Gå til innhold

Mass Effect 3 er ferdig (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Leak Leak, komman nå! Skulle kjøpt produktet, men siden Biowhore utgir så mye DLCer å sånt som jeg må spille, men nekter å kjøpe av prinsipp så blir det piratkopiering på meg ja. Og stoler ikke på Bioware lenger heller.

 

 

Idioter som deg gjør nok at Mass Effect 3 er det siste i Mass Effect-universet i spillbar form!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette antipiratsamfunnet er til å le av. Hvor tjukke det er mulig å bli i hodet. Dere vet ingen verdens ting om meg i det hele tatt, allikevel kommer dere med så mange dumme utsagn. Jeg var stor på piratkopiering før i gamlere dager, nå kjøper jeg bare det som er verdt å kjøpe. Jeg piratkopierer først for å se om spillet er verdt pengene, og så kjøper jeg det om det er. Om noen ikke gjør det samme så er de tjukke i hodet. AAA spill i dag er noe av de dårligste spilla du får mer ofte enn ikke, så du vet aldri helt hva du begir deg utpå når du kjøper et spill. Ta til betraktning at jeg ikke liker å spoile meg selv med tusenvis at trailere som viser alt fra start til slutt.

 

Poenget er: Jeg piratkoperer først, kjøper etter, og jeg kjøper IKKE dlc. Om noen sier dette er tåpelig så gir jeg blanke faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Demoen var akkurat like skuffende som jeg fryktet. Men skyter-fansen vil sikkert bli euforiske, som vanlig.

 

Trist å se hva BioWare har blitt etter hvert. De var jo så bra... :(

 

HVa snakker du om? En demo er tidligere kode og ikke den endelige.

Lenke til kommentar

Demoen var akkurat like skuffende som jeg fryktet. Men skyter-fansen vil sikkert bli euforiske, som vanlig.

 

Trist å se hva BioWare har blitt etter hvert. De var jo så bra... :(

 

HVa snakker du om? En demo er tidligere kode og ikke den endelige.

Hva så? gameplayet i spillet er nok temmelig nært hva det blir i den endelige versjonen på dette stadiet av utviklingen. At koden i spillet kanskje ikke er finpusset forandrer lite.

 

Når var sist gang du spilte en demo som var fundamentalt forskjellig fra fullversjon? Jeg kan ikke huske et eneste tilfelle.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...