Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det kan være at kjølesystemet har gjort sitt, og at maskinen har høye temperaturer som reduserer levetiden drastisk og kan gi maskin heng. 

Smart å snakke om kjøling når han selv kjører den møkkakjøleren på en 130W TDP prosessor    :nei:

Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader

Nuvel .. Ro litt ned nå. 

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som ryzen 7 1700 er såpass billig kan få den omtrent til 1500 kr og hovedkort ca 700 kr. Er du heldig hvis du få 2000 kr for det. Det bare hvis du har kvittering og ikke brukt til mye overklokking.

Skrevet

OBS! Hvis du tenker på å kjøpe en annen PC på finn til mye lavere pris brukt, er det 2 ting du må tenke på.

Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader. PCer har vifter som blåser støv ut og inn i soverom og lunger. Så du må regne med å ta fra hverandre alle delene å gjøre rent skal du kjøpe brukt eller ta den med til en spesialist.

Dette var dagens ???

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aldri opplevet å få et skjermkort\hovedkort brukt med mye støv. Så tror det er myte, eller spessielt tilfelle.

Folk som selger vet vel såpass. Men at ting er overklokket\ mangler garanti eller har med for mye\lite tilbehør hender vel.

Endret av LMH1
Skrevet

Nuvel .. Ro litt ned nå. 

Lurer på hvor han fikk det i fra :)

Nr1. En brukt pc ha masse støv inni pcen. Dette er menneske elementer og kan gi alvorlig helseskader. PCer har vifter som blåser støv ut og inn i soverom og lunger. Så du må regne med å ta fra hverandre alle delene å gjøre rent skal du kjøpe brukt eller ta den med til en spesialist.

Skrevet

Hvorfor ikke invitere disse finn.no selgere hit hvor de kan se hvor dumme de egentlig er?

Så urimelige de er når man snakker med de, så kan jeg ikke se for meg hvordan de kunne tilført denne tråden noe matnyttig :p

Skrevet

odAK7M6.png

Vel, nå hogg du rett til med insinuasjoner og latterliggjøring så jeg skjønner godt svaret.

Jeg stilte noen kritiske spørsmål om blant annet antall kjerner, på en saklig og høflig måte, og fikk gode svar tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...