Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan mørkt da?

Visstnok skal Nvidia ha hatt ganske problematiske drivere de siste 4-5 månedene, med tanke på at det "aldri" snakkes om at Nvidia har driverproblemer er dette i og for seg et dårlig tegn når AMD ser ut til å ha fått orden på driverteamet sitt med rimelig jevne oppdateringer.

 

wtf..? "skal visstnok.." ærlig talt..?

 

ikke i NÆRHETEN av problemer med mine GTX680 i SLI. ferdig.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Hvordan mørkt da?

Visstnok skal Nvidia ha hatt ganske problematiske drivere de siste 4-5 månedene, med tanke på at det "aldri" snakkes om at Nvidia har driverproblemer er dette i og for seg et dårlig tegn når AMD ser ut til å ha fått orden på driverteamet sitt med rimelig jevne oppdateringer.

 

wtf..? "skal visstnok.." ærlig talt..?

 

ikke i NÆRHETEN av problemer med mine GTX680 i SLI. ferdig.

Jeg har ikke problemer, ergo har ingen det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Minner på at tråden er svært lite egnet for Amd vs Nvidia diskusjoner , så la oss heller fokusere på produktene og eventuelt løse problemer som dukker opp underveis.


Noen som har en god formening om hva som er det mest stillegående kortet som yter best i 7xxx serien? Er ikke ute etter en passiv løsning og ser også etter det kortet som gir mest bang for bucks , gode kvalitets mosfets og Vrm's er også kjekt , det kommer til å brukes i en pc til en 14 åring.
Lenke til kommentar

Minner på at tråden er svært lite egnet for Amd vs Nvidia diskusjoner , så la oss heller fokusere på produktene og eventuelt løse problemer som dukker opp underveis.

 

Noen som har en god formening om hva som er det mest stillegående kortet som yter best i 7xxx serien? Er ikke ute etter en passiv løsning og ser også etter det kortet som gir mest bang for bucks , gode kvalitets mosfets og Vrm's er også kjekt , det kommer til å brukes i en pc til en 14 åring.

 

 

HD7850 er et godt kort, stille er det også.

Viss dette er for kraftig må du ned på HD7770.

 

Men kommer jo helt an på bruken.

Lenke til kommentar

Minner på at tråden er svært lite egnet for Amd vs Nvidia diskusjoner , så la oss heller fokusere på produktene og eventuelt løse problemer som dukker opp underveis.

 

Noen som har en god formening om hva som er det mest stillegående kortet som yter best i 7xxx serien? Er ikke ute etter en passiv løsning og ser også etter det kortet som gir mest bang for bucks , gode kvalitets mosfets og Vrm's er også kjekt , det kommer til å brukes i en pc til en 14 åring.

 

 

HD7850 er et godt kort, stille er det også.

Viss dette er for kraftig må du ned på HD7770.

 

Men kommer jo helt an på bruken.

 

Kjører et Gigabyte HD7870 OC Windforce. Jeg sitter med en viftehastighet å 20 prosent, hører det ikke. Temperaturen når jeg sitter f.eks å svarer her ligger på rundt 33 C. Meget bra. Ved å kjøre automatisk viftehastighet går den på minimum 40 prosent, og da kan man høre kortet, men fortsatt støysvakt.

Lenke til kommentar

Leste på HW.no for et par dager siden at AMD har satt ned sine priser på sine 7000 seriekort. Vil dette merkes på priser i norske nettbutikker? Isåfall hva vil man kunne knabbe et/to 7950 kort for når/hvis den nye prisen trer i kraft?

Sånn ca:

200 kr mindre for 7950

300 kr mindre for 7850

400 kr mindre for 7870

Lenke til kommentar

hey arni vil bare si at jeg kjøpte et 7770 kort for testbenken min. meget imponert over dette kortet :D for 900kr fikk jeg et kort som nesten er bedre enn 560ti! det hadde jeg ikke forventet! er ikke glad i toppkortene til amd men mellomsegmentet virker ekstremt bra, noen som kan si meg hvordan et 7850er å leve med?

 

vil legge til at jeg har et xfx ghz edition 7770

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...