Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, en nesten perfekt finale for min del. Fikk litt vondt av Miguel da jeg så uttrykket hans rett etter at Vida slapp kula. Irriterte meg også litt at det skjedde, med tanke på at det ble en liten seier for Christina, Camilla og Andreas over Miguel. Men så ut til at Miguel tok det bra etter hvert. Camilla og Andreas tapte for Miguel og Vida. Stian vant litt han og. Kunne ikke blitt så mye bedre, synes jeg.

Lenke til kommentar

Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer:

 

De to parene i finalen er: Vida-Lill og Miguel, Christina og Andreas. Førstnevnte par får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless.

 

 

Da vet dere det, de som ville vite det.

 

... Oooooog du kunne ikke hatt mer rett! ;-)

 

En herlig finale, men litt vemodig at sirkuset er over for denne gangen... Kommer til å bli noen lange kvelder fremover :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg unnet egentlig Miguel de pengene. Han hadde virkelig kjempet, og var nok den som kjempest hardest av ALLE der inne for å få bli værende der. Både Vida og Miguel lagde god TV og mye latter og action, i forhold til negative Andreas og kjedelige Camilla.

 

Men så lenge Stian på en måte gikk ut som en vinner, så var det forsåvidt greit at Vida slapp kula. Reaksjonen til Miguel var vel det man kan kalle for EPIC!

Lenke til kommentar

Dette skjer i finalen: ADVARSEL: IKKE LES OM DU IKKE VIL VITE HVEM SOM VINNER

 

 

Iselin og Stian får komme inn igjen. Parene som er igjen er Iselin og Stian + Christina og Andreas. Førstnevnte får flest stemmer og deler potten

 

 

Dette er fakta, ingen spekulering. Kan av åpenbare grunner ikke nevne kilden

Lol 100% fakta, ja!

Den posten var et ironisk svar på Bandidos-Pelle sin post, fordi brukere her (inkludert meg) ikke trodde på påstanden hans. Nå skulle den vise seg å treffe ganske bra likevel (med Camilla og ikke Christina i finalen), så det var vi som brente oss på den! :)

 

Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer:

 

De to parene i finalen er: Vida-Lill og Miguel, Christina og Andreas. Førstnevnte par får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless.

 

 

Da vet dere det, de som ville vite det.

 

Jeg må innrømme at helt siten Bandidos-Pelle skrev dette har jeg ønsket og håpet at dette kom til å skje, selv om jeg ikke trodde på det. Jeg ønsket å se Miguel grine igjen, å se han oppleve motgang. Det har jeg ønsket helt siden han kom tilbake etter å ha røket ut etter to dager. Han er en person jeg unnet motgang.

 

Når det er sagt, så forandret det seg en del på hotellet de siste ukene. Christina ble totalt ufyselig, Andreas vekslet mellom å være morsom og en drittsekk. Miguel skjerpet seg og selv om han for alltid vil være "den følsomme gutten", så følte jeg med han når Vida-Lill slapp kulen. Jeg unnet ham ikke det. Han gikk fra å forvente nederlag, til komplett vinnerrus, til å bli dolket i ryggen på målstreken, og han tok det som en mann.

 

Til slutt endte det likevel slik jeg egentlig ønsket det. Andreas og Camilla hadde vært greie vinnere, men Stian er den som virkelig fortjener det. Det Vida-Lill gjorde var dårlig gjort mot Miguel, men Stian var den som virkelig fortjene å vinne. Karma slo virkelig tilbake på han også. Han handlet godt, tok alltid riktige valg, uten å tenke på seg selv. Dette fikk han, totalt uforventet, betaling for i finalen. Det var faktisk rørende å se reaksjonen hans.

 

Og en liten rant om finaleparene: De to parene har hatt vidt forskjellige taktikker. Andreas og Camilla har kjørt det safe, ligget i midten og har holdt sammen, og det tror jeg alltid er det tryggeste. Problemet var nok at de ble for bitter og negativ mot alle nye - som er hele juryen. De burde fokusert mer på å være grei med de nye, men ikke nødvendigvis vist seg som et alfa-par på hotellet. Miguel klager på at han har måttet ta kjipe valg, og at det har ikke AC måttet gjøre. Grunnen til at Miguel har måttet ta såkalte "kjipe" valg, var jo selvsagt fordi han aktivt gikk etter alle slags fordeler og fredninger. Da følger det med slike valg. Det burde ikke telle positivt eller negativt. Det er hans egen feil, så han har ikke rett til å sutre. Men det har vist seg å være en grei taktikk for å overleve lenge. Miguel har også vært flink å stort sett alltid ha minst to jenter han kan gå til, om noe skulle skje, og det har reddet han.

 

God natt!

Endret av ChrisReeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler ingen ting med Miquel. Han fortjener alt det han følte. Dog synd han ikke begynte å grine - som er standard Miquel. Uansett, fornøyd med utfallet. Det var priceless å se Miquel så overrasket.

 

Helt enig. Det er helt utrolig at Miguel står fram og sier at han har hatt det beste oppholdet noensinne, og at han kun har gode minner. Han han virkelig så lite selvinnsikt at han ikke forstår at det var kun Maria som genuint like fyren? Alle andre var bare meh til Miguel. Helt vanvittig type, han Miguel! :D

 

Glad han ikke vant pengene også. 9-åringer har virkelig ikke behov for hundretusener!

Lenke til kommentar

Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer:

 

Vida-Lill og Miguel får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless.

 

 

Da vet dere det, de som ville vite det.

Da var det som jeg "visste" (fikk vite) :) - morsomt at "DU KUNNE IKKE TATT MER FEIL, DET ER BJØRNAR SOM VINNER!!1111"-uttalelsene også måtte spise sine egne ord, men det er annen sak :p

 

En perfekt slutt for meg, også, så det var fint at det gikk som det gikk.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Okey, dette er en stor spoiler, så ikke les dette med mindre du VIL vite hvem som vinner Paradise og hvordan det skjer:

 

Vida-Lill og Miguel får flest stemmer, Vida-Lill slipper kulen for å gi penger til Stian. Ansiktsuttrykket til Miguel når hun slipper kulen er visstnok SINNSYKT priceless.

 

 

Da vet dere det, de som ville vite det.

Da var det som jeg "visste" (fikk vite) :) - morsomt at "DU KUNNE IKKE TATT MER FEIL, DET ER BJØRNAR SOM VINNER!!1111"-uttalelsene også måtte spise sine egne ord, men det er annen sak :p

 

En perfekt slutt for meg, også, så det var fint at det gikk som det gikk.

Nåja, du skrev jo Christina, og ikke Camilla i finalen, så ikke rart at man er skeptisk. :)

Lenke til kommentar

Nåja, du skrev jo Christina, og ikke Camilla i finalen, så ikke rart at man er skeptisk. :)

Grunnen til det, for å være 100 % ærlig, er at jeg møtte kilden i fylla (som jeg kjenner), og da husket jeg ikke hva det andre paret var da jeg skrev det dagen etter :p Det var jo for øvrig irrelevant.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...