Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maria og Miguel som partnere = Dumb meets dumber.

 

Var så sykt enig med Dennis i episoden at det er nesten skummelt. Helt fantastisk enig i alt han sa om Miguel.

Hvordan kan du være enig med Dennis når du ik kjenner Miguel?

 

Edit: Håper han fakkern Dennis ryker ut, driver å spytter på Miguel, WTF!!!

Sånt irriteterer shitten ut av mg..

 

Sier selvfølgelig det basert på mine inntrykk ut i fra det jeg har sett i episodene. Spyttingen var litt too much. Men det han sa om "de type guttene" og det er jeg fullstendig enig med han i.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Miguel tror han har draget på damene. Han er akkurat gammel nok til å dra ut på byen i tønsberg, så han har sikkert mest erfaring med hjemmefester og draget på 16 åringer...

 

Dennis er vel bare sjalu.

For meg virker det som Miguel faktisk har draget. Hadde jeg vært jente og pen nok hadde jeg sikkert ryki på han en fuktig kveld selv.

Lenke til kommentar

Dennis har iallefall vært mann nok til å beklage. Jeg har ikke det inntrykket dere har av at han er en douche. Når jeg kjørte han til fredrikstad, inviterte han og kristin meg ut på kebab før de skulle på Buddah Bar, og de var utrolig allrighte. Greit, Dennis vet han er litt kjekk, og spøker med det iblant, men alt i alt har jeg sansen for han. I morgen blir det halden-Sandefjord tur/retur for å kjøre Stian til en skole å holde et lite foredrag. Han har mye oppdrag for tiden, blir helt svett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nå blir sikkert PH sånn det var når Kamilla gikk ut. Alle går rundt å klager på at det er så kjett uten Dennis. Dog skal det sies at Dennis var en av de som lagde liv der inne og finn de andre i godt humør. Styggen (Miquel) lager kvalme og irritasjon. Det å få se han grine igjen ville vært priceless. Må si jeg lo godt når styggen sa at han håpet han skulle få de andre til å grine av nervøsitet når han begynte å grine for at han ble sendt ut.

Håper Andres er jævlig mot Miquel fremover og at hu nye stygge også får det kjipt

 

Lenke til kommentar

Siden min favoritt Kristian Renè er gått ut heier jeg ikke lengre på noen. Hadde heller sett at f.eks. Miguel hadde vunnet enn Andreas, for Andreas er en feig fløtepus som sitter å baksnakker og tør ikke konfrontere noen. DET irriterer meg..

 

Det er rett og slett ingen verdige vinnere der utenom Stian. Dessuten ser jeg ikke helt hvordan Dennis var den som lagde liv der.. Synes tvert imot han var gørr kjedelig.

Lenke til kommentar

Maria og Miguel som partnere = Dumb meets dumber.

 

Var så sykt enig med Dennis i episoden at det er nesten skummelt. Helt fantastisk enig i alt han sa om Miguel.

Hvordan kan du være enig med Dennis når du ik kjenner Miguel?

 

Edit: Håper han fakkern Dennis ryker ut, driver å spytter på Miguel, WTF!!!

Sånt irriteterer shitten ut av mg..

 

Sier selvfølgelig det basert på mine inntrykk ut i fra det jeg har sett i episodene. Spyttingen var litt too much. Men det han sa om "de type guttene" og det er jeg fullstendig enig med han i.

'

Ja, fortell meg om hvordan de type guttene er? Hvem er de? Og hva gjør dem det? Og hva gjør Miguel til den typen der?

Lenke til kommentar

Folk som tror ekstremt høyt om seg selv, og som beskrevet lengre oppe i tråden, de kan bli banket opp 100 ganger på en uke, og fortsatt være like eplekjekk. Alt dette er i grunn helt greit, det verste er hvordan de vil syte og grine ved selv den minste motgang, hvordan de aldri i hele livet har løftet en finger og mest sannsynlig ikke vet hvordan man rydder ut av en oppvaskmaskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kristina... :wallbash:

 

Har aldri sett maken til uforskammethet. Det er synd de "nye" på hotellet ikke er bedre til å snakke for seg, fordi hun hadde fortjent en verbal voldtekt i både hue og ræva. Som nevnt tidligere i tråden, så ser hun virkelig ikke ut. Som min kjæreste så fint sa det, så ser hun ut som en uteligger med joggedressen og lua si.

 

Er forøvrig litt skuffet over at Tommy ikke brøt inn da Denniz og Kristina spyttet (!) på Miguel. Trodde han skulle være såpass til kar, men jeg antar det er viktigere for han "å bli likt i gruppa", som tydeligvis er det store i år. Det irriterer meg hvordan de har opprettet en mal på hvordan en må opptre på hotellet for å "bli likt i gruppa", en norm som i hovedsak ekskluderer alle nye å passe inn.

Lenke til kommentar

Maria og Miguel som partnere = Dumb meets dumber.

 

Var så sykt enig med Dennis i episoden at det er nesten skummelt. Helt fantastisk enig i alt han sa om Miguel.

Hvordan kan du være enig med Dennis når du ik kjenner Miguel?

 

Edit: Håper han fakkern Dennis ryker ut, driver å spytter på Miguel, WTF!!!

Sånt irriteterer shitten ut av mg..

 

Sier selvfølgelig det basert på mine inntrykk ut i fra det jeg har sett i episodene. Spyttingen var litt too much. Men det han sa om "de type guttene" og det er jeg fullstendig enig med han i.

'

Ja, fortell meg om hvordan de type guttene er? Hvem er de? Og hva gjør dem det? Og hva gjør Miguel til den typen der?

 

Trodde det var ganske obvious, men sure jeg kan fortelle det.

 

Det er de guttene som mener de er "guds gave til kvinnen" som har alt for høye tanker om seg selv, som ikke er redde for å rakke ned på andre fordi de føler de er over resten.

 

Hvem de er? Alle kjenner vel noen som er sånn. Og hva gjør dem det? Forklarte det akkurat, trenger vel ikke noen mer forklaring. Og hva gjør Miguel til den typen der? Vel portrettet hans da han kom inn ga jo et ganske dårlig inntrykk. Så kommer han inn på hotellet og er altfor "varm i trøya" som noen andre der inne mente. Helt enig i dette, ligg lavt i starten, ikke ta helt av å ta plass i hele rommet.

 

Han sier bare tull, begynte faktisk å grine. Noe som sier at han ikke er spesielt moden i det hele tatt. Vet ikke hva mer du trenger, jeg er åpen og vil gi alle en sjanse, men det finnes da grenser. Ting han sier og ting han gjør der inne sier sitt.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Maria og Miguel som partnere = Dumb meets dumber.

 

Var så sykt enig med Dennis i episoden at det er nesten skummelt. Helt fantastisk enig i alt han sa om Miguel.

Hvordan kan du være enig med Dennis når du ik kjenner Miguel?

 

Edit: Håper han fakkern Dennis ryker ut, driver å spytter på Miguel, WTF!!!

Sånt irriteterer shitten ut av mg..

 

Sier selvfølgelig det basert på mine inntrykk ut i fra det jeg har sett i episodene. Spyttingen var litt too much. Men det han sa om "de type guttene" og det er jeg fullstendig enig med han i.

'

Ja, fortell meg om hvordan de type guttene er? Hvem er de? Og hva gjør dem det? Og hva gjør Miguel til den typen der?

 

Trodde det var ganske obvious, men sure jeg kan fortelle det.

 

Det er de guttene som mener de er "guds gave til kvinnen" som har alt for høye tanker om seg selv, som ikke er redde for å rakke ned på andre fordi de føler de er over resten.

 

Hvem de er? Alle kjenner vel noen som er sånn. Og hva gjør dem det? Forklarte det akkurat, trenger vel ikke noen mer forklaring. Og hva gjør Miguel til den typen der? Vel portrettet hans da han kom inn ga jo et ganske dårlig inntrykk. Så kommer han inn på hotellet og er altfor "varm i trøya" som noen andre der inne mente. Helt enig i dette, ligg lavt i starten, ikke ta helt av å ta plass i hele rommet.

 

Han sier bare tull, begynte faktisk å grine. Noe som sier at han ikke er spesielt moden i det hele tatt. Vet ikke hva mer du trenger, jeg er åpen og vil gi alle en sjanse, men det finnes da grenser. Ting han sier og ting han gjør der inne sier sitt.

LOOL måtte le litt nå, nei bra beskrevet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...