Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om mads og stian.. :p

 

 

Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da :)

 

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Om mads og stian.. :p

 

 

Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da :)

 

 

 

Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad.

 

Lenke til kommentar

Om mads og stian.. :p

 

 

Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da :)

 

 

 

Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad.

 

 

 

Nå fikk vi jo sett at "Må ha det litt sjow og"-gjengen egentlig ikke var så underholdne allikevel. Skal si paradise har tatt så opp så til de grader den siste uka. Tror Christina ryker imorgen, men hva som skjer med guttene hvis Stian klarer oppdraget sitt, skjønte jeg ikke. Må han velge ut en der og da? SIden man kan jo ikke ha parsermoni med 12 personer.

 

Lenke til kommentar

Om mads og stian.. :p

 

 

Jeg kommer seriøst til å le hvis Mads finner på å sende hjem Stian for å få stå med Vida Lill.. Tror ikke Stian forstår at Mads faktisk er seriøs når han sier det. Blir isåfall epic å se trynet på Stian da :)

 

 

 

Forsvinner Stian blir det et tap. Spent på om serien klarer å heve seg uten han. Uten tvil den som faktisk holder orden og ro på rekkene til en viss grad.

 

 

 

Nå fikk vi jo sett at "Må ha det litt sjow og"-gjengen egentlig ikke var så underholdne allikevel. Skal si paradise har tatt så opp så til de grader den siste uka. Tror Christina ryker imorgen, men hva som skjer med guttene hvis Stian klarer oppdraget sitt, skjønte jeg ikke. Må han velge ut en der og da? SIden man kan jo ikke ha parsermoni med 12 personer.

 

 

 

Sant det, men så synes jeg faktisk Stian har virket annerledes enn de andre. Han har ikke vært ute etter å liksom få all oppmerksomhet. Håper også Christina ryker. Kan ikke fordra kjerringa. Relativt idiotisk at hun kommenterer andre sitt utseende også. Nå har jeg ikke sett morgen dagens PH så jeg kan ikke svare meg :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...