Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De tidligere sesongene har ihvertfall endt slik at av de parene som gjenstår, så skal de som røyk ut stemme på det paret de liker best. Det paret som får flest stemmer kommer til finalen, så skal de to personene holde en kule hver i noen minutter. Den første tiden er det minst penger i potten og siste tiden så er det full premie i potten. Og dersom begge to holder kulen frem til tiden renner ut, deler de potten, men dersom en av de slipper kulen i mellomtiden så får den personen alle pengene som er i poten på det tidspunktet..

Lenke til kommentar

Syns det er litt latterlig at det er de andre deltagerne som "bestemmer" hvem som vinner til slutt. Da mister "spillet" mye av vitsen. De som har kommet til i det siste har ikke nubbesjangs i en eventuell finale, med mindre de står med f.eks Stian som har en sterk karakter alene.

 

Paradise er god underholdning, men akkurat finaleopplegget har vært litt tragisk i mine øyne.

Lenke til kommentar

Syns det er litt latterlig at det er de andre deltagerne som "bestemmer" hvem som vinner til slutt. Da mister "spillet" mye av vitsen. De som har kommet til i det siste har ikke nubbesjangs i en eventuell finale, med mindre de står med f.eks Stian som har en sterk karakter alene.

 

Paradise er god underholdning, men akkurat finaleopplegget har vært litt tragisk i mine øyne.

 

Alle er jo kjent med hvordan finalen blir avgjort i utgangspunktet. Selv om det er et spill skal du gjøre deg selv populær!

Lenke til kommentar

Syns det er litt latterlig at det er de andre deltagerne som "bestemmer" hvem som vinner til slutt. Da mister "spillet" mye av vitsen. De som har kommet til i det siste har ikke nubbesjangs i en eventuell finale, med mindre de står med f.eks Stian som har en sterk karakter alene.

 

Paradise er god underholdning, men akkurat finaleopplegget har vært litt tragisk i mine øyne.

 

Uenig. Det handler om relasjoner, og det gjør at du ikke kan spille et drittspill og vinne, fordi du vil gjøre deg selv upoplær. I tillegg tror jeg ikke det har så mye å si når du kommer inn. Tror f. eks Vida Lill ville fått flere stemmer i en finale enn Iselin. Spillet handler om å selge seg inn på en positiv måte, og den som klarer det best, har gode sjangser for å vinne. Det jeg derimot mener ødelegger spillet, er alle de maktene som hele tiden kommer inn i bildet. Joa, det gjør det litt mer spennende og slikt, men det blir for lett og tilfeldig. Spesielt når det å få en makt ofte ikke krever noen ting (jf. kysse en jente som ligger på et bord)-

Lenke til kommentar

Syns det er litt latterlig at det er de andre deltagerne som "bestemmer" hvem som vinner til slutt. Da mister "spillet" mye av vitsen. De som har kommet til i det siste har ikke nubbesjangs i en eventuell finale, med mindre de står med f.eks Stian som har en sterk karakter alene.

 

Paradise er god underholdning, men akkurat finaleopplegget har vært litt tragisk i mine øyne.

Benedicte fra sesong 1 kom jo inn rett før slutt og vant med Petter Pilgaard.
Lenke til kommentar

Syns det er litt latterlig at det er de andre deltagerne som "bestemmer" hvem som vinner til slutt. Da mister "spillet" mye av vitsen. De som har kommet til i det siste har ikke nubbesjangs i en eventuell finale, med mindre de står med f.eks Stian som har en sterk karakter alene.

 

Paradise er god underholdning, men akkurat finaleopplegget har vært litt tragisk i mine øyne.

 

Uenig. Det handler om relasjoner, og det gjør at du ikke kan spille et drittspill og vinne, fordi du vil gjøre deg selv upoplær. I tillegg tror jeg ikke det har så mye å si når du kommer inn. Tror f. eks Vida Lill ville fått flere stemmer i en finale enn Iselin. Spillet handler om å selge seg inn på en positiv måte, og den som klarer det best, har gode sjangser for å vinne. Det jeg derimot mener ødelegger spillet, er alle de maktene som hele tiden kommer inn i bildet. Joa, det gjør det litt mer spennende og slikt, men det blir for lett og tilfeldig. Spesielt når det å få en makt ofte ikke krever noen ting (jf. kysse en jente som ligger på et bord)-

 

Jeg ser godt poenget ditt, og er enig i at det handler om å danne relasjoner. Jeg syns bare utfallet blir litt for "obvious", men meg om det!

 

Jeg er forsåvidt helt uenig i at "maktene" underveis er en uting. For min del er det hele spenningen i Paradise, uten de hadde det blitt dørgende kjedelig og forferdelig forutsigbart hver eneste uke. Da hadde f.eks Dennis og Kristin bare surfet seg gjennom uten problemer.

 

Men er jo fint at vi ikke er enige om alt, da hadde det vært kjedelig å diskutere.

Endret av NiRaM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at jeg formulerte meg litt upresist, så jeg prøver på nytt. Det jeg mente var at selv om maktene er nødvendige for spillet, blir de for tilfeldige. Det er for lett å få dem, og det blir dermed for enkelt å bare sende hjem sin største konkurrent. Plutselig kan det komme inn en person med fredning en uke før finalen, og sende hjem f. eks Stian som har vært der siden dag 1. Eller så kunne f. eks Mats bare kysset Tornerose før de andre hadde rukket å diskutere noen ting, og sende hjem en sterk gutt. Det blir for lett. Enig i at maktene er nødvendige, men man burde på et vis ha kjempet mer for dem. Tror det hadde vært bedre TV også.

Endret av Ferb
Lenke til kommentar

 

Haha. Han nye duden er så legende. Blir en skam hvis han blir sent ut. Faen meg aldri sett en råere type på Paradise. Fikk kula når han skulle beskrive seg med tre ord: "Jeg er awesome".

 

Aldri sett Triania knekke sammen eller. Fy faen for en type de har fått inn.

 

Men flere enn meg som må le litt av Christina? Hun sitter der å kommenterer andre sitt utseende, men har hun i det hele tatt sett hvordan hun ser ut?

 

 

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Liten fun fact: I starten fikk de så mye potetgull de ville, men pga at de gikk å knaska på det hele tiden, så ble det for mye ulyd på mikrofonene, så de ble fratatt denne goden. Spesielt Iselin dette gjaldt, som gikk å spiste et par poser om dagen :-D

Endret av empetre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...