Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Stian vinner, synd han ikke kan stå alene :D

 

Haha, er så utrolig enig. Han kan forsåvidt slippe kula, men det er vel heller lite sannsynlig. Tror ikke han har hjerte til det!

 

Et annet interessant scenario hadde vært Miguel og Maria i finalen, hvor førstnevnte dropper kula!

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Stian er den eneste som klarte å reflektere fornuftig over valget til Miguel. Tror nok Tommy hadde gjort det og, om vi hadde fått sett intervju av han. De to mest reale guttene der inne synes nå jeg. Håper Christina fyker på hue og ræva ut snart. Takler ikke trynet hennes mer. Mer kvalmendes enn Miguel (og jeg er ikke særlig fan av den eiesyke gutten der heller.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilke historier? Husker bare én jeg? :p

 

Ja, det er vel bare den hun har. Den jenta er helt tom, hun har ingenting å komme med annet enn å se søt ut og hun er ganske dårlig på det og spør du meg. Men jeg må si det har vært interessant å få litt innblikk i hennes hode. For å være helt ærlig forstår jeg ikke hvordan et slikt mennesket kan fungere i den virkelige verden, men man kommer vel ganske langt ved å fnise og suge p*** antar jeg..

 

Digg at Miguel satte Christina og Kristin opp mot hverandre i dag. Ingenting kunne vært bedre enn det og jeg er relativt fornøyd med utfallet også. Christina er ufyselig, det tror jeg vi har fått slått fast i denne tråden alt.

Lenke til kommentar

Meget god episode. Kristin og Iselin ut. Nå er det bare å få ut Christina og, så blir dette bra. Liker også Vida Lill mer og mer for hver episode. Smilet, personligheten, vitsene. Jeg liker det, og elsker at Stian stolte på "magefølelsen" og tok Vida foran Iselin. :)

 

Ellers syns jeg Christina og Kristin (og tildels Camilla dessverre) var helt jævlig idag. Det at du har vært der fra dag 1 eller lengre enn andre betyr ikke at du har rett til å ikke bli valgt ut til å gjøre noe. Kristin har ikke gjort en DRITT der inne, og jeg elsker at livet hennes der inne gikk til helvette så fort Dennis ble sendt på solo. Har aldri likt Miguel heller forsåvidt, men idag syns jeg han gjorde det eneste riktig. Å ta de to han liker minst/fått dårligst kontakt med/vært der lengst selv få avgjøre hvem som skulle bli eller reise. Også kudos til Miguel for å ikke lyve om erten.

 

Skal jeg gi rating på hvem jeg vil ha der inne nå, så blir det slik som dette. En er best:

 

1. Camilla

2. Vida Lill

3. Maria

4. Mali

-

-

-

-

-

99. Christina

 

1. Stian

2. Andreas

3. Mads

4. Tommy

5. Miguel

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal jeg gi rating på hvem jeg vil ha der inne nå, så blir det slik som dette. En er best:

 

1. Camilla

2. Vida Lill

3. Maria

4. Mali

-

-

-

-

-

99. Christina

 

1. Stian / Tommy

3. Andreas

4. Mads

5. Miguel

 

Mads synes jeg er ekkel. "Jeg har mye penger og det har ikke du"-holdning. Du har ikke gjort deg fortjent til de pengene du har (får av pappa), så er heller noe å være flau over enn å skryte over spør du meg. Han har akkurat samme holdning utenfor hotellet, så det er nok ikke produksjonen som får frem disse utsagnene hans for å lage underholdning. Stian og Tommy synes jeg er de mest oppegående fyrene der inne, greit de er sprø og tullete (som vi fikk se i gårsdagens episode), men de er joviale og reale begge to.

 

Ellers håper jeg så inderlig at Nina kommer inn igjen. Stian, Nina, Tommy og Vida hadde vært drømme-folka når det kommer så langt at det bare er 4 igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*Snipp*

 

Mads synes jeg er ekkel. "Jeg har mye penger og det har ikke du"-holdning. Du har ikke gjort deg fortjent til de pengene du har (får av pappa mamma), så er heller noe å være flau over enn å skryte over spør du meg. Han har akkurat samme holdning utenfor hotellet, så det er nok ikke produksjonen som får frem disse utsagnene hans for å lage underholdning. Stian og Tommy synes jeg er de mest oppegående fyrene der inne, greit de er sprø og tullete (som vi fikk se i gårsdagens episode), men de er joviale og reale begge to.

 

Ellers håper jeg så inderlig at Nina kommer inn igjen. Stian, Nina, Tommy og Vida hadde vært drømme-folka når det kommer så langt at det bare er 4 igjen.

 

:dremel:

Lenke til kommentar

Har nå lidd meg igjennom en tre-fire episoder med disse greiene her (etter et lite veddemål) og kan ikke si at jeg akkurat er imponert :p

 

Makan til gjeng med sutreunger skal du faen meg lete lenge etter! Hun derre Kristin (kirsten, karsten whatever) er jo bare en eneste stor hykler, samme med Kristina (igjen, whatever hva hun heter). Eneste der inne som faktisk har IQ nok til å forstå at dette er en TV-serie og et spill er Stian. Miguel (migel?) er jo den eneste som faktisk har baller til å gjøre noe på dette "spillet", alle andre tror de kan knulle og sove og være venner med alle så vinner du automatisk.

 

Noen som har anelse hvem som vinner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...