Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en dekkhistorie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er spørsmålet. Var det verdt det?

 

Jeg har også en X som var utro.

Vi tok en pause men ble sammen igjen etter en stund, men jeg glemte aldri greiene.

 

Det var liksom så rart å treffe venner osv av hun og meg som viste hva hun hadde gjort. Jævla kleint rett å slett. Så det funket dårligt kan du si.

Lenke til kommentar

Du er sprø, det er liksom venninna sin feil at DU var utro og hadde sex gjentatte ganger med "elskerinna" hver gang dama di var ute av huset? Det er du som er drittsekken her, og det ville blitt oppdaget før eller senere uansett.

 

Tror du trenger en reality check, gutt.

Endret av Bytex
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå?

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Nå er det du som er den store dritten her, ikke venninna hennes. Nå må du ta konsekvensene av hva du har gjort. Ikke bare har du gått bak ryggen på dama di, du prøver også å lyve om hva du har gjort for å få henne tilbake. Sånne som deg er ikke ekte menn, men svake guttevalper. Er det noen du skal kalle en dritt, start med deg selv. Synes det er flott at dama di ser ut til å ha vett nok til å holde avstand til deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hun vil vite hvem elskeren er og vil ha nummeret hennes. Skal jeg gi henne det? Eller hva gjør jeg nå? Bør kanskje snakke med elskerinna først da så vi har samme story klart?

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Ja, samkjør historiene. Du har allerede knust dama di. Ikke tråkk henne enda lenger ned i søla ved å la henne få vite hele sannheten. La hu tro at det var en one time thing. Hold på den historien og be til gud om at elskerinna di klarer å juge overbevisende.

 

Postet av anonym: 29f6a0adfeb795729e05ec006da47fb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...