var det :

 

 

Kjære Kjell André Mala,

Takk for at du handler i Microsoft Store. Dessverre ble bestillingen din kansellert da betalingsmåten du valgte, ikke ble godkjent. Eventuelt mottok vi feilaktig betalingsinformasjon. Hvis du mener at denne kanselleringen er feil og ønsker å bestille på nytt, må du ta kontakt med banken din og varsle dem om at bestillingen vil bli utført igjen. Du kan også forsøke å bestille på nytt med et annet kredittkort.

 

 

Bestiller jeg på nytt regner jeg med at de nye prisene ligger der, og det er jo ikke så interessant.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt leveringsbekreftelse fra MS Store. :D Ser at det står Standard FRI FRAKT (7-10 foretningsdager) i under leveringsmåte og leveringstid.

Er dette vanlig, eller varierer dette fra bestilling til bestilling?

blir det sendt i kveld er det framme i oslo i morgen.

er det ikke ups der du bor så blir den send med dør til dør pakka fra posten tar en ekstra dag. men posten leverer ikke på lørdager så da må man vente til mandag.

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg mottatt leveringsbekreftelse fra MS Store. :D Ser at det står Standard FRI FRAKT (7-10 foretningsdager) i under leveringsmåte og leveringstid.

Er dette vanlig, eller varierer dette fra bestilling til bestilling?

blir det sendt i kveld er det framme i oslo i morgen.

er det ikke ups der du bor så blir den send med dør til dør pakka fra posten tar en ekstra dag. men posten leverer ikke på lørdager så da må man vente til mandag.

Ok.

 

Om den kommer på mandag, eller i løpet av de 7-10 dagene, bryr ikke meg. Det viktigste er at jeg vet at den er på vei. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm, jeg fikk denne mailen:

 

 

 

Hei, Emil.

 

Vi har et problem med godkjennelsen av kredittkortet ditt for ordre nr. XXXXX, som ble registrert 22. august 2013. Oppdater betalingsinformasjonen innen 10 dager etter at du har mottatt dette varselet for å unngå at de resterende elementene i ordren blir kansellert.

 

Ordre nr. XXXXXXX detaljer

 

Produktnavn Beløp Xbox One Wireless Controller 109.98 NOK

 

Logg deg på for å oppdatere betalingsinformasjonen

Så jeg bare oppdaterte og fikk i dag sendt kontrollene.

 

 

 

Jeg fikk kun denne, og det var det :

 

 

Kjære Kjell André Mala,

Takk for at du handler i Microsoft Store. Dessverre ble bestillingen din kansellert da betalingsmåten du valgte, ikke ble godkjent. Eventuelt mottok vi feilaktig betalingsinformasjon. Hvis du mener at denne kanselleringen er feil og ønsker å bestille på nytt, må du ta kontakt med banken din og varsle dem om at bestillingen vil bli utført igjen. Du kan også forsøke å bestille på nytt med et annet kredittkort.

 

 

Bestiller jeg på nytt regner jeg med at de nye prisene ligger der, og det er jo ikke så interessant.

 

 

Veldig pussig. Virker som dem har tatt en tilfeldig kontroll på enkelte ordrer og at de da har valgt å kansellere noen, mens andre har bare fått en automatisk beskjed og dermed gått igjennom etter at man la inn oppdatert informasjon. Veldig merkelig håndtering er det uansett, ettersom noen får kontrollene mens andre gjør ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...