Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. Irriterer meg grønn over Miguel. Faktisk flaut at vi er født i samme år. (1991)

 

Christina er fantastisk ulekker ja. Den røykestemmen og alle de kommentarene som bare renner ut uten noe som helst tankekraft bak dem.

 

Håper virkelig Stian vinner. Kanskje også Vida Lill. Hadde vært litt kult. :)

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Synes det er blitt mer drama etter Miguel kom inn, men herregud for en sutrekopp han er.

Først grein han seg inn igjen på Paradise, så lager han sin egen illusjon av at han er i fare pga han er ny (både Tommy og Christina er jo nye!). Men på toppen av kransekaka så lager han en masse drama av en dame han har kjent i under en uke roter med en annen fyr.

Altså hva faen! Dette er Paradise Hotel! Man må forvente litt roting og puling av diverse ymse karakterer!

Lenke til kommentar

Om torsdagens episode (kom på ViaPlay istad)

 

Herregud så ekkel og grinete og kjei Christina er. Utrolig å se hvordan hun begynner å grine istedet for å ta utfordringen på strak arm. Skamfult.

Forstålig valg av Miguel selv om jeg ikke liker han heller. Go tommy og stian.

 

Lenke til kommentar

 

Nå som Kristin og Iselin er ute, er det bare å håpe Kristina blir neste. Fy faen så stygg og irriterende hun er. Makan til whining fra den kjerringa der. Og hu der Camilla, som ikke har gjort en dritt der inne, håper jeg inderlig ryker snart. GO STIAN!

Miguel ville aldri vunnet en finale siden alle deltakerne ville stemt på motsatt par :) Så håper han fucker mest mulig opp for de gamle før han også ryker :)

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Synes det er blitt mer drama etter Miguel kom inn, men herregud for en sutrekopp han er.

Først grein han seg inn igjen på Paradise, så lager han sin egen illusjon av at han er i fare pga han er ny (både Tommy og Christina er jo nye!). Men på toppen av kransekaka så lager han en masse drama av en dame han har kjent i under en uke roter med en annen fyr.

Altså hva faen! Dette er Paradise Hotel! Man må forvente litt roting og puling av diverse ymse karakterer!

Alt jeg leste var sutring.

Lenke til kommentar

 

 

YES! Deilig at Kristin røyk.

Miguels sutring og barnslig oppførsel blekner i forhold til Kristins oppførsel når ting ikke går hennes og "de gamles" vei. Da er det plutselig urettferdig og på pur faen ting blir gjort, ser hun ikke spillet lenger? Rart, hun som har vært den største spilleren siden starten, synes jeg. Hyggelig mot de nye for å komme på godfot og få kontroll over dem, og dermed spillet. Barnslig klaging når hun ikke får det som hun vil.

 

 

Lenke til kommentar

Synes det er blitt mer drama etter Miguel kom inn, men herregud for en sutrekopp han er.

Først grein han seg inn igjen på Paradise, så lager han sin egen illusjon av at han er i fare pga han er ny (både Tommy og Christina er jo nye!). Men på toppen av kransekaka så lager han en masse drama av en dame han har kjent i under en uke roter med en annen fyr.

Altså hva faen! Dette er Paradise Hotel! Man må forvente litt roting og puling av diverse ymse karakterer!

Alt jeg leste var sutring.

 

Deg om det.

Lenke til kommentar

Her kommer mitt synspunkt på de mest ufordagelige deltakerene rangert etter værst.

 

1. Christina: Hva er det som feiler henne eigentlig? Harry som faen, sur, ekkel, tror hun har swag, sier mye rart og er eigentlig bare ute etter å slikke rumpene til trivselgjengen.

 

2. Andreas: Snakker som om han har løsning på alle verdens problemer, og er ganske tøff i trynet, men eigentlig bare en suppeguri. Noe han beviste da Camilla måtte ut. Tro virkelig høyt om seg og er en selverklært Alpha-male. I tillegg klarte han å foreslå 1 min stillhet for Dennis, beviset på at han er en klovn i en boble.

 

3.Kristin: Høgrøstet kjeftesmelle fra Bergen, selve beviset på stereotypen. Har sammen med Dennis ikke vært utsatt for en dritt, men når Dennis blir sendt på solo klarer hun ikkje gjøre noe bortsett fra å grine 24-7. Og hun som skulle være så "oppgående".

 

4. Miguel: "Kjekkasen" sjæl som trenger å benne noen kaloirer spør du meg. Hver gang han opner kjeften ser det ut som om han skal grine. I tillegg er han helt sykt eiesyk og får ikke han viljen sin sladrer han til mamma.

 

5. Iselin: Rett og slett dum som en sko.

 

6: Dennis: Selvsagt må Dennis på listen selvom han er ute. Kanskje tidenes douchebag som tror han er guds gave til damene. Har noen øyne som passer mer til en ørn enn et menneske. Hadde freeride på hotellet helt til han ble maktesløs og kastet på hode ut av TV3.

 

Jeg håper av hele mitt hjerte at Stian eller Tommy vinner, og at de dropper kulen på hvilken som helst kjerring (Vida Lill er et unntak) om ikke Nina kommer inn igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du synes Dennis er "tidenes douchebag" da har du ikke møtt skikkelige douchebags. Men men. Enig i mye du sa der. Var vel Miguel som mente det du sa om guds gave.

 

Selv håper jeg Stian vinner med Vida-Lill som tidligere nevnt ja. Perfekt par for å vinne Paradise. Litt utenom det vanlige på paradise hotel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...