Gå til innhold

Formula 1 2012!


Anbefalte innlegg

Mercedez tweetet dette. Vet ikke om deres stream vil være tilgjengelig i Norge.

 

Mercedes-Benz World

@MBWorldUK

 

Official updates from the Mercedes-Benz Brand Experience Centre in Weybridge, Surrey Weybridge, Surrey

Det ser ut som om at det er Twitter-kontoen til et Mercedes-museum i England, hvor de viser alle F1-løpene i kinosalen sin.

 

Lol, takk for oppklaringen! Er det noen barer i Oslo som viser løpene?

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det sikkert, men er de særlig stabile?

 

Tja. Etter at TV2 sluttet å sende direkte, har jeg ikke sett et løp live på mange år. Mine kilder er ganske stabile.

 

Jeg får med meg alle practice sessions, quali og løpet. I år blir alt i HD fra Sky Sports. Kommer nok til å savne BBCs sendinger, men det får jeg bare leve med.

Lenke til kommentar

Lol, takk for oppklaringen! Er det noen barer i Oslo som viser løpene?

 

Sir Winston Pub sender alle løp som ikke går i asia.

 

@RAD1V: Speed er ille! Speed er vesentlig værre enn Viasat. De har riktignok med seg folk med F1-erfaring. Problemet er at den erfaringen, og de kontaktene var gode for minst 10 år siden. Ikke i dag. Will Power i pitlane er mer ute etter store overskrifter og sensasjoner enn info, også er det jo selvfølgelig sånn bilkjøring i mellom reklamepausene...

Betaler man for det istedet for å betale for Viasat... vel... Be my guest, men da hadde jeg heller betalt mer, og fått tilgang på mye mer via viaplay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lol, takk for oppklaringen! Er det noen barer i Oslo som viser løpene?

Dette lurer jeg også på.

 

Som skrevet i posten over. Sir WInston sender alle løp, med unntak av de asiatiske.

 

EDIT: Det er EM i fotball i år ja... Da er det mulig det blir noe krasj mellom fotball og motorfans under EM. I såfall må man bare ta kontakt med pubben.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Fytti jeg ser sur. Trodde virkelig BBC skulle sende practicene også til helgas sesongstart, men neida! Og for å få sett de på Sky må man betale 35£ for en måned. Nesten så jeg ikke gidder å se i år i det hele tatt. Ja torrent er en utvei, men man vil jo gjerne se det live for pokker! Og Viasat gidder jeg vertfall ikke. Da må jeg ha først og fremst ha Viasat samt betale kommunistavgifta.

Lenke til kommentar

Dette var utrolig spennende! Jeg hadde forventet å se Mercedes sterkere i dag, men jeg tror de slår tilbake i morgen. Det har vært mye snakk om denne F-ducten deres og jeg tror den kan gjøre forbikjøringer mulig for Rosberg og Schumi i DRS-sonene i morgen, i tillegg til at bilen ser ut til å være snill mot pirelliene som uten tvil vil være en fordel.

 

Uansett er det er en sann fryd å se at Mclaren har farten de trenger for å kvalifisere på forreste rad, jeg hadde foretrukket å se Jenson forran Lewis, men kan ikke klage :fun:

 

Ferrari og Redbull ser ut til å være i noe trøbbel, førstnevnte i skikkelig trøbbel, og det fryder meg egentlig litt. Det spennende med F1 er tross alt denne rokkeringen fra år til år ettersom lagene tilpasser seg forskjellig. Lotus er definitivt tilbake og samme med Williams, det er gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...