Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en dekkhistorie!


Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å gå i en felle, men hentet meg inn i siste sekund og sa at jeg ikke hadde hennes nummer. Jeg sa at hun har fortalt meg at hun heter x og at hun fikk lete henne opp på fb fordi jeg ikke har noe kontakt med henne ellers. Ringte å fortalte elskeren om situasjonen og hun lovte å holde seg til den historien vi har avtalt, så nå får jeg bare håpe på det beste. Ønske meg lykke til, det trenger jeg.

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg?

 

Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist.

 

Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet.

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan si det akkurat slik til henne. Hun tar deg nok tilbake da.

 

"Jeg hadde vært uten sex i 2 mnd, og du må regne med at jeg er utro da. Ja, selvsagt kommer jeg til å være utro når du har født barn. Herregud for et teit spørsmål, du kan sikkert ikke ha sex på 3-4 mnd!".

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller hva du selv hadde gjort vist du hadde oppdaget at dama di gjorde dette mot deg?

 

Hei du, takk for moralprekenene, men de er heller uinteressante. Jeg blåser i om det jeg har gjort er forferdelig eller ikke. Jeg vil bare beholde dama mi, enkelt og greit, og gidder faktisk ikke ta til meg den drittkastingen deres. Jeg bryr meg ikke om jeg at jeg evetuelt ikke fortjener henne, eller om at hun fortjener bedre. Det jeg bryr meg om er å beholde henne og få ting til å bli som før. Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil. Jeg har vært uten sex i over snart to måneder, så er ikke så vanskelig å forstå at jeg lot meg falle for fristelsen når dama ikke kan hjelpe til med det for tiden da hun er bortreist.

 

Om dere ikke har noe konstruktivt å komme med, foreslår jeg at dere holder fint kjeft, for man trenger ikke være hjerneforsker for å forstå at jeg har handlet galt. Nå ønsker jeg bare å få råd om hva jeg skal gjøre i neste trekk, for jeg vet enda ikke hvor dette bærer men holder meg til håpet.

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

 

 

Uten sex i 2mnd, wow, skal si du elsker henne høyt. Haha, patetisk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du har vel selv driti deg ut før? Alle kan gjøre feil.

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

Ja, alle gjør feil, men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært utro.

Jeg har dog opplevd at tidligere kjærester har vært utro og følelsen enn sitter igjen med er helt jævlig.

 

Det har iallefall alltid vært på hodet ut og aldri snakket med dem igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...